TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jakie wyposażenie w Moderusie Gamma?
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.04.2017 13:51:02 15 komentarzy
Jakie wyposażenie w Moderusie Gamma?

Nowy, pięcioczłonowy tramwaj Moderus Gamma, wyprodukowany przez firmę Modertrans z Poznania wyposażony został w systemy klimatyzacji ? ogrzewania ? wentylacji Konvekta.

Zastosowanie znalazły tu urządzenia , zapewniające odpowiedni komfort dla kabiny motorniczego i przestrzeni pasażerów. Dla kabiny maszynisty zabudowano klimatyzator HVAC 3405 i Frontbox grzewczy HZ416, natomiast w przestrzeni pasażerów komfort zapewniają klimatyzatory HVAC 6406 oraz ogrzewania zarówno podfotelowe, jak i przydrzwiowe.

Cały układ sterowany jest szyną CAN i dostosowuje temperatury, zgodnie z normami EN 14750-1 i EN 14813-1. Urządzenia te wykonane są w oparciu o rygorystyczne normy, opracowane specjalnie dla pojazdów szynowych.

Wymienniki klimatyzatorów Konvekta wykonane są z rur miedzianych, co zapewnia długotrwałą, bezawaryjną pracę . Jest to bardzo istotne, gdyż zanieczyszczenia z pantografu bardzo niekorzystnie wpływają na klimatyzatory, w których zabudowane są wymienniki z rurami aluminiowymi ? w głównej mierze chodzi tu o szczelność układu i wycieki czynnika chłodniczego.

Zabudowane dmuchawy i 24V wentylatory 24V zapewniają przedmuch sztab grzewczych, nawet jeżeli zabraknie napięcia z przetwornicy. Dzięki dmuchawom 24V, nadmuch (dostarczanie świeżego powierza) realizowany jest również po zaniku napięcia trakcyjnego. Dla zagwarantowania ciągłości funkcjonowania, w klimatyzacjach dla przestrzeni pasażerów zastosowano dwie dmuchawy.

Klimatyzatory wyposażone są też w metalowe filtry powietrza wielokrotnego użytku, co w znacznej mierze obniża koszty eksploatacyjne. Po wymyciu filtra jest on ponownie użytkowany. Prosty i szybki dostęp do obsługi zapewniają klapy otwierane na siłownikach gazowych.

Dzięki zastosowaniu podwójnego systemu wibroizolatorów zminimalizowano również wibracje . Z kolei lekka konstrukcja urządzeń korzystnie wpływa na naciski na osi pojazdu.

W celu oszczędności energii sprężarka klimatyzacji wyposażona jest w regulator wydajności. Klimatyzatory napełnione są fabrycznie w czynnik chłodniczy R134a.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus Gamma
Kovekta
klimatyzacja
Modertrans
  • Mnietek – 26.04.2017

    A to jest jakaś reklama?...

  • Loki – 26.04.2017

    A Gamma jeździ w końcu czy nie? Od listopada ją uruchomiają.

  • Objawienie Fatimy! – 26.04.2017

    @ Loki AŻ STRACH POmyśłeć jaki będzie efekt uruchomienia 50 wozów skoro jednej gammy nie POtrafią uruchomić od grudnia czyli przez pół roku,kwiecień mija a prototypu na liniach nie ma. Tymczasem beaty już się rozpadają i obrastają brudem syf w lewackim POznaniu to POdstawa/proszę się przejechać np 436/...

  • zibi – 26.04.2017

    Mam wrażenie iż Info Tram z braku wiedzy oraz jakiekolwiek przecieków informacji z MT próbuje się przymilić do profesjonalnie zarządzanej Firmy ale czy taki rozgłos im potrzebny wątpię,w biznesie czym ciszej tym lepiej.Gamma jest tematem który ucichł celowo ale od pewnego momentu będzie świecił jak gwiazda.Natomiast Konvekta klimę dostarcza wszystkim chętnym chcącym mieć przyjemną temperaturę.

  • a – 26.04.2017

    Wszystko fajnie ale kiedy ten tramwaj w końcu wyjedzie wozić pasażerów? Na prezentacji w listopadzie mówili że do końca roku (2016), w lutym jak były testy to że 1 kwietnia i że to nie jest żart primaaprilisowy (a jednak się okazał), tymczasem mamy koniec kwietnia i ni widu i słychu, a tymczasem MPK zamówiło 50 sztuk...

  • kolejFAN – 26.04.2017

    Technicy z Modetransu dostali kwatery obok zajezdni MPK w Poznaniu.

  • Combino – 26.04.2017

    Zibi,skończ już z tą wazeliną; nie ważne,czy jesteś pracownikiem czy też doskonale wiedzą gdzie cię znaleźć,w każdym razie twoje teksty coraz bardziej przypominają słynny monolog do szafy z kultowego filmu. Tylko że tamto było przynajmniej śmieszne...

  • Est – 26.04.2017

    Urządzenia o tej numenklaturze stosowane w branży od dobrych 8 lat albo i więcej, szalona reklama xD

  • dd – 26.04.2017

    Znowu toto combino z bolącym tyłkiem, yburg przy nim to poeta

  • człowiek z branży – 27.04.2017

    No to Piotrek Grabny osiągnął kolejny sukces. Konvekta dostarcza już wszystkim producentą tramwajów w Polsce swoje produkty.

  • mechanik – 27.04.2017

    Jeśli dobry produkt, to tylko chwalić.

  • bolo – 27.04.2017

    na warszawe z nim

  • Obserwator – 27.04.2017

    Combino może bys się wreszcie zajal ustawka w Gdansku a nie wtykal swój nos tam gdzie niemasz nic do powiedzenia.Bezrobocie szkodzi !

  • Heheszki – 28.04.2017

    Lokowanie produktu jak w telenoweli Klan na TVP xD

  • kolejFAN – 28.04.2017

    Potencjalna klientela: Poznan, Ukraina i DeDerRowo, ewentualnie jeszcze Mongolia, Gabon, Somalia i Etiopia.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....