TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Komplet Jazzów Duo w Warszawie
INFOTRAM - Opublikowano: 08.12.2015 14:04:54 13 komentarzy
Komplet Jazzów Duo w Warszawie (foto: PESA)

W Warszawie są już wszystkie Jazzy Duo 128N. Tym samym PESA zakończyła dostawy wagonów z drugiego zamówienia na te pojazdy. Łącznie z Bydgoszczy do Warszawy trafiło 50 takich składów. Jak już wielokrotnie informowaliśmy zakończenie dostaw nie oznacza zakończenia realizacji zamówienia. Część z pojazdów musi przejść jeszcze odbiory i uzyskać dopuszczenie do ruchu. Potem tylko wpis na stan. Po przejściu wszystkich tych etapów będzie można mówić o zrealizowaniu zamówienia w całości. W przypadku pięcioczłonowych Jazzów nie powinno być z tym problemu. Do końca roku prawdopodobnie uda się zamknąć kontrakt.

Nieco gorzej wygląda sytuacja krótkich Jazzów 134N. Mimo, że w Warszawie jest już 25 takich pojazdów to pasażerów może wozić zaledwie dziesięć z nich. Odbiory trwają. Czy się uda? Do końca roku zostało niewiele czasu. Niestety w ciągu ostatnich sześciu dni nie dopuszczono do ruchu żadnego wagonu.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram PESA rozpoczęła realizację kolejnego zamówienia. Do Torunia trafił pierwszy z pięciu zamówionych Swingów Duo.

Trwają też dostawy Krakowiaków dla MPK Kraków i Swingów dla MPK Łódź.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Jazz
Swing
  • remusz – 08.12.2015

    Mam nadzieje, że nikt nie będzie wzorował się na absurdalnym wzorcu odbiorów TW. Resetowanie licznika przejechanych kilometrów po takich błahostkach jak kwestie związane z monitoringiem w Jazzach to była jakaś parodia. Odbiory zamiast nabrać powagi poprzez zwiększone rygory zamieniały się właśnie w farsę. TAK dla rygorów - NIE dla idiotycznej ich formy.

  • maciej12991 – 08.12.2015

    Remusz - jedyna idiotyczna rzecz w produktach PESY to jakość. Dlatego trudno się dziwić odbiorcom, że zaczynają (niestety bardzo nieliczni) dbać o kupowany produkt. Jak historia pokazała Niemcy bubla nie dali sobie wcisnąć i do dzisiaj część Linków stoi w krzakach fabryki. Gdyby polscy odbiorcy odbierali tak skrupulatnie pojazdy jak Niemcy, to albo PESA nauczyła by się jakości, albo ogłosiła upadłość. I żeby nie było to zawsze kibicuje wszystkim polskim producentom, ale nie za wszelką cenę. Chciałbym być dumny z naszych wyrobów. Jest to miłe jak jedziesz do Berlina i słyszysz jak kierowcy chwalą polskie autobusy.

  • advisor – 08.12.2015

    @maciej12991Polać temu panu, bo słusznie prawi!

  • Caro – 08.12.2015

    To jest tylko i wyłącznie zła wola TW. Mają przecież gwarancje dlaczego zniej nie korzystają? Po co te cyrki?

  • Andrzej z Pcimia – 08.12.2015

    śmieszne jest te 5000km. co to niby daje? a jak coś sie psuje po 5010km to co ? kompletnym bezsensem są te odbiory tw. takie rzeczy jak zużycie czegokolwiek mierzy się w sposób fachowy przy pomocy pomiarów i badań. są parametry określające zużycie wielu części, ich żywotność. wszystko jest potwierdzane naukowo badaniami a ich trwałość określa gwarancja. chciał bym wiedzieć czym się kierowały "mądre głowy" tw ustalając 5000 km jako czynnik do odebrania składu a nie np 2000 km albo 30 000 km ?

  • qwerty – 08.12.2015

    A ten wymóg 5 tys. km bezawaryjnej jazdy pojawił się nagle po podpisaniu kontraktu czy też może był znany wcześniej i nie powinien być żadnym zaskoczeniem dla producenta, który podpisał umowę, zawierającą ten zapis? Pytanie retoryczne...

  • XYz – 08.12.2015

    @maciej12991. Na jakiej podstawie twierdzisz, że produkty firmy PESA to buble i kiepskiej jakości produkty? Jeździłeś nimi ? Jeśli tak to iloma pojazdami i modelami? Czy tylko gadasz by klapać dziobem bo w internecie przeczytałeś ? Klasyczny hejt zakompleksionego polaczka.

  • jag – 09.12.2015

    Dla infotram to składy, dla mnie nie.

  • Mazda – 09.12.2015

    @maciej12991ciekawe o czym Ty wogóle mówisz bo ja jeżdżę różnymi pociągami i tramwjami, są w nich praktycznie wszystkie pojazdy jakie jeżdżą w tym kraju. nie zauważyłem aby pojazdy Pesy odbiegały jakością od innych a co śmieszniejesz niejednokrotnie są solidniejsze.

  • advisor – 09.12.2015

    @XYZPełna kultura wyznawcy PESY.@MazdaMoże po prostu masz szczęście.

  • 11CV – 09.12.2015

    Bez przesady z tą krytyką. Praktycznie każdy producent w tym kraju obrzucany jest błotem w sytuacji, gdy zaczyna zdobywać większą część rynku. Solaris w momencie uzyskiwania rynkowych sukcesów też był mocno krytykowany, podobnie Siemens czy Bombardier.

  • Combino – 09.12.2015

    @advisor: taaak,po wielu Twoich popisach mogę śmiało powiedzieć,że oto (w Twojej osobie) przemówił (a właściwie napisał) żywy wzorzec kulturalności LOLPoza tym daruj już sobie,rusz się z Krakowa i porównaj Pesy (ale nie te robioe w tej chwili z założeniem że "do 31.12 trzeba dostarczyć,a potem zostanie to dokręcone" tylko te wcześniejsze) z innymi tramwajami w innych krajach; pewnie się zdziwisz ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....