TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Komplet tramwajów z Augsburga w Elblągu
INFOTRAM/RADIO OLSZTYN - Opublikowano: 07.07.2015 11:57:38 6 komentarzy
M8C po modernizacji

W styczniu ubiegłego roku na tory w Elblągu wyruszyły dwa tramwaje z niemieckiego Augsburga. Teraz dołączył do nich kolejny M8C. Są to wozy 30-letnie, ale po modernizacji będą mogły posłużyć pasażerom przez następnych 20 lat. Ostatni tramwaj wrócił właśnie do właściciela po zakończonym remoncie generalnym. Wymagał też wymiany napędu. Dlatego jego modernizacja była dwa razy droższa niż poprzednich dwóch wagonów. Jego koszt po naprawie to blisko 2 miliony złotych. Ale i tak zakup bardzo się opłacił ? powiedział Radiu Olsztyn Ryszard Murawski, zastępca dyrektora Tramwajów Elbląskich. Dlaczego? Za nowy tramwaj trzeba zapłacić od 7 do 10 mln zł.

Trzeci tramwaj z Augsburga został, podobnie jak dwa poprzednie wagony, pomalowany w zielono-żółte barwy elbląskiej komunikacji. Wyjedzie na tory we wrześniu. Na razie trwają jego testy.

Dwa tramwaje z Augsburga jeżdżą po elbląskich torach już półtora roku. Do ich pracy nie mają zastrzeżeń motorniczy i pasażerowie. Dlatego też Elbląg nie wyklucza zakupu kolejnych wagonów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Elbląg
M8C
Tramwaje Elbląskie
  • Combino – 07.07.2015

    Tytuł jest mylący,bo (odejmując to co Augsburg oddał do Darmstadt,czyli 8001 i 8011) oraz DOTĄD do Elbląga (8003,8010 i 8012) to zostaje jeszcze 7 sztuk. Czyli KOMPLET to byłby jakby ściągnęli jeszcze te 7 (bo darmstadzkie już są nie do ściągnięcia z przyczyn obiektywnych).

  • pyrlander – 07.07.2015

    @ Combino - komplet zakupionych, a nie komplet dostępny w Augsburgu.

  • Combino – 08.07.2015

    @ pyrlander: Ale tego dowiadujemy się dopiero z tekstu,a nie z tytułu. Zwróć uwagę,że zastrzeżenia miałem właśnie do tytułu.

  • G – 08.07.2015

    W sumie jakby pozostałe 7 dociągnąć to w miarę sendowna flota niskaczy by była fo czasu zakupu nowek...

  • pyrlander – 08.07.2015

    @ Combino: miałbyś rację, gdyby tytuł brzmiał "Komplet tramwajów Augsburga w Elblągu"

  • darek – 08.07.2015

    Wrocław zakupił właśnie w w tej samej firmie Modertrans w Poznaniu gdzie były modernizowane elbląskie tramwaje z Augsburga 6 sztuk nowych tramwajów z opcją dokupienia 16 w cenie 3,75 mln netto za sztukę o takim samym wyglądzie Moderus Beta.To b.dobra cena ale zakup starych celem ich modernizacji za niższą kwotę popieram .Te dwie opcje to szansa na wymianę taboru dla średnich i małych miast z transportem tramwajowym.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....