TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Koła w Inspiro nadmiernie się zużywają
INFOTRAM - Opublikowano: 24.08.2015 10:24:48 3 komentarze
Koła w Inspiro nadmiernie się zużywają

Metro Warszawskie kupuje koła i osie od Siemensa, bo te ? nadmiernie się zużywają. Ale po kolei. Spółka poinformowała właśnie o podpisaniu umowy z Siemensem na dostawę fabrycznie nowych części zamiennych do wagonów metra typu Inspiro:

1) koła monoblokowe do wagonów metra typu Inspiro w ilości 400 szt.;

2) osie wózka tocznego do wagonów metra typu Inspiro w ilości 20 szt.;

3) osie wózka motorowego do wagonów metra typu Inspiro w ilości 40 szt.

Jako ich dostawca wskazany został producent pojazdów, a więc Siemens. W uzasadnieniu czytamy, że w czasie eksploatacji pojazdów Inspiro produkcji konsorcjum Siemens ? Newag, Metro Warszawskie stwierdziło nadmierne zużycie kół monoblokowych w tych pojazdach. 11 czerwca 2015 roku przewoźnik zgłosił ten fakt, jako wadę systemową, żądając usunięcia wady w ramach gwarancji udzielonej przez konsorcjum Siemens ? Newag. Ponieważ to nie uznało zgłoszonej wady jako wady objętej gwarancją wady systemowej, w chwili obecnej przewoźnik jest w sporze sądowym z konsorcjum Siemens ? Newag. W celu zapewnienia ciągłości przewozów oraz zachowania warunków eksploatacji, nie naruszających zasad gwarancji, konieczna jest szybka wymiana zużytych kół na nowe zakupione u producenta pojazdów. Dostawa objęta przedmiotem zamówienia zapewni 100 % zapotrzebowania do wymiany kół w 8 pojazdach eksploatowanych przez Metro Warszawskie. Pociągi typu Inspiro są objęte gwarancją producenta na okres 36 miesięcy od daty przekazania do eksploatacji i obecnie wszystkie pojazdy tego typu podlegają gwarancji producenta. Z powodu wejścia przewoźnika w spór z konsorcjum oraz z uwagi na fakt, że pojazdy Inspiro znajdują się w okresie gwarancyjnym, zakup części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy pojazdu może nastąpić wyłącznie u producenta pojazdu. Zakup części zamiennych od producenta pociągu nie spowoduje utraty gwarancji na cały pociąg oraz zapewni płynność dostaw niezbędnych dla wymiany kół z powodu braku możliwości tzw. reprofilacji. Wiąże się to z uniknięciem dodatkowych kosztów, oraz nieplanowanych przestojów pojazdów. W ramach planowanej naprawy, nie mogą być zastosowane zamienniki, gdyż zastosowanie zamiennika wymaga przeprowadzenia prób i badań na dany element oraz wymaga uzyskania nowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego.

Za zamówione produkty Metro Warszawskie będzie musiało zapłacić 6 311 203,92 PLN netto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Siemens
Metro Warszawskie
Inspiro
  • www – 24.08.2015

    MW wymienia teraz tory na pierwszej linii metra. Zniszczone tory nie miały wpływu na zużycie kół? Ciężko będzie MW wygrać proces wytoczony Siemensowi, ale kto wie.

  • M – 24.08.2015

    Wygląda to dosyć dziwnie... wozy jeżdżą od Października 2013 ?? a mamy 2015 r i teraz co nagle się starły po 1,5 roku ?? No to chyba dosyć normalne obręcze też się ścierają ...

  • Combino – 25.08.2015

    ^^ A ile przejechały? ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....