TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kolejne Tramino dla Brunszwiku powstaną w Polsce
InfoTram.pl - Opublikowano: 10.07.2017 10:47:42 25 komentarzy
Kolejne Tramino dla Brunszwiku powstaną w Polsce

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl Solaris Tram dostarczy dla Brunszwiku 7 kolejnych wagonów Tramino. Wszystkie zostaną zbudowane w Polsce.

Kwestię tę postanowiliśmy wyjaśnić w związku z pojawiającymi się komentarzami o możliwości przeniesienia produkcji do innych zakładów, zlokalizowanych poza naszym krajem. Jak poinformowała nas Marta Jarosińska, rzeczniczka prasowa Stadlera, nie jest to prawda. Wszystkie prace, od tych konstrukcyjnych, poprzez spawanie, aż po montaż końcowy będą realizowane w Polsce – powiedziała nam przedstawicielka producenta.

Kwestia ta wydawała się dość jasna od samego początku. Wyjaśnił ją już bowiem cytowany w komunikacie prasowym Prezes Solaris Tram Zbigniew Palenica. Cały kontrakt, od projektowania po montaż końcowy, realizowany będzie w Polsce – stwierdził szef producenta.

Teraz wszystko powinno być jasne. Przypomnijmy, że tramwaje spółki Solaris Tram mogą być budowane w Środzie Wielkopolskiej. Prowadzimy już modernizację tego zakładu, która pozwoli na spawanie w nim pudeł stalowych według najnowocześniejszych technologii – poinformował Zbigniew Palenica. Do produkcji tramwajów szykuje się również fabryka w Siedlcach. Tam, już we wrześniu, ma ruszyć produkcja tramwajów Stadlera dla Ostrawy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Stadler
Solaris Tram
Tramino. Brunszwik
  • advisor – 10.07.2017

    Jatal, ładnie było tak kłamać pod poprzednim artykułem? Czy pesjanizm już całkiem wyżarł ci mózg, tak jak Combino, by puszczać w obieg fałszywe informacje, byle tylko zgnoić każdego, kto nie popiera jedynego słusznego producenta?Wypadałoby się zachować honorowo i przeprosić, nieprawdaż?I może wreszcie internetowe szczekaczki się zamkną - Solaris dalej jest w tramwajowej grze, czy im się to podoba, czy nie. Z pożytkiem dla rynku tramwajowego - im więcej graczy, tym lepszy wybór i lepsza jakość dla pasażerów. Dziękuję mechanikowi za zdemaskowanie trolla.

  • TomTom – 10.07.2017

    @advisorFakt, że istnieją informacje o montażu w Pankow.http://railcolornews.com/2017/07/01/de-stadler-and-solaris-second-batch-of-tramino-trams-for-braunschweig/http://www.news38.de/braunschweig/article211074561/Die-Strassenbahn-kommt-19-Millionen-fuer-neue-Triebzuege.htmlFakt, że może być to zła intepretacja tego, że "Stadler Pankow dostarczy tramwaje", ale newsy mówiące o produkcji w Pankow poszły w świat. Jeśli robota będzie w Środzie (a tak powinno być na logikę, bo już takie wagony robili) to dobrze.

  • jatal – 10.07.2017

    Ale bredzisz.Kto ma rozum ten wie co oznacza zdjęcie z podpisania umowy. Cała twoja obecność w sieci to tylko bzdurne wycieczki pod czyimś adresem. To po prostu żałosne i chore. O zagadnieniu strzelania do posłańcy przynoszącego złe widomości to pewnie nigdy nie słyszałeś.O różnicy między firmą Solaris a marką Solaris (OIDP kiedyś tłumaczyłem ci na przykładzie Wedla) nadal nie masz zielonego pojęcia.A honorowym zachowaniem się nie zajmuj bo niejednokrotnie pokazałeś że zupełnie nie wiesz co to znaczy, a kolejny tego przykład będzie za chwilę kiedy z pewnością nie będziesz wiedział co zrobić po przeczytaniu piewszego zdania z oficjalnej strony zamawiającego. https://www.verkehr-bs.de/startseite/aktuelles-detailansicht/article/sieben-neue-stadtbahnen-fuer-die-verkehrs-gmbh.html

  • jatal – 10.07.2017

    Na wszelki wypadek wyjaśnię że zamiast drugiego "Solaris" miało być "markąTramino".

  • belfer – 10.07.2017

    Jatal, jak tam Twój koreański?

  • jatal – 10.07.2017

    Sorry TomTom, to co pisałem było do advisora. Nie widziałem Twojego wpisu.@ belferPewnie się zdziwisz ale..."teraz Stadler a nie Solaris sprzedaje tramwaje marki Tramino"w koreańskim oznacza dokładnie to samo co w języku polskim.Poza tym chcesz powiedzieć że masz przecieki o potrzebie znajomości koreańskiego bo Stadler nie wygra w Warszawie?Hmm... to by tłumaczyło również wolne moce przerobowe na składanie Brunszwiku w Polsce.

  • mechanik – 10.07.2017

    Jatal, aż przykro to czytać. Umiesz czytać, tak? Czytałeś artykuł powyżej, znasz strukturę spółki, a pomimo to dalej: ble ble /../ ble ble, mam problemy i muszę sobie ulzyć. A potem tłumaczenie samego siebie. To naprawdę nawet nie jest już śmieszne. Jak widać na tym przykładzie, takie beznadziejne pitolenie wraca obuchem. Nie dość, że niesmacznie to czytać, to jeszcze przykro kontestowac co z tobą sie dzieje. Robisz sobie krzywdę, ale jakoś mnie ciebie nie żal.@belfer obawiam się, że po prostu zadałeś za trudne pytanie, brak zrozumienia słowa ironia.

  • Combino – 10.07.2017

    @advisor,ależ ty pieprzysz człowieku! Weź relanium,bo widać że jest ci potrzebne...Po pierwsze, informacje o montażu w Pankow podawały różne źródła i to jak najbardziej uchodzące za wiarygodne. Po drugie, to że jeszcze chwilowo montaż odbędzie się u nas, to nie znaczy że przy kolejnych kontraktach nie może się to zmienić; podobnie jak z CityLinkami dla Szeged, które powstaną w Walencji,ale jedne i drugie będą powstawać w swoim dotychczasowym miejscu tylko dotąd, dopóki Stadlerowi się to będzie opłacać lub dopóki nie powieją odpowiednie polityczne wiatry; jakbyś nie zaklinał rzeczywistości,to Stadlerowi z Solarisa potrzebne są tylko KWP, bo resztę ma sam; póki będą klienci na solarisowe KWP,póty życia Środy Wlkp,bo nie łudź się że Stadler puści tam jakieś nowe modele,zwłaszcza na swojej technologii (tak samo jak ich nie dostanie i Walencja).

  • advisor – 10.07.2017

    @TomTomAle od tego jest Internet i możliwość przejrzenia wielu źródeł, by sprawdzić, jak się sprawy rzeczywiście mają. @jatalI co mi chciałeś udowodnić? Chyba ogarniasz, ze podpisanie umowy przez oddział w Pankov jeszcze nie znaczy, że pojazdy będą tam produkowane?Podajesz fałszywe niesprawdzone wiadomości, dopowiadasz sobie niestworzone rzeczy robiąc śmietnik na stronie i jeszcze się dziwisz, że ktoś Ci to wyrzuca? Człowieku, ogarnij się. A wyrzucam Ci to dlatego, że celowo wprowadzasz innych w błąd i robisz czarny PR. @CombinoBo ty na pewno już wiesz, kto i jak będzie montował pojazdy w następnych kontraktach... następny wróżbita... chyba za szybko bana ci zdjęli na niektórych stronach.

  • mechanik – 10.07.2017

    Heja Combino Wódz Boląca @upa. Daj żyć czytelnikom infotram. Artykuł jest ciekawy, konkretny i naprawdę mało kto chce na deser potykać się o te twoje poronione bzdety.To, że twój uwielbiany producent ma kłopoty, wszytko idzie nie tak jak prorokowałeś to naprawdę nie powód, aby znowu śmiecić i pisać gdzie popadnie. To taka mała grupka czytelników, że twoja krucjata jest, delikatnie pisząc, anormalna. Weź się uspokój, zażyj relanium czy co tam używasz i zrób ze sobą porządek.

  • jatal – 10.07.2017

    @ advisorMasz o sobie duże mniemanie bo nie wiem skąd przyszło ci do głowy że ktoś chce ci cokolwiek udowadniać. Odpowiadam tylko na twoje urojenia jak ta obecna chora interpretacja spełnienia prośby @dd i zacytowania mu jednej z wielu dostępnych informacji.Skoro się odezwałeś to chyba jednak ty chciałeś coś udowodnić, Tylko że jak zwykle zrobiłeś to nie argumentami ale wyzwiskami, a to najlepiej dowodzi kto tutaj śmieci.A teraz ochłoń i zastanów się czemu umowę na tramwaje które projektowane i składane mają być przez spółki "Solaris Tram" i "Stadler Polska" podpisuje nie "Solaris Tram" albo "Stadler Polska" ale nie mający z tymi tramwajami nic wspólnego "Stadler Pankow". Dla ciebie jest to takie oczywiste że równie dobrze umowę mógłby podpisać "Stadler US"?

  • dd – 11.07.2017

    JatalZe śmiechu oplułem monitor. Jakie argumenty? Po co to piszesz i robisz z siebiue takiego głupka? Naprawdę nie widzisz, jakie objawione głupoty chcesz innym wciskać? Fakty: Solaris i Stadler Rail mają po 40% udziałów w spółce, 20% ma inwestor finansowy. Artykuły w prasie są dla gawiedzi. Bezsensem są tylko i wyłącznie twoje napinki udowadniające, że okrągłe jest kwadratowe. Nikt normalny tego tak nie przeżywa. Zobacz z jaką klasą zachowuje się Solaris: robi swoje, zero głupkowatej medialnej jazdy, z efektem uznania na świecie. Z drugiej strony można właśnie oglądać efekty jazdy po bandzie przez inna firmę i samodestrukcyjnego schylania się do polityki. Coś jeszcze dodać? :)Pozdrowienia od mechanika. Zrób coś z sobą, załamujący człowieku.

  • aw – 11.07.2017

    Jak nie wiadomo dokładnie o co chodzi, to chodzi o kasę. Przepływy finansowe e spółkach i w spoleczkach pozwalają na ograniczenie obciążeń podatkowych.Generalnie kreatywna księgowość. Kto na tym najwięcej zarobi można się tylko domyślać. Na pewno nie obywatel.

  • mechanik – 11.07.2017

    O tym wszyscy wiemy. No, może kilku nawiedzonych nie, ale to akurat jest statystycznie w pełni zrozumiałe ;)

  • Spawacz rury dziesiątki – 11.07.2017

    Mechanik kandyduj. Ratuj ten kraj!

  • jatal – 11.07.2017

    @ddMyślisz że kogoś obchodzi co robisz ze swoim komputerem?Poza tym:1 - Fakty są takie że jeśli w ostatnich tygodniach nie nastąpiły zmiany (pisze to na wszelki wypadek bo jak widzę wystąpienia czynnika w postaci czasu niektórzy ludzie nie potrafią ogarnąć - czego przykładem ślepa wiara że dziś wydany komunikat o produkcji Tramin w Polsce oznacza że takie same były ustalenia w momencie rozpoczynania przetargu) to udziałowcami spółki Solaris Tram sp z oo jest Stadler Rail AG mający 60 % udziałów kupionych bezpośrednio od spółki Solaris Bus & Coach SA która zostawiła sobie tylko 40% udziałów. Są to powszechnie dostępne dane, więc nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zamiast wmawiać komuś niewiedzę sam sobie to sprawdził.2 - Trudno nazwać że coś przeżywam skoro mój wpis pojawił się jako odpowiedź na twój w którym nie wytrzymałeś żeby nie zarzucić @solarisowi150 pisanie bzdet, a kolejnym dowodem kto co przeżywa i jak się napina jest reakcja na podanie przeze mnie linku do zdjęcia z podpisania umowy. Co ciekawe "dobrze wiedząc dla kogo pisane są artykuły" powinieneś tym bardziej wiedzieć dla kogo pisane są komunikaty firmowe, a ten że Solaris Tram zdobył niby zamówienie nie dość że łyknąłeś bez zastanowienia to jeszcze okrasiłeś napadem na @solarisa150.3 - Co do Solarisa to zależy o jakiej firmie piszesz. Solaris Bus &Coach milczy bo po prostu nie ma powodu chwalić się że przeszacował albo swoje możliwości albo wielkość rynku tramwajowego i go sobie odpuszcza. Jeśli widzisz w tym milczeniu klasę to sam też zachowaj podobną klasę i nie rozpoczynaj na ten temat gównoburzy. Bo prawda jest taka że przez twoją napinkę na słuszny wpis @Solarisa150 robisz Firmie Solaris Bus & Coach niedźwiedzią przysługę. Jeśli natomiast masz na myśli w gruncie rzeczy stadlerowską spółkę Solaris Tram sp z oo to powód i sens wydania takiego komunikatu prasowego jest delikatnie mówiąc zastanawiający.4 - Powszechnie wiadomo że jeśli stronie brak argumentów na temat i nie może się z tym pogodzić to wyciąga zastępcze "a bo kolega/inna firma to zrobili tak" więc daruj sobie taką "dyskusję".5 - A co? Mechanik skarżył ci się że nie uważam go za wartego jakiejkolwiek odpowiedzi? A może to rodzina bo poglądy w sumie masz podobne?

  • mechanik – 11.07.2017

    jatal :-))Normalnie ręce opadają :-)) Niezły cekaem z ciebie... Nie głuptasie, ja tylko wpisałem się jako dd i wciągnąłeś się w to. Jak ostatni idiota. Wiedziałem, że tak będzie :)Tak od serca: Mogłeś sobie darować sobie te bzdety, znów elaborat na A4. Fakty są jakie są. Solaris jest firma znaną i postrzegana jako solidny partner. Nic się nie zmieniło. A to heca, prawda? :-)) Wszystkie ruchy udziałowe skonstruowane są tak, aby FIRMA NA TYM NIE STRACIŁA. Czy tego chcesz czy nie, takie są fakty. Firma rozwija się, znajduje nowe rynki, a ty tylko raz za razem pitolisz te swoje durne teksty. Aby tak jak ty cały czas podważać producenta, TRZEBA BYĆ PO PROSTU IDIOTĄ.Tak kończą frajerzy.I daj w końcu czytelnikom Infotram spokojnie czytać, bez tych swoich kwiatków, tych w które czasem człowiek może na chodniku niechcący wdepnąć. Nie każdy musi chcieć uważać i przeskakiwać.

  • Edi – 11.07.2017

    Mechanik, ty nic nie rozumiesz. To jest MISJA.

  • Combino – 12.07.2017

    ^^ mechanik,ty tylko dowodzisz,że masz problemy psychiczne; jak widzę dałem się wciągnąć w głupią gadkę choremu psychicznie trollowi,który postanowił sterroryzować to forum; jedynym konkurencyjnym wyjaśnieniem jest to,że robisz na zlecenie jakiejś firmy (tutaj akurat lista byłaby całkiem wąska,bo nie byłbyś jedyny w skali kraju na tym garnuszku) robotę propagandową w mało wysublimowanym stylu,bo chamskim i grającym na najniższych instynktach,ale (co niestety widać nawet po polityce na wyższych szczeblach) ostatnio w naszym kraju bardzo skutecznym. Chyba faktycznie lepiej ci nie odpisywać na zasadzie: "nie tykaj g...na,bo będzie śmierdzieć jeszcze bardziej"

  • mechanik – 12.07.2017

    eurotram/combino, twój popis powyżej to właśnie to, czego szukasz u mnie. A moja niechęć do czytania śmietnika jaki tworzysz, to nie choroba psychiczna. Wbija to sobie mocno do głowy, do skutku, aż zaskoczy.+btw. Przeczytałem linijkę i wystarczy, chyba jak większość. Nie wystarczyło ci, że kolegami zarżnąłeś na dobre jedno forum?A, jeszcze jedno pogubiona istoto: TO NIE JEST FORUM. A jak przestaniesz robić gnój z drugim pajacem, to wszyscy odetchną z ulgą,Każdy chce tylko spokojnie przeczytać to co napisała redakcja. Oby dotarło.

  • Ubaw po pachy – 13.07.2017

    Aby wyzywać publicznie kogoś od psychola-terrorysty będącego na garnuszku obcego wrogiego producenta, to trzeba mieć nieźle namotane pod kopółką. Combino to są komentarze na Infotram, nie Tworki online. Ogarnij się.

  • jatal – 13.07.2017

    A nie pisałem kiedyś że należy tu kogoś doceniać?Ma takt, nikogo nie obraża, ma stałe poglądy i przede wszystkim nie ma problemów z wieloosobowością. :DA tytułem wyjaśnienia dla tych co na forach są stosunkowo niedawno. Eurotram/Combino wzięło się stąd że kiedy pewien portal wprowadził rejestrację użytkowników jakiś człowiek małego formatu po prostu zajął mu stosowany ówcześnie nick.

  • Ubaw po pachy – 13.07.2017

    Tak się w tym wszystkim pogubiłeś, że aż przykro patrzeć. Po jazdach na ludzi, chorych wyzwiskach na producentów, przewoźników, taki ktoś ma być.... doceniany? Żałosne. A tutaj ty kogo niby chcesz nawracać? Jaki sens ma ta jazda? Nieźle cię pogięło. Niech do ciebie dotrze, że nikogo nie interesują treści dwóch nawiedzonych pajaców pieprzących od rzeczy, poza tym, że trzeba co chwilę te śmieci omijać.

  • kolejFAN – 13.07.2017

    wcale a wcale nie dziwi fakt dzielenia rynku helmutowskiego tylko z postkolonialnymi manufakturkami

  • mechanik – 13.07.2017

    Ale tu jazda... :DZostawcie. Największą krzywdę sami sobie zrobili. Każdy kto to przeczyta popuka się w czoło, tyle, że nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie tego czytał. Wszyscy, razem ze mną, mają to to gdzieś.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....