TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Metro na trasie Trocka – Rondo Daszyńskiego. Ale bez pasażerów
InfoTram.pl - Opublikowano: 05.09.2019 09:43:36
Metro na trasie Trocka – Rondo Daszyńskiego. Ale bez pasażerów (foto: UMW)

W środę, 4 września, pociągi na linii metra M2 kursowały – jeszcze bez pasażerów – na całej trasie. Linia została wydłużona o stacje Szwedzka, Targówek Mieszkaniowy i Trocka, których budowa zakończyła się 10 maja.

4 września, pociągi kursujące na II linii metra jeździły już w tzw. pełnej pętli, tj. od stacji Rondo Daszyńskiego do przystanku Trocka. Dla pasażerów podziemnej kolei zmiany te nie były odczuwalne. Składy kursowały według swojego standardowego rozkładu jazdy i wyznaczonej w nim częstotliwości.

Różnicy na razie doświadczyli jedynie maszyniści. Ci po opuszczeniu przez pasażerów pociągu na stacji Dworzec Wileński kontynuowali jazdę – z zatrzymaniami na podziemnych przystankach Szwedzka i Targówek Mieszkaniowy – aż do stacji Trocka. Za nią, w komorze torów odstawczych, zmieniali kierunek jazdy i ruszali w trasę do Ronda Daszyńskiego. Pierwszych pasażerów zabierali jednak dopiero ze stacji Dworzec Wileński.

Jazdy były kolejnym elementem szkolenia maszynistów przed uruchomieniem wschodniego odcinka linii M2. Służyły także ostatnim korektom rozkładu jazdy i planowanej częstotliwości kursowania linii.

Stacje Szwedzka, Targówek Mieszkaniowy i Trocka, wchodzące w skład wschodniego odcinka II linii metra zostały już odebrane. Posiadają również pozytywne opinie kontroli Państwowej Staży Pożarnej i Sanepidu. Przejazdy z pasażerami będą mogły zostać uruchomione po otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie wydawanego przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
stacja
budowa
Warszawa
  • Damian Lisiecki – 05.09.2019

    8 min jazdy z Trockiej do dw. Wileńskiego?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....