TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kampania 2018: Pojedynek na tramwaje w Olsztynie
PAP InfoTram.pl - Opublikowano: 07.09.2018 09:17:42
Kampania 2018: Pojedynek na tramwaje w Olsztynie

Tramwaje są wdzięcznym kampanijnym tematem, jak się okazuje nie tylko w stolicy, ale także w innych miastach.

Ubiegający się o reelekcję Prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz, który jest bez wątpienia ojcem powrotu tego środka transportu miejskiego, zapewnia w rozmowie z PAP, że nadal chce rozwijać go. Jako jedyne miasto w Polsce od podstaw wybudowaliśmy sieć tramwajową. Takich inwestycji infrastrukturalnych w Olsztynie nie było nigdy. Przy wszystkich robotach nie ograniczamy się do remontu nawierzchni, ale gruntownie przebudowujemy nieremontowane przez dziesiątki lat podziemne sieci komunalne – mówi Grzymowicz.

Ceny mieszkań przy liniach tramwajowych są wyższe niż w innych częściach miasta. Szczegóły programu przedstawię 10 września. Będzie on zdecydowanie bardziej prospołeczny, bo jak mówiłem, wiele pracy już za nami. W sferze inwestycyjnej do zrealizowania zostały dwie ważne, duże inwestycje: budowa drugiej nitki tramwajowej i ciepłowni miejskiej. Oba przedsięwzięcia są już zaawansowane pod względem przygotowań formalnych, mamy projekty i zabezpieczone środki, jesteśmy na etapie wybierania wykonawców i w przypadku ciepłowni – partnerów inwestycyjnych. To są inwestycje tak dalece niezbędne Olsztynowi i zaawansowane w realizacji, że niezależnie od tego, kto będzie prezydentem, w interesie miasta i jego mieszkańców muszą być zrealizowane. W przeciwnym razie miasto będzie musiało zwracać ogromne pieniądze. Ci, którzy mówią, że to są inwestycje niepotrzebne, że zostaną one wstrzymane, czy że z nich trzeba zrezygnować, kłamią i wprowadzają ludzi w błąd. Z tych dwóch inwestycji nie można i nie da się już zrezygnować. Ktoś, kto wygra wybory, będzie musiał je kontynuować – stwierdza Grzymowicz.

O tramwajach wspomina także konkurent - Kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Olsztyna Michał Wypij. Zapewnił, że jeśli wygra to zobowiąże się do realizacji inwestycji, które pozwolą rozwiązać główny problem komunikacyjny, czyli tworzenie się korków w mieście. Wymienił m.in. budowę ulicy Nowobałtyckiej, połączenie ul. Warszawskiej z Wilczyńskiego, rozbudowę parkingów i optymalizację sieci tramwajowej, a także darmową komunikację miejską dla dzieci w wieku szkolnym.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Olsztyn
kampania wyborcza
  • Łukasz Kalociński – 07.09.2018

    A to PiS nie chce metra w Olsztynie? Szok i niedowierzanie!

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....