TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Metro jeździ szybciej
INFOTRAM - Opublikowano: 31.08.2015 11:36:38
Metro jeździ szybciej

Jak już sygnalizowaliśmy na łamach InfoTram od początku września pociągi na pierwszej linii metra będą jeździły częściej i na trasę wyjedzie więcej składów. Metro Warszawskie uruchomiło nowy system sterowania ruchem. Testy i szkolenia na linii M1 trwały w wakacje, głównie nocą.Testowany był nowy sposobu prowadzenia ruchu, szkoleni byli zarówno maszyniści, jak również dyspozytorzy i dyżurni odpowiadający za bezpieczeństwo pasażerów. Dzięki temu rozwiązaniu Metro Warszawskie będzie wykorzystywało 36, a nie jak dotychczas 33 składy. To także wzrost liczby przewożonych pasażerów. Szacuje się, że będzie ich 2,5 tysiąca więcej w ciągu godziny.

Na linii M1 od 1 września pociągi w godzinach szczytu pomiędzy godz. 6.00 a 9.00 będą kursowały częściej niż przed przerwą wakacyjną ? nie co 2 min 30 sekund, tylko co 2 minuty 20 sekund.Zwiększona zostanie liczba składów na linii ? z 33 do 36.Zwiększenie częstotliwości pozwoli na rozszerzenie oferty przewozowej o około 2,5 tys. miejsc na godzinę. Dodatkowa liczba miejsc na takim poziomie jest porównywalna z możliwościami przewozowymi linii autobusowej kursującej co 3,5 minuty i obsługiwanej przegubowymi wozami.

Jest to możliwe dziękizmodernizowaniu urządzeń sterowania ruchem pociągów zamontowanych na I linii warszawskiego metra oraz montażu potrzebnych urządzeń w pociągach serii 81 oraz Metropolis.Semafory w tunelach na I linii zostaną na stałe wyłączone, a ruch pociągów będzie się odbywał w oparciu o system SOP-2W z sygnalizacją kabinową. Umożliwia ona prowadzenie składów w mniejszych odstępach. Prędkość i położenie składów na linii będą warunkować bieżące wskazania urządzeń pokładowych w oparciu o daną sytuację ruchową na linii.

Inwestycja kosztowała stolicę 24 mln zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
Metro Warszawskie

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....