TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kolejne awarie drzwi w Moderusach
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.06.2017 14:10:44 17 komentarzy
Kolejne awarie drzwi w Moderusach

Po raz kolejny we Wrocławiu doszło do awarii drzwi w tramwaju Moderus Beta. O sprawie pisze Gazeta Wyborcza, która otrzymała też zdjęcie z Górnego Śląska, na którym widać niedomknięte drzwi tramwaju.

Na razie badamy sprawę – powiedziała Gazecie Wyborczej Agnieszka Korzeniowska, rzeczniczka MPK.

Przypomnijmy, że o sprawie głośno zrobiło się po 10 czerwca, kiedy to z jednego z tramwajów wypadła pasażerska. Wówczas przewoźnik twierdził, że to jednostkowy wypadek, a awaria została usunięta. Czyżby nie do końca? Jak informuje Gazeta Wyborcza motorniczowie nieoficjalnie mówią między sobą, że w tramwajach Moderus często dochodzi do awarii czujnika drzwi.

Tymczasem dziś wrocławskie stowarzyszenia po raz kolejny wystosowały apel do Prezydenta Wrocławia a zmiany w przetargu na zakup tramwajów. Nie chcą, aby do miasta trafiły wagony tylko częściowo niskopodłogowe. Na razie ich apele nie przyniosły efektów.

Dodajmy też, że po pierwszej awarii drzwi we Wrocławiu pojawiły się głosy o konieczności wycofania z ruchu wszystkich Moderusów Beta. Teraz, w kontekście kolejnych usterek, wydają się one uzasadnione. MPK takiej decyzji nie podejmuje.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus Beta
Wrocław
MPK Wrocław
  • Pyry – 22.06.2017

    O to się pyrki też ucieszą z nowych Moderusow :)

  • SED – 22.06.2017

    MPK POZNAŃ i SZCZECIN ,GDAŃSK już czekają na te moderusy. Z chęcia je za bezcen odkupią z Wrocławia

  • Tramicus365 – 22.06.2017

    Taki mi się pomysł zrodził w głowie - pół żartem, pół serio - może niech Wrocław wymieni się z Krakowem i pierwsi pozbędą się Bet, a drudzy Krakowiaków :-)

  • Reymonta – 22.06.2017

    @Tramicus365 nawet sobie tak nie żartuj. Miejsce Krakowiaków jest w Krakowie, już sobie nie wyobrażam miasta bez nich.

  • zibi – 22.06.2017

    Dopóty MT się nie da kasy na reklamę w Info Tram takie artykuły to norma,natomiast uszkodzony tram czy to klima,drzwi,info wewnętrzne zjeżdża do zajezdni celem naprawy.W końcu jest monitoring i jest się w stanie sprawdzić przyczynę usterek może to dewastacja a całkiem możliwa jazda z nadkompletem pasażerów to już winę ponosi motorniczy lub przewoźnik.Pasażer o ile nie dewastuje to powinien być panem i jechać w komfortowych warunkach za to płaci i nie ma większego znaczenia czy to szczyt.

  • asw – 22.06.2017

    Nie chcę bronić Modertransu, ale nie słyszałem, by w Poznaniu w Betach miały miejsce awarie drzwi. Ale, jeśli są lub też dochodzi do innych usterek technicznych, to tramwaje zjeżdżą z trasy do zajezdni i tam problem rozwiązują. Bety (jest ich 46) w Poznaniu mają się dobrze i doskonale uzupełniają tabor w 100. i 65. proc. niskopodłogowy (odpowiednio 61 i 14 tramwajów).

  • Jj – 22.06.2017

    Dewastacja czy nie system diagostyki powinien blokować jazdę przy otwartych drzwiach.

  • Andrzej – 22.06.2017

    To prawda, że nie mówi się o awariach drzwi w Poznaniu, ale prawdą jest, iż w Poznaniu tramwaje rzadko są przepełnione do granic możliwości. Tak zdarza się na PST w szczycie, ale Bety rzadko, jeśli nie w ogóle, jeżdża na PST. Tam raczej Solarisy, Siemensy i 105. Więc może po prostu nie było okazji przetestować czujnika drzwi. Nie wiem, jak jest we Wrocławiu czy na Górnym Śląsku z przepełnieniem tramwajów.

  • 128Na – 22.06.2017

    @SED: Gdańsk tego nie weźmie. Gdańsk zawsze z Pesą do samego końca - swojego lub jej.

  • dak – 22.06.2017

    Wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało , że te awarie to efekt działania sabotażystów z firmy zagrożonej utratą zamówień !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • asd – 22.06.2017

    Pojawiają sie na PST każdego dnia, wiem bo mieszkam obok i widze je na 12,14 i 20 a nawet nocnej 201

  • Dimedon – 23.06.2017

    Skoro marudziliście (nie wszyscy), że klima nie działa to dostaliście szyberbok. Taka nowoczesna wersja szyberdachu.

  • komes – 23.06.2017

    Drzwi to dość podatny na awarię element, a tutaj nawet nie podano w jaki sposób do niej doszło, więc nie ma co stawiać kategorycznych ocen. Ważne, żeby pojazd zjechał z trasy i udał się na naprawę.

  • Andrzej – 23.06.2017

    Polemizowałbym, czy ważne, żę zjechał do naprawy. Gdyby kobieta wpadła pod jadący obok samochód, to niewielkim dla niej byłoby to pocieszeniem. Co do Bet na PSt, nie kłócę się, ostatnio nie trafiłem, ale jakby tak się otworzyły na wiadukcie?

  • Kuba – 23.06.2017

    Tak się właśnie kończy zamawianie pojazdów tramwajo-podobnym...

  • El Polaco – 24.06.2017

    [komentarz usunięty, powód: regulamin]

  • pyrlander – 25.06.2017

    @Andrzej - jeśli jest tak, że tramwaje są przepełnione, świadczy to tylko i wyłącznie o tym, że tak operator transportu miejskiego, jak i przewoźnik nie potrafią oszacować tzw. potoków pasażerskich i dostosować do nich siatkę połączeń oraz rozkłady jazdy. Przypominam, że przedstawiciele wrocławskiego MPK mówią o awariach drzwi we wszystkich posiadanych typach tramwajów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....