TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kolejne Tatry przybywają do Szczecina
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 23.11.2012 13:28:20 4 komentarze
Kolejne Tatry przybywają do Szczecina

Do Szczecina przybywają pierwsze przegubowe Tatry, które Tramwaje Szczecińskie odkupiły od BVG Berlin. Pierwszy wagon dotarł na lawecie do nowego właściciela w nocy ze środy na czwartek. Łącznie do września przyszłego roku, do zajezdni w al. Wojska Polskiego, trafi 42 takie pojazdy. Co miesiąc do stolicy województwa zachodniopomorskiego transportowane mają być po cztery pojazdy, w ostatnim miesiącu zaś dwa. Tramwaje po przygotowaniu do eksploatacji, poprzez m.in. montaż kasowników, autokomputerów, tablic elektronicznych oraz wykonanie niezbędnych badań technicznych zaczną wozić pasażerów. Taką procedurę przejdzie każdy z zakupionych pojazdów. Pierwszy z nich wyjedzie na miasto już za kilkanaście dni.

Przegubowe Tatry są identyczne jak 32 pojazdy zakupione wcześniej przez Tramwaje Szczecińskie, również od BVG. Te z obecnej dostawy są jednak nieco młodsze od swoich poprzedników, zostały bowiem wyprodukowane w latach 1986 –1989, a następnie w latach 90-tych XX wieku unowocześnione przez Siemensa. Inwestycja ta pozwoli na wycofanie z eksploatacji niemal w całości tramwajów typu 105 N. W Szczecinie pozostaną jedynie zmodernizowane stopiątki oraz pojazdy typu Moderus Alfa. Oprócz przegubowych tatr Tramwaje Szczecińskie eksploatują także 54 pojedyncze tatry T6A2D (kursują one najczęściej w dwuwagonowych składach). W latach 2007 i 2010 zostały kupione także od BVG Berlin.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Szczecin
BVG Berlin
Tatra
  • Marcin – 24.11.2012

    Ile w Szczecinie jest w ruchu pojedynczych sztuk stopiatek ? Ile z nich to niezmodernizowane konstale, ile moderusów a ie zmodernizowanych 105Na ?

  • Combino – 26.11.2012

    TS mają 10 dwuskładów bulw i 6 dwuskładów Moderusów; od biedy można doliczyć te 6 dwuskładów zmodernizowanych tak sobie przez warsztaty.Razem licząc: 74 katówki,27 dwuskładów T6-ek plus to co powyżej daje razem 123 pociągi; odliczając rezerwę 110-112; wziąwszy pod uwagę,że 2/3 z tego ma pojemnosć ledwie 2/3 dwuskładu,to d... nie urywa (tym bardziej,że za tym pozunięciem miało iść zagęszczenie taktu).

  • Szczecin – 27.11.2012

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Szczecinie#Współczesny 2. @Marcin pojedynczych 105N - to ja tu nie widuję.

  • Piotr – 05.12.2012

    Do Combino nie zapominaj że mamy jeszcze 6 Swingów i następne 22 zakontraktowane. Co do Moderusów to będzie chyba 7 łącznie składów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....