TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Krakowski sposób na blokowanie tramwajów
- Opublikowano: 04.02.2019 14:03:53 4 komentarze
Krakowski sposób na blokowanie tramwajów (foto: MPK)

Zatrudnienie osoby, która "kontrolowałaby" parkowanie samochodów na ul. Długiej w Krakowie, proponuje radny Łukasz Wantuch z Klubu Przyjazny Kraków.

W poniedziałek radny rozpoczął nieoficjalne, prywatne sprawdzanie miejsc postojowych.

"Rocznie tramwaje na ul. Długiej zatrzymują się ok. 130 razy z powodu źle zaparkowanych samochodów. Niektórzy parkują dłużej niż pozwala im na to wykupiony bilet. Niektórzy zatrzymują się na przystankach. Nigdzie indziej w mieście tak nie ma" - powiedział Wantuch.

W ramach akcji radnego do piątku dwie osoby, opłacone przez radnego, będą jeździć na rowerach po ul. Długiej i sprawdzać, czy samochody są prawidłowo zaparkowane w zatokach i na poboczach.

Rowerzyści będą też podjeżdżać do aut, które przymierzają się do zaparkowania, i będą prosić kierowców o prawidłowe parkowanie. Kierowcy na ul. Długiej otrzymają także specjalne ulotki z prośbą o właściwe parkowanie.

Krakowski radny proponuje, aby miasto na stałe zatrudniło osobę, która pracowałaby tak, jak wynajęci przez niego w tym tygodniu dwaj rowerzyści - czyli jeździła po ulicy i pilnowała czy kierowcy prawidłowo parkują. "Pokrycie tego etatu mogłoby pochodzić z dodatkowych zysków z parkowania na Długiej" - przekonywał radny.

Urząd Miasta Krakowa nie odpowiedział jednoznacznie, czy zatrudni pracownika proponowanego przez radnego. "Doceniamy zaangażowanie radnego, ale uważamy, że problem należy rozwiązać systemowo" - powiedziała rzeczniczka prasowa prezydenta Krakowa Monika Chylaszek.

Miejski Inżynier Ruchu Łukasz Gryga poinformował PAP, że jest plan, aby przy trzech zatokach przy ul. Długiej stanęły separatory - miałyby one upłynnić ruch tramwajów. Na razie Miejski Inżynier Ruchu czeka na opinię policji i Zarządu Dróg Miasta Krakowa w tej sprawie. Ustawienie separatorów miałoby charakter pilotażowy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
  • Piotr Garbicz – 04.02.2019

    Krzysiek Bobek Patryk Lis

  • esbek – 04.02.2019

    A wystarczyła by umowa z lawecierzem na odholowanie pojazdów stojących niezgodnie z przepisami. Jedno zdjęcie, że samochód wystaje po za wyznaczoną linię i odbiór pojazdu na parkingu, może być w Świnoujściu. Myślę, że gwarantowało by to 100 procentową skuteczność.

  • Sebastian Rożentalski – 04.02.2019

    Jeżeli dojdzie do zatrudnienia takiej osoby to jej bardzo współczuję.Narażona na wyzwiska i na pobicia.

  • mechanik – 04.02.2019

    Tutaj prosi sie uporządkować prawo i egzekwować przepisy do bólu. Gdyby w ciągu tygodnia kilkunastu łebków musiało pokryć koszty holowania, rzeczywistych kosztów zatrzymania ruchu oraz pokryć koszty wynajęcia taxi dla pasażerów zatrzymanych pojazdów, to. problem by zniknął momentalnie. Niestety, nikomu na tym nie zależy, waadza ma gdzieś utrzymujących ją podatników :(

  • Kaszebe – 05.02.2019

    Oj tak panie Mechanik,oj tak panie Esbek ,do bólu prawdziwe.

  • Combino – 06.02.2019

    @Esbek: zlawetowanie to jedno; drugie (ważniejsze) to maksymalne rozpropagowanie informacji ile to delikwenta w sumie kosztowało ;)

  • Lech Malinowski – 07.02.2019

    Co jest nie tak w zaparkowanych na tym zdjęciu?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....