TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Ksawery Jasieński znika (chwilowo) z Inspiro
INFOTRAM - Opublikowano: 22.06.2015 14:54:37 3 komentarze
Ksawery Jasieński znika (chwilowo) z Inspiro

Ksawery Jasieńskie nie będzie już zapowiadał stacji w pociągach Inspiro, kursujących po I linii metra. Zastąpi go Maciej Gudowski, znany z linii nr II. Zmiany podyktowane są ? ujednoliceniem systemu komunikatów podziemnej kolejki w stolicy. Na szczęście dla zwolenników Ksawerego Jasieńskiego pozostanie on w pociągach serii 81 oraz w Metropolisach. Będzie czytał także komunikaty specjalne. ZTM zmiany uzasadnia faktem, że składy Inspiro nie są przypisane do konkretnej linii, stąd też konieczność ujednolicenia zapowiedzi. Problemem zapowidzi Gudowskiego jest to, że są one za ciche. Na II linii metra, zwłaszcza przy poruszającym się składzie słabo słyszalne. Jak będzie na linii nr I, gdzie Ksawery Jasieński jest zdecydowanie mocniejszy? Zobaczymy...

Od dłuższego czasu pasażerowie warszawskiego metra zwracali uwagę na mnogość głosów, jakie można było usłyszeć pociągach. Słyszalne było to zwłaszcza w Inspiro, gdzie oprócz Jasieńskiego i Gudowskiego pojawiały się głosy jeszcze kilku lektorów, informujących o przesiadkach czy te, szczególnie irytujące, o otwarciu drzwi, a także wygłaszających komunikaty w języku angielskim.

Jak poinformował dziś ZTM Warszawa nie jest to jeszcze model docelowy. Metro Warszawski wspólnie z Zarządem ma podjąć starania o powrót Jasieńskiego do Inspiro. Jak wiadomo dogranie dodatkowych komunikatów przez tego ostatniego z lektorów może okazać się trudne, czy wręcz niemożliwe z uwagi na jego wiek. Z drugiej jednak strony trudno sobie wyobrazić warszawskie metro bez Ksawerego Jasieńskiego?


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
Warszawa
ZTM Warszawa
  • adrian – 24.06.2015

    Mnie wkurza Jasiński, nie wyraźnie mówi i taki nie miły głos ma. Knapik jest 100 razy lepszy !!!

  • A1 – 11.07.2015

    Mnogość głosów jest problemem? Naprawdę ludzie już nie wiedzą co z wolnym czasem robić.

  • prosper – 30.07.2015

    Knapik powinien być wszędzie, w całej sieci ZTM. Jego głos konkretny i doskonale słyszalny w pojazdach silnikowych i przy gwiździe powietrza w metrze. W M2 skoro już pasażerowie sobie wybrali Gudowskiego to niech zostanie, choć cały ten plebiscyt zorganizowano tylko i wyłącznie po to, by zająć czymś mieszkańców wkurzonych opóźniającym się otwarciem centralnego odcinka drugiej nitki... ZTM sam sobie krzywdę tym zrobił

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....