TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jaki tramwaj dla Warszawy proponuje Stadler i Solaris?
InfoTram.pl - Opublikowano: 02.06.2017 20:01:08 16 komentarzy
Jedna z koncepcji tramwaju Stadlera dla Ostrawy.

Oto jest pytanie! Korzystając z zaproszenia na jubileusz 10-lecia Stadlera w Polsce próbowaliśmy dowiedzieć się jaki tramwaj dla Warszawy zaproponował Stadler i Solaris.

Niestety. Jedyna odpowiedź jaką usłyszeliśmy to wspólny tramwaj Stadlera i Solarisa. Nadal zatem nie wiemy czym najprawdopodobniej pojadą Warszawiacy. Nastroje w Siedlcach, w Bolechowie pewnie też, są jednak dobre. Widać, że Solaris Tram, czyli wspólny projekt Stadlera i Solarisa, liczy na to zamówienie. Byłaby to pierwsza wygrana, ale za to jaka. Do zgarnięcia jest kontrakt na dostawę nawet 213 wagonów.

Już dziś możemy natomiast stwierdzić, że jeśli Tramwaje Warszawskie wybiorą Stadlera i Solarisa to dostaną tramwaje w całości wyprodukowane w Polsce. Najprawdopodobniej będzie wyglądało to w ten sam sposób, jak w przypadku taboru kolejowego. Do Siedlec będą przyjeżdżać pudła do zabudowy. Zapewne ze Środy Wielkopolskiej. A w siedleckiej fabryce odbywać będzie się zabudowa, końcowy montaż i uruchomienie pojazdów. Tak właśnie dzieje się w przypadku pociągów budowanych przez Stadlera.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris Tram
Solaris
Stadler
Warszawa
Tramwaje Warszawskie
przetarg
  • krakowiaczek – 02.06.2017

    Można mieć jednak pewność , że tramwaj SS będzie bardziej solidny niż tramwaj Pesa !

  • kolejFAN – 02.06.2017

    Warszawka dostanie niesprawdzony i wysoce wadliwy szrot neokolanialny i do tego z logiem "ss"

  • SS – 02.06.2017

    Nasz tramwaj będzie lepszy niż wszystko co do tej pory widzieliście. Warszawiacy wreszcie dostaną to na co zasługują, a nie szroty z bydzi.

  • Tramino fan – 02.06.2017

    Podobno nie mogą nic ujawnić bo tramwaj będzie tak fajny ze już negocjują jego występ w następnej serii Szybkich i Wściekłych.

  • krakus – 02.06.2017

    No jeszcze dla Krakowa SS i będzie "git"

  • pol2 – 03.06.2017

    S&S i w Krakowie i w Warszawie to trochę za dużo złomu w dwóch tramwajowych stolicach Polski.Za dużo szczęścia naraz -tylko jak to przetrzymaja uszczęśliwioni tymi wynalazkami pasażerowie. Pesa i S&S to taki wybór jak pomiędzy PO i PIS. Jest jeszcze do wyboru PSL !

  • MG – 03.06.2017

    Po doświadczeniach z Pesa Jazz to nawet cytryn i gumiak byliby lepsi...

  • zibi – 03.06.2017

    Wygląd musi wpierw poznać kupujący,odnośnie Środy Wielkopolskiej to całkiem normalne iż tu powstaną pudła przecież jest to najbardziej profesjonalnie wyposażona fabryka do cięcia laserem i spawania robotem już rodem z XXII wieku.

  • MarCin – 03.06.2017

    Od znajome wiem że solaris ma jakieś problemy z zamówieniem ( niezgodności), tylko nie chciał powiedzieć czy chodzi o Lipsk czy szkielety dla Hanoweru. Więc czy tu by sobie poradzili z takim m dużym zamówieniem??

  • WK – 03.06.2017

    @pol2@ Proszę, pisz po polsku... "Uszczęśliwieni" a nie "uszczęśliwioni".

  • TomTom – 03.06.2017

    Nieważne, kto wygra ten przetarg – i tak będą to prototypy i ich wykonanie może być różne.

  • zwawy – 03.06.2017

    Ludzie uspokójcie się. Może najpierw przejedźmy się tym tramwajem który dostarczą i wtedy oceniajmy

  • Trainguru – 03.06.2017

    Pesa jeszcze tego nie przegrała. Do odrobienia jest tylko 10 punktow na technice a pesa tam mogla odwalic niezly numer

  • BD – 04.06.2017

    Tu masz rację. W odwalaniu niezłych numerów, w pejoratywnym znaczeniu są specjalistami.

  • Kolejarz – 06.06.2017

    Tramwaj SS jak to brzmi - szczególnie w Warszawie. A na poważnie Stadler i Solaris na pewno są lepszą opcją niż Hyundai czy Skoda.

  • Paweł – 17.08.2017

    pesa- wózki austryjackie ,hamulce niemieckie idt. o czym my mówimy??

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....