TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jak pojadą tramwaje na Azory?
INFOTRAM - Opublikowano: 05.11.2015 10:18:36 11 komentarzy
Jak pojadą tramwaje na Azory?

Krakowski Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w poinformował, że z inicjatywy Prezydenta Miasta Krakowa rozpoczęły się konsultacje w sprawie inwestycji ?Budowy Linii Tramwajowej KST etap III" (os. Krowodrza Górka - os. Azory).

Trzy warianty

Zostały przygotowane trzy warianty nowej trasy tramwajowej. Oto one:

? Wariant A - projektowany przebieg linii tramwajowej dla wariantu A prowadzi od pętli tramwajowo - autobusowej Krowodrza Górka, wzdłuż ul. Opolskiej do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa i ul. Opolskiej. Długość projektowanej trasy wynosi ok. 1,6 km.

? Wariant B - przebieg linii tramwajowej KST w wariancie B prowadzi od skrzyżowania ulic Bratysławskiej i Doktora Twardego, wzdłuż ulic Wybickiego, Łokietka oraz Batalionu "Skała" AK (wschodnia strona Parku Krowoderskiego). Następnie projektowana linia tramwajowa biegnie wzdłuż ul. Opolskiej w kierunku zachodnim, do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa z ul. Opolską. Długość projektowanej trasy wynosi ok. 2,5 km.

? Wariant C - projektowany przebieg linii tramwajowej dla wariantu C prowadzi ulicą Wybickiego od skrzyżowania z ul. Bratysławską i ul. Doktora Twardego, do skrzyżowania z ul. Łokietka. Następnie biegnie wzdłuż ul. Łokietka, po zachodniej stronie parku Krowoderskiego, wzdłuż ul. Opolskiej, w kierunku zachodnim do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa z ul. Opolską.

Długość projektowanej trasy wynosi ok. 2,4 km.

Koncepcję budowy nowej linii można znaleźć na stronach: www.zikit.krakow.pl, www.ngo.krakow.pl, www.dialogspoleczny.krakow.pl oraz www.dzielnica4.krakow.pl.

Zostanie ona także zaprezentowana na spotkaniach konsultacyjnych, w których wezmą udział pracownicy Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Urzędu Miasta Krakowa oraz autorzy proponowanych rozwiązań.

Spotkania odbędą się 16.11.2015 (poniedziałek) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5, ul . Chełmońskiego 24, Kraków o godz. 17:00 oraz 17.11.2015 (wtorek) w Gimnazjum nr 12, ul. Kluczborska 3, Kraków o godz. 17:00.

Z koncepcją budowy linii tramwajowej KST etap III (os. Krowodrza Górka ? os. Azory) mieszkańcy będą mogli zapoznać się również poprzez wyłożenie do publicznego wglądu, w następujących miejscach i terminach: 19.11.2015 (czwartek ) w godz. 17.00-20.00 Siedziba Rady Dzielnicy IV, ul. Białoprądnicka 3, 31-221 Kraków. W podanych terminach odbędą się także dyżury konsultacyjne, z udziałem projektanta.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
ZIKiT Kraków
  • Werka – 05.11.2015

    Pojadą jak zwykle po szynach

  • krakus77 – 05.11.2015

    Tylko wariant "A" żadne kierowanie przez Wybickiego

  • krakauer – 05.11.2015

    Wariant B jest o tyle lepszy od pozostałych , że trasa przebiega przez obszar silnie zurbanizowany !

  • maxik – 05.11.2015

    Skrzyżowanie Wybickiego -Bratysławska stoi w korkach , a wy chcecie tramwaj skierować przez Wybickiego??

  • Krakus – 06.11.2015

    Wariant "B" wydaje się być najlepszy, przebiegający przez najbardziej zamieszkałą część terenu.Skrzyżowanie Wybickiego-Bratysławska - tory pójdą bokiem a nie środkiem jezdi, więc o to, że tramwaj będzie stał w korkach nie bój nic maxik ;)

  • CracoviaK – 06.11.2015

    czy komentujący w ogóle znają z autopsji rejony Krakowa po których ewentualnie ma iść tramwaj? @krakauer - każdy obszar przez który przebiega planowany tramwaj jest silnie zurbanizowany, Krowodrza to jedno z najbardziej zagęszczonych osiedli w KRK.Wariant 1 jest najlepszy. Nie kasuje zieleni której i tak jest makabrycznie mało w tym zasmogowanym mieście. Jest najkrótszy i najtańszy. Zaoszczędzone pieniądze lepiej dorzucić do budowy linii na Górkę Narodową.

  • jag – 06.11.2015

    A jest najmniej konfliktowy.

  • Der Dicke Oberschlesier aus Bromberg – 07.11.2015

    [komentarz usunięty, powód: -]

  • mouset – 07.11.2015

    Bratysławska brak przepustowości więc tramwaj przez Wybickiego zablokował by skrzyżowanie

  • fred – 07.11.2015

    Wybickiego?? chyba tramwaj do kościoła

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....