TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jakie imię dla Moderusów?
INFOTRAM - Opublikowano: 04.09.2015 16:12:54 26 komentarzy
Moderus Beta przejazd techniczny Bytom Fot. Mateusz Wieczorek

Tramwaje Śląskie S.A. dysponują już dwoma, spośród dwunastu zamówionych w firmie Modertrans Poznań nowych dwukierunkowych wagonów. Jak będą się nazywać? To zależy od pasażerów, mieszkańców Aglomeracji Śląsko-Zagłębiowskiej. Podobnie, jak przy okazji zakupu 30 nowych wagonów typu Twist, to właśnie oni zdecydują jakie imię będą nosić nowe wagony, zamówione przez Tramwaje Śląskie w ramach etapu II projektu pn. ?Modernizacja infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą? współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Tym razem jednak imię ma być jedno dla wszystkich dwunastu nowych wagonów.

- Wzorem tramwajów z rodziny Citadis, które znane są jako Karliki, postanowiliśmy wszystkim dwunastu wagonom nadać jedno imię. Jakie? O to pytamy naszych pasażerów - mówi rzecznik Tramwajów Śląskich S.A. Andrzej Zowada. Konsultacje społeczne w tej sprawie są dwuetapowe. - W pierwszym etapie prosimy o przesyłanie swoich propozycji imion. Trzy z nich, które powtarzać się będą najczęściej oddamy pod ostateczne głosowanie w etapie drugim konsultacji. Imię, które uzyska najwięcej głosów trafi na nasze nowe tramwaje - wyjaśnia Andrzej Zowada.

Propozycje imion można wysyłać drogą elektroniczną na adres: tramwaj@tram-silesia.pl w terminie do czwartku 10.09.2015 r. do godziny 6:00. Wystarczy w temacie maila wpisać proponowane przez siebie imię.

Największa trudność polega na tym, by nie dublować imion, które noszą już inne wagony. Proponowane imię musi być inne niż dotychczasowe. Lista nadanych wcześniej imion wygląda następująco: Achim, Andzia, Alojz, Barbórka, Bercik, Bolek, Cila, Ecik, Francik, Gustlik, Helmut, Heniek, Jadzia, Janek, Jorguś, Karlik, Karolinka, Kazik, Krista, Lucka, Małgosia, Marylka, Pyjter, Rysiek, Sztefa, Tadek, Truda, Usia, Władek, Zbyszek, Zeflik, Zosia, Zyguś.

- To od pasażerów będzie zależeć, jak nazwiemy wagony z rodziny Moderus Beta, pasażerowie zdecydują też, czy nazwa się przyjmie. Mam nadzieję, że wybrane imię wszystkim przypadnie do gustu i będzie pasować do naszych wagonów. Czekamy na głosy, a dla głosujących przygotujemy firmowe gadżety - kończy rzecznik prasowy Spółki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Moderus
Tramwaje Śląskie
Moderus Beta
  • bidon – 04.09.2015

    "KOPALNIOK"

  • z – 04.09.2015

    Basia,Barbara,Burak

  • foka – 04.09.2015

    Może zacofaniec. Albo przeżytek?

  • lena – 04.09.2015

    Kopalniok mi się podoba cukierki takie były

  • pes – 04.09.2015

    Moim zdaniem ważniejsze od imion, to to gdzie będą jeździć.....Znam mglistą odp....że tam gdzie remonty.....ale remonty chyba nie będą trwały stale ????

  • :-) – 04.09.2015

    Superakwarium.

  • :-) – 04.09.2015

    Anty-Karlik.

  • hanys – 04.09.2015

    "Kopalniok" może być takie nosze

  • Combino – 04.09.2015

    ^^ Co Ty fandzolisz,przeca kożdy gorl pado że kopalnioki to bombony :D

  • Combino – 04.09.2015

    gorol

  • xxxxxzzz – 04.09.2015

    Gerard

  • Marcin – 05.09.2015

    Bercik

  • jag – 05.09.2015

    Hmm... proponuję Gizela ;)

  • Gruby – 05.09.2015

    proponuje Moderus Złomerus buahahahahhahah

  • abc – 05.09.2015

    Brombergus vel Fatman niech sie odfanzoli!

  • Romo – 06.09.2015

    Może Pyrka, Pyrczok. Nawiązuje do regionu, skąd pochodzi.

  • Gruby – 06.09.2015

    Pyrtram buahahhaahahha

  • hmmm – 06.09.2015

    czy tramwaj koniecznie musi mieć imię? nie może być po prostu tramwaj model 1, 2 , 3 itd

  • andrzejh69 – 06.09.2015

    od moderusa bety - Becia :)

  • pyrlander – 07.09.2015

    @andrzejh69 - w stolicy Krainy Podziemnej Pomarańczy Beta często nazywana jest Becią, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by u Hanysów była to ... Bercia!

  • kubex – 07.09.2015

    Wszystkim narzekającym na to że "zacofany", "brzydki" etc. chętnie dałbym w mordę. Ale wracając - zgadzam się z wypowiedzią hmmm, imię to tylko zbędny bajer. Po co nam to?

  • Combino – 08.09.2015

    @Kubex,możesz się ciskać,ale ta koncepcja tramwaju JEST zacofana; to JEST bieda-niskacz. Popatrz jak wygląda wnętrze (zwłaszcza w części wysokopodłogowej) i porównaj z nowoczesnymi full-niskaczami. Brzydkie to są akurat wszystkie Moderusy,a już N8C to spaskudzili totalnie. Nówek w tej konwencji praktycznie nikt w UE już nie robi. Bebechy? Ano kiedyś w Lublinie wpakowali silniki asynchroniczne do dwóch PR-ek. Można?Można,tylko po co?

  • andrzejh69 – 09.09.2015

    Wrocław też zamówił Bety, więc Śląsk nie jest jedyny. Szczecin też ma je dwie i pewnie niebawem zamówi parę kolejnych. Nie mówiąc o Poznaniu gdzie ich jest dużo. Na biedne TŚ, kilkanaście takich Bet jako uzupełnienie jest całkiem dobre. Co innego jakby zamówili w miejsce wszystkich 30 nowoczesnych niskopodłogowćów np. 45- 50 Bet.

  • pyrlander – 09.09.2015

    Jedno jest pewne - na takie tramwaje będzie zapotrzebowanie tak długo, jak długo torowiska w polskich miastach swoim stanem nie będą umożliwiać puszczenia na nich taboru w 100% niskopodłogowego. Tak więc cała dyskusja o koncepcji 'a'la Beta' jest pozbawiona sensu.

  • kubex – 18.09.2015

    Beta po prostu jest idealnym tramwajem dla śląska: tory krzywe a kasy mało. Wygląd to kwestia gustu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....