TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kampania 2018: Jacek Majchrowski nie wyobraża sobie budowy metra pod Starym Miastem
PAP InfoTram.pl - Opublikowano: 22.08.2018 17:41:21 1 komentarz
Kampania 2018: Jacek Majchrowski nie wyobraża sobie budowy metra pod Starym Miastem

Jestem zobowiązany referendum i w tej chwili cały czas trwają prace – mówi w wywiadzie dla PAP Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski.

Budowa metra nie wygląda w ten sposób, że jednego dnia jest referendum, mieszkańcy mówią "tak", a następnego na ulicy pojawiają się faceci z łopatami i zaczynają kopać. Tu trzeba zrobić całą masę analiz, po pierwsze czy metro jest opłacalne, a jeśli tak – na jakim odcinku i gdzie powinno być zlokalizowane. Po drugie musimy sobie ustalić, czy są odpowiednie potoki ludzkie, które zapewnią mu ekonomiczne funkcjonowanie. Po trzecie trzeba dokonać analiz finansowych, a ze wstępnych badań wynika, że będziemy corocznie dokładali do utrzymania metra nawet kilkaset milionów i powstaje pytanie skąd to wziąć. Tu jest cała szeroka gama działań, które w tej chwili są wykonywane. Jeżeli będzie raport z tego, to wtedy ogłoszę i powiem jaka jest sytuacja, czy będziemy to robić, albo nie – mówi Prezydent.

Jacek Majchrowski twierdzi też, że obecna komunikacja miejska nie jest zadowalająca. Dlatego ciągle rozbudowujemy komunikację autobusową i tramwajową. We wrześniu będziemy mieć w 100 procentach ekologiczny tabor autobusowy. W przyszłości dochodzi do tego także kolej aglomeracyjna, która jest cały czas budowana. Tu powstaje pytanie, na ile ona zastąpi metro, a na ile nie. Poza tym nie bardzo sobie wyobrażam budowy metra np. pod Starym Miastem.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
Kraków
  • Paweł Obelnicki – 22.08.2018

    Kuźwa, ale w Krakowie nie ma i nie będzie żadnego metra.. Czy Majchrowski serio jest taki naiwny?

  • Łukasz Bieniasz – 22.08.2018

    Metro nie powstanie, tylko zarabiać będą firmy które robią studia wykonalności a gównoburza o metrze nigdy się nie skończy.

  • Jerzy Gicala – 22.08.2018

    Majchrowski nie potrafi wybudować linii tramwajowej na Górke N , na Azory , na Mistrzejowice przez Olsze. Potrafi tylko dać zarobić "znajomką" na średnio potrzebnej Trasie Łagiewnickiej. Cóż starość

  • mechanik – 23.08.2018

    Za pieniądze zmarnowane na trasę znikąd-donikąd (łagiewnicką), bezsensowną zaszłość sprzed 30 lat planowania, na drodze której w dalszym etapie stoi nawet... wojskowy basen :D, można było zrealizować wszystkie zaległości. Ale nie - ważniejsze jest źródło finansowania itd. A przecież przykład KMł pokazał, że nawet koledzy potrafią coś pozytywnego zrobić jak potrzeba, nie tylko wyciągać pieniądze.

  • Armin Wittner – 23.08.2018

    Ważne, że blondi Wassermann sobie wyobraża. Ona sobie być może nawet dwa metry wyobraża, ale nie ma co do tego żadnej pewności,

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....