TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kolejne Metropolisy jadą do Mińska Mazowieckiego
InfoTram - Opublikowano: 29.08.2016 14:34:07 4 komentarze
Kolejne Metropolisy jadą do Mińska Mazowieckiego (foto: MW)

Kolejny skład metra wyrusza na naprawę do Mińska Mazowieckiego. Jak informuje Metro Warszawskie pociągi serii Metropolis służą już warszawiakom od kilkunastu lat. Stąd potrzeba przeprowadzenia tzw. naprawy G, czyli naprawy głównej.

Po jej przeprowadzeniu składy te będą mogły być eksploatowane przez kolejne lata. Naprawa Główna pociągów serii Metropolis 98B jest obowiązkowa po przejechaniu przez dany pociąg 1.600.000 km lub upływie 16 lat eksploatacji. Jest to remont generalny, podczas którego pociąg rozkładany jest na elementy pierwsze, a następnie ponownie składany. Dzięki temu wymianie lub regeneracji poddawane są wszystkie eksploatowane części.

Wśród zmian najbardziej widocznych dla pasażera, w pociągach zauważyć będzie można: nowe siedzenia pasażerskie, odnowione poręcze pasażerskie, wymiana zniszczonych szyb w wagonach, nowa podłoga wagonów, wymiana malatury wagonów (niebieski pasek zastąpiony zostanie żółtym).

Jak informuje Metro Warszawskie z technicznego punktu widzenia ważna jest naprawa nie tylko wnętrza wagonu pasażerskiego, ale również naprawa wózków napędowych oraz tocznych. Naprawie poddane będą wszystkie sprężarki, sprzęgi, silniki trakcyjne, cylindry hamulcowe, a także okablowanie.

10 składów 6 wagonowych przetransportowanych zostanie z terenu Stacji Techniczno-Postojowej Kabaty do zakładów naprawczych w Mińsku Mazowieckim. Odbędzie się to transportem kołowym, jako transport specjalny. Wyjątkowo dla pociągów metra, wagony umieszczone zostaną na lawetach, które nocą przejadą ulicami Warszawy w kierunku Mińska Mazowieckiego.

Wszystkie naprawy Metropolisów ZNTK Mińsk Mazowiecki mają wykonać do 2018 roku. Łącznie prace zostaną przeprowadzone przy 10 pociągach.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Metro Warszawskie
Metropolis
ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • siupa – 29.08.2016

    Dlaczego w tym kraju transport naewt kolejowych kolejek odbywa się tirosmrodami po drogach ??? w dodatku mińsk rzut beretem. jak tu promowac transport szynowy, transport ładunków koleją skoro sama kolej tego nie robi ???

  • WarszawskiSympatyk – 29.08.2016

    @siupa Z tego co czytałem to transport kolejowy Metropolisów wyszedłby drożej niż transport drogowy.

  • maciej12991 – 29.08.2016

    Nie dziwne. Za polskie drogi płaci cały naród, a rozjeżdżają je Ci co jadą po nich "za frytki", a PLK ma nie generować strat kosztem niespłacalności przewozu koleją. Ot polski zaścianek.

  • www – 31.08.2016

    Wcześniej pojawiała się informacja, że Alstomom skończyły się papiery i PLK nie wpuściłaby ich na tory. Coś może w tym jest. Zobaczymy w jaki sposób wrócą do Warszawy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....