TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Metro lepiej oznaczone, pracownicy bardziej zauważalni
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 03.01.2014 14:49:14
Metro lepiej oznaczone, pracownicy bardziej zauważalni
Komisja powołana do zbadania zdarzenia z udziałem pociągu Inspiro jeszcze pracuje, ale Metro Warszawskie wyciągnęło już pierwsze wnioski –poinformował dziś szef przewoźnika Jerzy Lejk. Co więcej część z nich zostało już wcielonych w życie. I tak na stacjach pojawią się nowe, przede wszystkim większe, a co za tym idzie bardziej czytelne oznaczenia, dróg pożarowych, telefonów alarmowych czy innych systemów bezpieczeństwa i przeciwpożarowego. Bardziej wyróżniać mają się także pracownicy metra. Na ich mundurach pojawiły się żółto-czerwone naszywki, z oznaczeniem funkcji: maszynista, dyżurny stacji, a także logo metra. Bardziej widoczni mają być także funkcjonariusze Służby Ochrony Metra, którzy zostali doposażeni w odblaskowe kamizelki. Każdy strażnik musi obowiązkowo ją nosić już od kilku dni. Przewoźnik rozważa także całkowitą zmianę umundurowania swoich pracowników. Jerzy Lejk zapowiada, że może to nastąpić najwcześniej w połowie roku, a więc po wyczerpaniu zapasów mundurów, jakie znajdują się obecnie w magazynach Metra. A wszystko po to, żeby zwiększyć bezpieczeństwo pasażerów metra. Analiza zebranych przez metro materiałów wykazała bowiem, że dotychczas stosowane oznakowanie nie do końca się sprawdziło, ponieważ nie było dostrzegane przez osoby korzystające z podziemnej kolejki. Po zdarzeniu z 17 listopada 2013 roku pojawiły się informacje, że ewakuacja i gaszenie było prowadzone przez pasażerów. W rzeczywistości byli to nasi pracownicy –tłumaczy Jerzy Lejk. W momencie wjazdu pociągu na peron w rejonie drzwi nr 13 znajdowało się 4 pracowników metra: dyżurna stacji, strażnik oraz dwóch maszynistów. Do akcji włączył się także maszynista feralnego pociągu. Jak zatem wynika z powyższego zestawienia nie jest prawdą, iż pasażerowie byli pozbawieni opieki wykwalifikowanych pracowników metra.Metro Warszawskie opracowało także informacje o systemie bezpieczeństwa. Można zapoznać się z nimi tutaj .Analiza techniczna przebiegu znaczenia jest w toku. Prowadzi ją m.in. Urząd Transportu Kolejowego. Przyczyny zadymienia poznamy najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu –zapowiedział rzecznik prasowy Metra Warszawskiego Krzysztof Malawko.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
Warszawa
bezpieczeństwo
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....