TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Lwowska Tatra KT4 zmodernizowana [FILM]
InfoTram - Opublikowano: 21.06.2016 13:01:18 13 komentarzy
Lwowska Tatra KT4 zmodernizowana

Lvivelectrotrans zaprezentował zmodernizowaną Tatrę KT4. Drugi pojazd jest już odbudowany w 70%, do końca roku co najmniej cztery takie wagony wyjadą na trasy.

Modernizacja wagonu to koszt około 500 tys. hrywien. Tramwaje w trakcie remontu otrzymują nowe wnętrze z wymienionymi siedzeniami i klejone szyby czołowe. Są montowane także nowe światła przeciwmgielne. Wzmacniana jest konstrukcja. Pojawiła się również klimatyzacja w kabinie motorniczego, a także system informacji pasażerskiej.

Czas realizacji zadania to około półtora miesiąca. Remont jest wykonywany samodzielnie przez pracowników Lvivelectrotrans. Równocześnie mogą być remontowane cztery wagony.

Obecnie zmodernizowana Tatra jest w fazie testów. Na trasę wyjedzie najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. Będzie go można spotkać na linii nr 2 lub nr 3.

Średni wiek lwowskich tramwajów to ponad 29 lat. Przewoźnik nie ma jednak pieniędzy na zakup nowych jednostek, stąd decyzja o rozpoczęciu modernizacji. W planach jest również budowa członu niskopodłogowego, który mógłby zostać wstawiony do wagonów Tatra.

Z nowych pojazdów w mieście można spotkać jedynie dwa zakupione ostatnio trzyczłonowe Elektrony.


 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tatra
modenizacja
Lvivelectrotrans
  • xyz – 21.06.2016

    Widzę , że ukraińce wymyślili miękki plastik.

  • szamo – 21.06.2016

    Po prostu szal

  • glober – 21.06.2016

    banderowski szajs!!!

  • WK – 21.06.2016

    Wygląda, delikatnie mówiąc, koszmarnie!

  • bunio – 21.06.2016

    O kkkkkkkkkkkkkkk............wa.

  • fraszi – 21.06.2016

    Trochę podobnie jak u kacapów z Moskwy !

  • szok – 22.06.2016

    ma sa kra :o

  • fromex – 22.06.2016

    ???? ?????? ??????'?Wynika z nich, że na tramwajach się nie skończy. Porównanie cen Pesy i Elektrona też wiele mówi, na ile obiecujący jest ten rynek.Ale logika w zasadzie właściwa: zamiast stać w krzakach lepiej żeby jeździły.

  • advisor – 22.06.2016

    Widzę, że Ukraińcy mają dziwną definicję miękkich foteli... i gdzie on ma ten system informacji pasażerskiej? Bieda straszna, ale lepsze to, niż gdyby stał w krzakach i rdzewiał.

  • Combino – 22.06.2016

    ^^ advisor, fakt że to biedna moderna,ale z drugiej strony w przeliczeniu na nasze za 80 tys. PLN... czyli jak na tramwaj to żadne pieniądze. Ale z drugiej strony Odessa za swoje bieda-nówki (fakt,że biedne nawet jak na b. ZSRR) czyli K1M zapłaciła ileś tam czasu temu w przeliczeniu tyle co za Autosana w wersji krótkiej...

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzz – 22.06.2016

    Szkoda, że nie dali niskiego członu.

  • JM2A – 28.06.2016

    Wygląda delikatnie mówiąc nie najlepiej, ale tramwaj nie ma ładnie wyglądać tylko jeździć i wozić pasażerów, a nie stać w krzakach, jak pewne produkty pewnej firmy....A tak nawiasem mówiąc może by podarować lwowiakom nasze 105 np z Łodzi ?Pytanie , czy je zechcą ?

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 28.06.2016

    Już lepiej będzie jak Lwów odremontuje sobie te swoje KT4 + doda do nich niski człon, niż miałby ściągać trupy z Łodzi, do których nie da się domontować niskiej podłogi, a doprowadzenie ich do stanu używalności kosztowałoby więcej niż modernizacja tego co obecnie posiadają.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....