TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kampania 2018: Majchrowski i Wassermann o tramwajach i metrze
PAP InfoTram.pl - Opublikowano: 31.10.2018 13:04:43
Kampania 2018: Majchrowski i Wassermann o tramwajach i metrze

Problemy transportowe, zabudowa miasta przez deweloperów, zanieczyszczenie powietrza oraz kwestia bezpieczeństwa - zdominowały debatę kandydatów na prezydenta Krakowa: Jacka Majchrowskiego i Małgorzaty Wassermann, która odbyła się we wtorek wieczorem w Radiu Kraków.

Kandydaci byli pytani o kwestie transportowe, w tym plany budowy metra i utworzenia kolei aglomeracyjnej. Wassermann oceniła, że obecny prezydent nie spełnił wielu obietnic dotyczących nowych linii tramwajowych, a te które istnieją są niewydolne, a torowiska są w "stanie katastrofalnym". "Mieszkańcy skarżą się na komunikację miejską, autobusy są przepełnione" - dodała. Według niej, dzięki wygranej PiS w wyborach do sejmiku małopolskiego, jest duża szansa, że kolej aglomeracyjna będzie szybko utworzona. "Działania w sprawie metra są spóźnione o wiele lat. Pan profesor chyba bardzo nie chce metra w Krakowie, ja uważam, że bez niego nie rozwiążemy problemów komunikacyjnych Krakowa" - zaznaczyła posłanka PiS.

Majchrowski ocenił, że Kraków dysponuje jedną z najlepszych komunikacji publicznych w Polsce ze 100 procentowym ekologicznym taborem autobusowym i znaczną częścią nowoczesnych tramwajów. "Pani nie bardzo rozumie (działania) pewnych procesów, to są kilkuletnie procesy przygotowania, wszystkie te tramwaje są przygotowywane i będą" - mówił prezydent. "Studiom wykonalności pokaże, czy metro ma szanse w Krakowie, a kolej aglomeracyjna powstanie obojętnie czy za PO czy PiS" - zapewnił.

Według niego, żeby rozładować korki w mieście potrzeba kilku działań, w tym budowy północnej obwodnicy Krakowa i trasy wylotowej na północ S7, które rozpoczął rząd. To także – argumentował prezydent – wydzielenie komunikacji tramwajowej i nadanie jej priorytetu, budowa ścieżek rowerowych czy sieci parkingów park&ride. Zdaniem Majchrowskiego, kolej aglomeracyjna to perspektywa 2-3 lat, a o zasadności budowy metra zdecyduje opracowywane właśnie studium wykonalności.

W ocenie Wassermann, miasto nie ma się czym chwalić, zarówno jeśli chodzi o parkingi park&ride, jak i ścieżki rowerowe. "Ja przedstawiłam bardzo szeroki program rozbudowy, obejmujący linie kolejowe, tramwajowe i metro" - mówiła kandydatka.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
kampania wyborcza
metro
  • Igor Oleksiuk – 31.10.2018

    Śmieszna ta Wasserman ;-;

  • Wuzel Grzegorz – 31.10.2018

    2 linie metra i 2 obwodnica Krakowa tramwaj jak PREMETRO to jest minumum. Układ lin metra krzyżowy z możliwością zrobienia 3 lini metra z Agh przez Mateczny do Rząki.

  • Piotr Gardynik – 31.10.2018

    Hahah ta Pani sama nie wie, co mówi. Albo mówi co jej kazali. Ona chce wybudować metro przez tak zabytkową część miasta gdzie archeolodzy zablokują inwestycję na ładnych kilka lat! Niech lepiej pomyśli nad tramwajem, który będzie docierał poza granice miasta i będzie miał wydzielone torowisko.

  • Mateusz Kaczmarek – 31.10.2018

    jak to zwykle bywa, w komentarzach roi się od specjalistów, a prawie każdy albo bezrobotny, albo jest zwykłym robolem :D ale swoje tezy wygłaszają i pouczają innych :D śmieszne :D matołki, skoro jesteście takie mądre, to zgłaszajcie swoje pomysły do swoich UM i niech je wdrażają w życie, a nie beczycie na FB

  • Michał Skrzecz – 31.10.2018

    Malgorzata WasserPiSdman won

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...