TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jest szansa na kolejne dostawy Fokstortów do Moskwy?
INFOTRAM - Opublikowano: 14.12.2015 10:14:35 13 komentarzy
Jest szansa na kolejne dostawy Fokstortów do Moskwy?

Pojawiło się światełko w tunelu. Jest szansa na kontynuację dostaw Fokstrotów dla Moskwy. Rosyjska gazeta ?Moskwa? poinformowała, że straty, wynikające ze zmiany kursu rubla w stosunku do euro miałyby zostać pokryte przez producenta, który zobowiązał się do świadczenia usług dodatkowych, w tym serwisowania pojazdów w cenie promocyjnej. Pewne jest, co nie jest żadną nowością, że PESA i jej rosyjski partner wykazują gotowość do kontynuowania dostaw Fokstrotów. Teraz jednak pojawiają się nowe okoliczności, zwłaszcza gotowość do świadczenia wspomnianych usług. Jak widać z powyższego obie strony dążą do sfinalizowania kolejnych dostaw.

O gotowości do kontynowania dostaw Fokstrotów dla Moskwy zapewniał nas we wrześniu Dariusz Skotnicki, dyrektor marketingu pojazdów szynowych rynku wschodniego w PESIE. Od tego czasu nic się nie zmieniło. Część wagonów dla rosyjskiej stolicy została już wyprodukowana i czeka na bydgoskim placu.

Według gazety ?Moskwa? PESA jest wiarygodnym dostawcą, zaś rosyjska stolica chciałaby pozyskać następne Fostroty. Tamtejszy przewoźnik i pasażerowie są zadowoleni z nowych tramwajów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Moskwa
Fosktrot
  • allensteiner – 14.12.2015

    "Historycznego sukcesu" zatem ciąg dalszy. Ciekawe jakie straty na tym kontrakcie poniesie PESA bo o zarobionych pieniądzach mogą zapomnieć. Teraz to ruskie będą dyktować ceny a pesa będzie grzecznie przytakiwać. Ewentualnie gotowe i nieodebrane (czytaj; niechciane przez nikogo) wagony można rozczłonkować i sprzedać działkowiczom jako budki na grabie, łopaty i inne motyki.

  • Hmmm – 14.12.2015

    Hehe racja pesa modli się o to żeby odzyskać kasę z materiałów. Sprzedadzą im resztę po kosztach.

  • Wiktor – 14.12.2015

    Rozumiem panowie komentujący powyżej, że ten aneks w pierwszej kolejności wylądował na waszych biurkach i znacie wszelkie jego szczegóły, że takimi mądrościami się z nami dzielicie? Bo mam wrażenie, że wy zwyczajnie...

  • Bartek – 14.12.2015

    Bardzo fajnie że to portal ekspercki. I tylko tacy się tu wypowiadają. Panowie zanim zaczniecie komentować to pomyślcie. Pesa ma wyprodukowane 25? Fokstrotów? stoja, plac zajmują i nie zarabiają a dodatkowo zamrożone w nich są pieniądze. To popierwsze. Po drugie za Fokstrony dostarczone Pesa kase otrzymała. Po trzecie jak by miała stracić to by wolała przerobic wózki i opchnąc po kosztach gdzies w Polsce bo w razie ewentualnego serwisu taniej po POolsce jeździć a nie po Rosjii... to tak tylko podstawowe informacje. Wiec prośba. zanim zaczniecie komentowac pomyślcie. Pozdrawiam

  • bart1728 – 14.12.2015

    trollujecie:)

  • new – 14.12.2015

    Być może, prawdopodobnie, dobrze by było gdyby Moskwa kupiła coś od Pesy na mistrostwa świata w piłce nożnej w 2018 r..

  • allensteiner – 14.12.2015

    Panie Bartłomieju ekspercie od siedmiu boleści, żeby to opchnąć gdzieś w Polsce trzeba by było zeskrobać tak gdzieś po 5cm każdego z boczków na całej długości żeby mogło to jeździć w naszych skrajniach. W szerokość .2,5 metra łapie się tylko Olsztyn który jednak ma w głębokim poważaniu jednokierunki. Więc kto ci to kupi w pl nawet po kosztach jak trzeba by było demolować całą sieć i przystosowywać do szerszej skrajni?

  • von Preuss – 14.12.2015

    Teraz cała nadzieja pesy w tym że te tramwaje zakupi znany wielbiciel wszystkiego co jest "made in pesa" wielki "znafca trombajów" vicehrabia "Grubas z Bydgoszczy" ostatnio występujący pod szyldem "der dicke oberschlesier aus bromberg". Aż dziw bierze że jeszcze się nie udzielił w temacie. Chory jest czy co?

  • Combino – 14.12.2015

    Coś mi się zdaje,że wszystkim powyżej (łącznie z Infotram) umknął jeden istotny niuans: na tamtejszym rynku oficjalnie jako producent występuje UVZ i to oni biorą na klatę ten darmowy serwis,a nie Pesa ;)

  • Buhaha – 14.12.2015

    Buahahha i co sprzedajemy dalej. A newag zrobił jednego nawalilo i gnije w krzakach. Buahahha kasa od ruskich popłynie szerokim strumiemien

  • Bartek – 14.12.2015

    Moze i ekspert od siedmiu boleści, przynajmniej nie hejter:)

  • Combino – 14.12.2015

    @Allensteiner (czyżby kolejne wcielenie "światowego"?): kto kupi? Na przykład ktoś,kto ma i tak 100% taboru przeznaczonego do huty (nie mylić z Nową Hutą) i tyle tras głębokiego remontu,że dostosowanie reszty do skrajni rosyjskiej nie będzie aż taką rewolucją (wózki oczywiście zmiana na 1435mm). Tak,pisze o Gorzowie. Ale idą na Wschód,więc nie ma tematu.

  • InfoTram – 16.12.2015

    Combino. Nie umknął nam. Piszemy przecież "Pesa i jej rosyjski partner". Trudno spodziewać się, żeby tramwaje były serwisowane w Bydgoszczy, skoro jest na miejscy UVZ.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....