TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kandydat pisze list do pracowników MPK Wrocław
GAZETA WROCŁAWSKA - Opublikowano: 18.10.2018 10:17:00

Jerzy Michalak, kandydat na prezydenta Wrocławia zdecydował bezpośrednio zwrócił się do pracowników MPK Wrocław - kierowców oraz motorniczych. Polityk obiecuje szerokie zmiany, gdy tylko zostanie prezydentem. To ciekawe propozycje, dlatego publikujemy list otwarty w całości:

Drogi kierowco, motorniczy, pracowniku zaplecza Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego!

Wiemy, jak ciężką pracę wykonujesz. Wiemy, jak ona jest ważna w codziennym życiu miasta i jak wiele wymaga wyrzeczeń. Pobudki o drugiej w nocy czy powroty grubo po północy to nieodłączna część życia pracowników MPK. Dlatego, jako kandydaci na radnych KWW Bezpartyjny Ruch Obywatelski, chcielibyśmy zaprezentować nasze pomysły, by praca w komunikacji była dla Was wygodniejsza, łatwiejsza i lepiej wynagradzana. Chcemy, żeby praca w MPK była powodem do dumy, a pracownik był szanowany zarówno w firmie, jak i przez władze miasta. Nasze postulaty podzieliliśmy na kilka obszarów, które chcielibyśmy wprowadzić w życie po wygranych przez nas wyborach.

Bezpieczeństwo

* Znajdziemy więcej środków na utrzymanie torowisk we Wrocławiu. Obecne środki są niewystarczające i skutkują zwiększoną liczbą wykolejeń tramwajów.

* Poprawimy łączność między Centralą Ruchu MPK, a policją i służbami ratowniczymi w mieście. Nie może być tak, by dyżurny czekał 10 minut przy telefonie 997 na połączenie.

* Po każdym większym remoncie dróg wprowadzimy przejazdy próbne, mające na celu ocenę, czy nowo otwarta droga jest bezpieczna i umożliwia bezproblemowe przemieszczanie się pojazdów MPK.

* W autobusach wrócimy do zamkniętych kabin dla kierowców. Nie ma powodu by narażać ich na niebezpieczeństwo, gdy kierowca nie prowadzi sprzedaży biletów, a dotychczasowe kabiny powodują słabą widoczność w nocy.

* Poprawimy działanie systemu ITS, koniec z brakiem fazy dla jakiegoś kierunku na skrzyżowaniu lub zamykaniem szczeliny bezpośrednio przed pojazdem tramwaju.

Komfort

* Zwiększymy liczbę i jakość punktów sanitarnych. Chcemy, by na każdej pętli stał normalny punkt sanitarny, a nie tylko toi-toi.

* Załatwimy sprawę progów zwalniających. Tam gdzie jeżdżą linie komunikacyjne zlikwidujemy je, albo przystosujemy do jazdy autobusów. Jeśli progi wyspowe, to tylko te przykręcane - stalowe.

* Wymienimy przestarzałe Konstale i pochodne, na nowoczesne tramwaje, a wyposażenie kabin skonsultujemy z motorniczymi.

* Czas odjazdu z pętli będzie wyświetlany w autobusie, by uniknąć pytań typu: - za ile minut pan jedzie?

* Zwiększymy budżet MPK na utrzymanie tramwajów i autobusów. Obecnie oszczędza się na wszystkim i to skutkuje częstymi awariami.

* Torowiska wydzielone zostaną odgrodzone za pomocą fizycznych przeszkód, a nie tylko farby chlorokauczukowej. Pozwoli to uniknąć zajeżdżania drogi przez niezdyscyplinowanych kierowców samochodów.

* Stworzymy jedną jednostkę odpowiedzialną za utrzymanie torów. Obecnie odpowiedzialność jest rozmyta na wiele instytucji. To powoduje, że każda przerzuca się zadaniami i odpowiedzialnością, zamiast naprawiać torowiska.

* Będziemy kontrolowali jakość pracy Zakładu Torowego. Nie będziemy czekać na drobne naprawy tygodniami, ponieważ nie może być tak, że zwrotnica nie działa przez miesiąc.

Szacunek

* Chcemy by Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne było traktowane poważnie w mieście. Będziemy konsultować z MPK zmiany w organizacji ruchu w mieście.

* Przeprowadzimy kampanię informacyjną dla pasażerów o konieczności wykonania przerwy, o pracy kierowcy i o bezpieczeństwie.

* Sprawy w biurze na ul. Prusa można załatwić telefonicznie lub mailowo, aby szanować czas pracowników.

* Wrócimy do jednomiesięcznego rozliczania godzin. Będziemy płacić nadgodziny za pracę w soboty, niedziele i święta.

* Wprowadzimy nagrody dla pozytywnie wyróżniających się pracowników.

Przyszłość

* Wybudujemy drugą zajezdnię autobusową razem z zakładem remontowym taboru. Zarówno tabor autobusowy, jak i tramwajowy będzie tam podlegał gruntownym przeglądom i naprawom. Koniec z niedziałającą klimatyzacją w lecie i nieogrzewanymi pojazdami w zimie.

* Wybudujemy nowoczesny zakład eksploatacji tramwajów. Nie może być tak, by pracownicy męczyli się w przedwojennych i często zimnych halach, by naprawić pojazd, który dawno powinien stać w muzeum lub trafić na złom.

Z poważaniem, Jerzy Michalak


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kampania
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...