TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kraków: Oddajcie za bilety
PAP 18.01.2008 - Opublikowano: 18.01.2008 09:56:19
Kraków: Oddajcie za bilety
95 tys. zł z odsetkami domaga się Gmina Miasta Krakowa od Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji SA za opóźnienia w funkcjonowaniu transportu miejskiego przez dwa ostatnie miesiące 2005 roku. 'Pozew w tej sprawie wpłynął do wydziału cywilnego Sądu Okręgowego w Krakowie' - powiedział PAP w czwartek rzecznik sądu Waldemar Żurek.
W pozwie Gmina Miasta Krakowa - Zarząd Dróg i Transportu domaga się zapłaty kary umownej za nienależyte wykonywanie przez pozwaną spółkę usług komunikacyjnych w listopadzie i grudniu 2005 roku.
Zdaniem MPK natomiast, kłopoty z transportem miejskim w tym czasie były spowodowane zablokowaniem przez miasto głównych ciągów komunikacyjnych z powodu remontów.
Jak napisano w uzasadnieniu pozwu, umowa na świadczenie usług komunikacyjnych w Krakowie zawarta między oboma stronami określała zakres usług przewozowych dla ustalonych przedziałów czasu. Zgodnie z umową, plany komunikacyjne miały uwzględniać potrzeby mieszkańców.
Tymczasem analizy wykazały, że zarówno jakość przewozów, jak i ich częstotliwość w dwóch ostatnich miesiącach 2005 roku były niższe od potrzeb. Dlatego Gmina zwróciła się do MPK o karę umowną, przewidzianą w umowie.
W odpowiedzi MPK stwierdziło, że 'przekroczenia założonych wskaźników jakości kursowania pojazdów i niewykonanych kursów' spowodowane były wprowadzonymi przez ówczesny Zarząd Dróg i Komunikacji zamknięciami ruchu na podstawowych ciągach komunikacyjnych Krakowa. Wskazał m.in. wyłączenie z ruchu pl. Bohaterów Getta i wyłączenie ruchu na skrzyżowaniu przy Dworcu Głównym PKP.
Gmina reprezentowana przez ZDiT odparła natomiast, że w listopadzie i grudniu 2005 większość utrudnień już nie miało miejsca.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK
Kraków
bilet
ZDiT

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....