TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Komplet Jazzów Duo w Warszawie
INFOTRAM - Opublikowano: 08.12.2015 14:04:54 13 komentarzy
Komplet Jazzów Duo w Warszawie (foto: PESA)

W Warszawie są już wszystkie Jazzy Duo 128N. Tym samym PESA zakończyła dostawy wagonów z drugiego zamówienia na te pojazdy. Łącznie z Bydgoszczy do Warszawy trafiło 50 takich składów. Jak już wielokrotnie informowaliśmy zakończenie dostaw nie oznacza zakończenia realizacji zamówienia. Część z pojazdów musi przejść jeszcze odbiory i uzyskać dopuszczenie do ruchu. Potem tylko wpis na stan. Po przejściu wszystkich tych etapów będzie można mówić o zrealizowaniu zamówienia w całości. W przypadku pięcioczłonowych Jazzów nie powinno być z tym problemu. Do końca roku prawdopodobnie uda się zamknąć kontrakt.

Nieco gorzej wygląda sytuacja krótkich Jazzów 134N. Mimo, że w Warszawie jest już 25 takich pojazdów to pasażerów może wozić zaledwie dziesięć z nich. Odbiory trwają. Czy się uda? Do końca roku zostało niewiele czasu. Niestety w ciągu ostatnich sześciu dni nie dopuszczono do ruchu żadnego wagonu.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram PESA rozpoczęła realizację kolejnego zamówienia. Do Torunia trafił pierwszy z pięciu zamówionych Swingów Duo.

Trwają też dostawy Krakowiaków dla MPK Kraków i Swingów dla MPK Łódź.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Jazz
Swing
  • remusz – 08.12.2015

    Mam nadzieje, że nikt nie będzie wzorował się na absurdalnym wzorcu odbiorów TW. Resetowanie licznika przejechanych kilometrów po takich błahostkach jak kwestie związane z monitoringiem w Jazzach to była jakaś parodia. Odbiory zamiast nabrać powagi poprzez zwiększone rygory zamieniały się właśnie w farsę. TAK dla rygorów - NIE dla idiotycznej ich formy.

  • maciej12991 – 08.12.2015

    Remusz - jedyna idiotyczna rzecz w produktach PESY to jakość. Dlatego trudno się dziwić odbiorcom, że zaczynają (niestety bardzo nieliczni) dbać o kupowany produkt. Jak historia pokazała Niemcy bubla nie dali sobie wcisnąć i do dzisiaj część Linków stoi w krzakach fabryki. Gdyby polscy odbiorcy odbierali tak skrupulatnie pojazdy jak Niemcy, to albo PESA nauczyła by się jakości, albo ogłosiła upadłość. I żeby nie było to zawsze kibicuje wszystkim polskim producentom, ale nie za wszelką cenę. Chciałbym być dumny z naszych wyrobów. Jest to miłe jak jedziesz do Berlina i słyszysz jak kierowcy chwalą polskie autobusy.

  • advisor – 08.12.2015

    @maciej12991Polać temu panu, bo słusznie prawi!

  • Caro – 08.12.2015

    To jest tylko i wyłącznie zła wola TW. Mają przecież gwarancje dlaczego zniej nie korzystają? Po co te cyrki?

  • Andrzej z Pcimia – 08.12.2015

    śmieszne jest te 5000km. co to niby daje? a jak coś sie psuje po 5010km to co ? kompletnym bezsensem są te odbiory tw. takie rzeczy jak zużycie czegokolwiek mierzy się w sposób fachowy przy pomocy pomiarów i badań. są parametry określające zużycie wielu części, ich żywotność. wszystko jest potwierdzane naukowo badaniami a ich trwałość określa gwarancja. chciał bym wiedzieć czym się kierowały "mądre głowy" tw ustalając 5000 km jako czynnik do odebrania składu a nie np 2000 km albo 30 000 km ?

  • qwerty – 08.12.2015

    A ten wymóg 5 tys. km bezawaryjnej jazdy pojawił się nagle po podpisaniu kontraktu czy też może był znany wcześniej i nie powinien być żadnym zaskoczeniem dla producenta, który podpisał umowę, zawierającą ten zapis? Pytanie retoryczne...

  • XYz – 08.12.2015

    @maciej12991. Na jakiej podstawie twierdzisz, że produkty firmy PESA to buble i kiepskiej jakości produkty? Jeździłeś nimi ? Jeśli tak to iloma pojazdami i modelami? Czy tylko gadasz by klapać dziobem bo w internecie przeczytałeś ? Klasyczny hejt zakompleksionego polaczka.

  • jag – 09.12.2015

    Dla infotram to składy, dla mnie nie.

  • Mazda – 09.12.2015

    @maciej12991ciekawe o czym Ty wogóle mówisz bo ja jeżdżę różnymi pociągami i tramwjami, są w nich praktycznie wszystkie pojazdy jakie jeżdżą w tym kraju. nie zauważyłem aby pojazdy Pesy odbiegały jakością od innych a co śmieszniejesz niejednokrotnie są solidniejsze.

  • advisor – 09.12.2015

    @XYZPełna kultura wyznawcy PESY.@MazdaMoże po prostu masz szczęście.

  • 11CV – 09.12.2015

    Bez przesady z tą krytyką. Praktycznie każdy producent w tym kraju obrzucany jest błotem w sytuacji, gdy zaczyna zdobywać większą część rynku. Solaris w momencie uzyskiwania rynkowych sukcesów też był mocno krytykowany, podobnie Siemens czy Bombardier.

  • Combino – 09.12.2015

    @advisor: taaak,po wielu Twoich popisach mogę śmiało powiedzieć,że oto (w Twojej osobie) przemówił (a właściwie napisał) żywy wzorzec kulturalności LOLPoza tym daruj już sobie,rusz się z Krakowa i porównaj Pesy (ale nie te robioe w tej chwili z założeniem że "do 31.12 trzeba dostarczyć,a potem zostanie to dokręcone" tylko te wcześniejsze) z innymi tramwajami w innych krajach; pewnie się zdziwisz ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....