Jeden łódzki NF6D zjechał z trasy W-Z
Po licznychpostulatach z ubiegłego tygodnia, „przerzuciliśmy” jeden wagon NF6D zlinii 14 na 11A. Wagony z Bochum już nie tylko będą kursować po trasie W-Z – poinformowałoMPK-Łódź.
Przewoźnik podał też, co dzieje się z pozostałymi wagonami,które już dotarły z Niemiec. Część z nich kursuje na linii 14, a część jest dostosowywanado łódzkich standardów m.in. w zakresie informacji pasażerskiej czy polaryzacjiw Zakładzie Techniki. Łączenie MPK zakupiło 34 takie wagony.
Tramwaje z Bochum będą sukcesywnie poddawane drugiemuetapowi modernizacji. Będzie ona obejmowała m.in. wyposażenie wagonów wprzesuwane okna (pojazdy podobnie jak w Bochum nie będą miały klimatyzacji)oraz oddzielne drzwi dla motorniczego (specjaliści z MPK jeszcze analizują, czyjest to technicznie możliwe). Podczas tej modernizacji pojazdy zostanąprzemalowane w barwy typowe dla łódzkiego MPK.
Tramwaje typu NF6D sprowadzane z Bochum kosztują między 50 a100 tys. euro (dla porównania nowa PESA kosztuje ok. 8 mln zł), a za wszystkie34 pojazdy NF6D łódzkie MPK zapłaciło 3,1 mln. euro.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze