TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Mniej Moderusów na ulicach Wrocławia
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.06.2017 12:26:12 7 komentarzy
Mniej Moderusów na ulicach Wrocławia

W weekend na trasy wyjechało mniej Moderusów Beta. Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl MPK zwróciło się do producenta o przeprowadzenie kontroli wszystkich tego typu pojazdów.

Jak poinformowało MPK Modertrans został zobowiązany do drobiazgowego zbadania mechanizmów drzwiowych we wszystkich pojazdach typu Moderus Beta, co aktualnie ma miejsce. A to skutkuje wycofaniem części pojazdów z ruchu. Na trasach zastępują je starsze, wysokopodłgowe wagony.

MPK twierdzi, że usterki drzwi w pojazdach komunikacji miejskiej są jednymi z typowych i dość częstych zdarzeń. Takich usterek odnotowujemy kilka dziennie i dotyczą one każdego typu taboru. Dochodzi do nich zarówno w tramwajach takich jak PESA, WrAS czy Skoda, jak i w autobusach. Drzwi w pojazdach komunikacji miejskiej zamykają się i otwierają setki razy dziennie, zdarzają się też sytuacje, gdy pasażerowie na siłę je przytrzymują lub wręcz otwierają – informował przewoźnik.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus Beta
Wrocław
MPK Wrocław
  • Aaa – 26.06.2017

    Jakiej firmy są drzwi w Moderusach?

  • wojtek – 26.06.2017

    Jaka jest szansa że rzeczywiście będzie mniej Moderusów we Wro? Czy inne firmy jak Pesa, Solaris lub Newag wystartują w przetargu i co potencjalnie mogliby zaoferować żeby spełniać kryteria techniczne i cenowe? i czy Moderus wogóle spełnia warunki?

  • Rufus – 26.06.2017

    @wojtek No właśnie nie spełnia wszystkich, więc trzeba go będzie trochę przeprojektować. Pesa może i złoży ofertę, ale nie za bardzo wiem, co by mieli do zaoferowania. Jakąś bardzo biedną wersję Fokstrota? Położyli Poznań, prawdopodobnie położą Warszawę, więc teoretycznie mogliby się schylić.po to zamówienie, ale na pewno nie zejdę poniżej 6 mln za jeden tramwaj. Pozostali producenci raczej nie zainteresują się tym przetargiem, no chyba że może ktoś zza wschodniej granicy.

  • www – 26.06.2017

    Trochę dziwny tekst. Z pierwszej części można wywnioskować, ze jakiś problem jest. Ale z drugiej dowiadujemy się, że według przewoźnika to problem jest normą. To jak to w końcu jest? Coś w tekście chyba nie gra.

  • wojtek – 26.06.2017

    @RufusA jakie zmiany musi Modertrans wprowadzić w Biedzie by ta spełniała warunki przetargu?Osobiście mam nadzieję że Pesa zawalczy o to zamówienie jakąś krótką wersją Twista, jeśli w Poznaniu zaoferowali Twista za 7,4 mln to jest nadzieja że za 5,9 wystawią krótkiego we Wrocławiu...

  • okl – 27.06.2017

    Czemu Moderus oferuje taki dziwaczny mechanizm drzwiowy zamiast odskokowo-przesuwnych, które obecnie standardowo stosuje się w pojazdach szynowych?

  • komes – 27.06.2017

    @www chodzi zapewne o to, że awarie drzwi są jednymi z częstszych awarii w komunikacji miejskiej, zarówno u tramwajów, jak i autobusów. Jest tak m.in. przez to, że są one narażone na nieodpowiednie zachowanie pasażerów, którzy np. przytrzymują drzwi dla kogoś itp.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....