TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jak pojadą tramwaje na Azory?
INFOTRAM - Opublikowano: 05.11.2015 10:18:36 11 komentarzy
Jak pojadą tramwaje na Azory?

Krakowski Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w poinformował, że z inicjatywy Prezydenta Miasta Krakowa rozpoczęły się konsultacje w sprawie inwestycji ?Budowy Linii Tramwajowej KST etap III" (os. Krowodrza Górka - os. Azory).

Trzy warianty

Zostały przygotowane trzy warianty nowej trasy tramwajowej. Oto one:

? Wariant A - projektowany przebieg linii tramwajowej dla wariantu A prowadzi od pętli tramwajowo - autobusowej Krowodrza Górka, wzdłuż ul. Opolskiej do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa i ul. Opolskiej. Długość projektowanej trasy wynosi ok. 1,6 km.

? Wariant B - przebieg linii tramwajowej KST w wariancie B prowadzi od skrzyżowania ulic Bratysławskiej i Doktora Twardego, wzdłuż ulic Wybickiego, Łokietka oraz Batalionu "Skała" AK (wschodnia strona Parku Krowoderskiego). Następnie projektowana linia tramwajowa biegnie wzdłuż ul. Opolskiej w kierunku zachodnim, do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa z ul. Opolską. Długość projektowanej trasy wynosi ok. 2,5 km.

? Wariant C - projektowany przebieg linii tramwajowej dla wariantu C prowadzi ulicą Wybickiego od skrzyżowania z ul. Bratysławską i ul. Doktora Twardego, do skrzyżowania z ul. Łokietka. Następnie biegnie wzdłuż ul. Łokietka, po zachodniej stronie parku Krowoderskiego, wzdłuż ul. Opolskiej, w kierunku zachodnim do skrzyżowania wielopoziomowego ul. Weissa z ul. Opolską.

Długość projektowanej trasy wynosi ok. 2,4 km.

Koncepcję budowy nowej linii można znaleźć na stronach: www.zikit.krakow.pl, www.ngo.krakow.pl, www.dialogspoleczny.krakow.pl oraz www.dzielnica4.krakow.pl.

Zostanie ona także zaprezentowana na spotkaniach konsultacyjnych, w których wezmą udział pracownicy Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Urzędu Miasta Krakowa oraz autorzy proponowanych rozwiązań.

Spotkania odbędą się 16.11.2015 (poniedziałek) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5, ul . Chełmońskiego 24, Kraków o godz. 17:00 oraz 17.11.2015 (wtorek) w Gimnazjum nr 12, ul. Kluczborska 3, Kraków o godz. 17:00.

Z koncepcją budowy linii tramwajowej KST etap III (os. Krowodrza Górka ? os. Azory) mieszkańcy będą mogli zapoznać się również poprzez wyłożenie do publicznego wglądu, w następujących miejscach i terminach: 19.11.2015 (czwartek ) w godz. 17.00-20.00 Siedziba Rady Dzielnicy IV, ul. Białoprądnicka 3, 31-221 Kraków. W podanych terminach odbędą się także dyżury konsultacyjne, z udziałem projektanta.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
ZIKiT Kraków
  • Werka – 05.11.2015

    Pojadą jak zwykle po szynach

  • krakus77 – 05.11.2015

    Tylko wariant "A" żadne kierowanie przez Wybickiego

  • krakauer – 05.11.2015

    Wariant B jest o tyle lepszy od pozostałych , że trasa przebiega przez obszar silnie zurbanizowany !

  • maxik – 05.11.2015

    Skrzyżowanie Wybickiego -Bratysławska stoi w korkach , a wy chcecie tramwaj skierować przez Wybickiego??

  • Krakus – 06.11.2015

    Wariant "B" wydaje się być najlepszy, przebiegający przez najbardziej zamieszkałą część terenu.Skrzyżowanie Wybickiego-Bratysławska - tory pójdą bokiem a nie środkiem jezdi, więc o to, że tramwaj będzie stał w korkach nie bój nic maxik ;)

  • CracoviaK – 06.11.2015

    czy komentujący w ogóle znają z autopsji rejony Krakowa po których ewentualnie ma iść tramwaj? @krakauer - każdy obszar przez który przebiega planowany tramwaj jest silnie zurbanizowany, Krowodrza to jedno z najbardziej zagęszczonych osiedli w KRK.Wariant 1 jest najlepszy. Nie kasuje zieleni której i tak jest makabrycznie mało w tym zasmogowanym mieście. Jest najkrótszy i najtańszy. Zaoszczędzone pieniądze lepiej dorzucić do budowy linii na Górkę Narodową.

  • jag – 06.11.2015

    A jest najmniej konfliktowy.

  • Der Dicke Oberschlesier aus Bromberg – 07.11.2015

    [komentarz usunięty, powód: -]

  • mouset – 07.11.2015

    Bratysławska brak przepustowości więc tramwaj przez Wybickiego zablokował by skrzyżowanie

  • fred – 07.11.2015

    Wybickiego?? chyba tramwaj do kościoła

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....