TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kliczko jeździł Fokstrotami, chce kolejnych? [FILM]
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.02.2017 00:01:34 18 komentarzy
Kolejne tramwaje dla Kijowa PESA zbuduje na Ukrainie? (foto: kiev.klichko.org)

Na razie jest ich 10. Ale może być znacznie więcej. Mer Kijowa Witalij Kliczko nie wyklucza dalszych zakupów w PESIE. Chodzi rzecz jasna o nowoczesne tramwaje. Bardzo możliwa jest także spółka joint venture.

Władze miasta planuje całkowitą modernizację taboru, najpierw na linii szybkiego tramwaju. Tu plan zakłada wymianę pojazdów do końca 2017 roku ? powiedział Witalij Kliczko podczas prezentacji tramwajów PESA i Electron. Takie wagony już kursują na tej trasie. Ale mają być kolejne. To szansa dla bydgoskiej firmy, która mogłaby ruszyć z produkcją taboru na Ukrainie. Takie są plany, rozmowy trwają. Przypomnijmy, ze PESA podpisała memorandum o współpracy z Kijowem. Jednym z jej elementów miałoby być montowanie tramwajów za naszą wschodnią granicą.

Na linii szybkiego tramwaju w Kijowie kursuje obecnie 10 Fokstrotów i dwa Elektrony. Trzeci jest w fazie testów. Witalij Kliczko powiedział, że wszystkie pojazdy, które zostały dotychczas zakupione mają bardzo dużą pojemność i spełniają wszystkie normy europejskie. Jednoprzestrzenne pojazdy są niskopodłogowe, wyposażony w rampy dla niepełnosprawnych, przystosowane od przewozu wózków inwalidzkich, wyposażone w kamery, ogrzewanie i klimatyzację przedziału pasażerskiego oraz kabiny motorniczego ? wyliczał zalety nowych pojazdów mer ukraińskiej stolicy.

Witalij Kliczko potwierdził też, że władze miasta są w trakcie negocjacji sprawy wspólnej produkcji nowych tramwajów w Kijowie. Wtedy będzie taniej ? powiedział mer. I dodał, że to może być joint venture z firmami zagranicznymi. Wiadomo, że chodzi m.in. o PESĘ. To pozwoli nam wykorzystać nowoczesne technologie i stworzyć nowe miejsca pracy, a jednocześnie zapewnić Kijowowi nowoczesny transport publiczny ? stwierdził Kliczko.

Kupujemy nowy autobusy, trolejbusy i tramwaje, planujemy wybudować nową stację metra ? powiedział o transportowych planach Kliczko. W tym tygodniu władze miasta zaprezentowały także 50 nowych autobusów MAZ, które wkrótce wyjadą na trasy w Kijowie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Kijów
Fokstrot
  • Mmm – 06.02.2017

    Pesa nabierze znowu tych zamówień i znowu tramwajow dla Krakowa (jeżeli oczywiście wygra Pesa) nie będzie miał kto robićUkraina, bardzo prawdopodobne że wygra w Warszawie, Poznaniu i Krakowie a przecież są też prtargi a realizacji. Mam nadzieję że tym razem wiedzą co robią.

  • Mmm – 06.02.2017

    Przetargi w realizacji*

  • NGT6Bautzen – 06.02.2017

    Oby Pese szlak trafił bo Krakowiaki to Gówno a nie tramwaj . I Nie dogoni NGT6 , Bo NGT6 to Królewski tramwaj . Ale Pesa nadaje się do Moskwy Kijowa czy Sofii bo jej blisko do MA3 niż do NEWAG czy SOLARIS

  • Hmmmm – 06.02.2017

    Teansfer technilogii na Ukraine a za kilka lat wykorzystujac nizsze koszty pracy wykoncza Pese na rynku Polskim. Teoche sie im dziwie se jie rozwijaja elektrona ktory technicznie nie ustepuje Pesie a jest bardziej Ukrainski.

  • Pilak – 06.02.2017

    Ogólnie, znów ukryta opcja niemiecka się odezwała. Przyjmij więc do wiadomości, że prędzej twój szwabski Bombardier padnie

  • kubex – 06.02.2017

    Niech sprzedają, tam nawet Pesa to wzrost jakości przewozów. Chociaż obawiam się o wózki tyh tramwajów, biorąc pod uwagę stan tamtejszych torowisk...

  • kubex – 06.02.2017

    Niech sprzedają, tam nawet Pesa to wzrost jakości przewozów. Chociaż obawiam się o wózki tyh tramwajów, biorąc pod uwagę stan tamtejszych torowisk...

  • advisor – 06.02.2017

    @PilakBombardier jest KANADYJSKI!Tyś nie Pilak, ale raczej Pijak.

  • Combino – 06.02.2017

    @NGT6Bautzen:Piłeś - nie pisz;Chcesz pisać,a nie umiesz pisać po polsku - najpierw się naucz,a dopiero potem wchodź na forum.

  • Pilak – 06.02.2017

    Kanadyjski? Z siedzibą w Berlinie? Korki z geografii wskazane

  • kubex – 06.02.2017

    ^^koncern Bombardier ma główną siedzibę w Montrealu.

  • Pilak – 06.02.2017

    Ale oddział zajmujący się tramwajami, w tym ubostwianymi przez co poniektórych ngt coś tam coś tam, w Berlinie

  • Misiek Krk – 06.02.2017

    @PilakA jechałeś ty kiedy Bombardierem że takie bzdety wrzucasz? Pesie do Bomby nawet tej najstarszej jak stąd do w pi*du, wielbicielu peszajsu.

  • Pilak – 06.02.2017

    Ukryta opcjo niemiecka, wiedz ze jeździłem nieraz i wielkiej różnicy nie odczuwam, wielbicieli szwaboszajsu

  • advisor – 06.02.2017

    @PilakGłówna siedziba Bombardiera jest w Montrealu, a oddziały ma na całym świecie, w tym w Polsce niedouczony Wolaku. Jeszcze się naucz po polsku pisać miernoto, ani jednego zdania nie napisałeś poprawnie.

  • ten z januszy .chyba Mirek – 07.02.2017

    advisor--Niedouczony filozofie . Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe .

  • Piter – 08.02.2017

    Ludzie ustatkujcie się, bo to naprawdę przestaje być śmieszne, cięgle robić taki burdel w komentarzach.Co do meritum, to nie dziwie się Kliczce, że chciałby współpracować z Pesą. Stara się on w Kijowie wdrażać zachodni styl funkcjonowania miasta, rządzić nowocześnie, a komunikacja miejska to zawsze jedna z wizytówek miasta. Dlatego marzy mu się jak najwięcej nowoczesnych, niskopodłogowych składów jak Pesy. Z drugiej strony wie, że taki standard kosztuje i że na Ukrainie byłyby tańsze koszty. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

  • NM – 09.02.2017

    Kijów w ostatnich 20 latach znacznie ograniczył zasięg komunikacji tramwajowej i najwyższy czas na renesans tego środka przewozowego.Do tego potrzebny jest w miarę nowoczesny i nowy tabor, więc działania mera idą w dobrym kierunku.Jeżeli liczba wagonów Pesy się zwiększy to będzie to z korzyścią dla miasta i dla Polski.A może inne miasta ukraińskie wezmą przykład z Kijowa i zakupią polskie wagony, oprócz Pesy może to być S&S i Moderus.Modertrans ma małe moce przerobowe, a S&S jest potencjalnie za drogi, ale można z gotowych zestawów montować wagony na Ukrainie, w ten sposób zmniejszając koszty robocizny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....