TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jak PESA buduje Fokstroty?
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 25.02.2014 11:43:18 2 komentarze
Jak PESA buduje Fokstroty?
W ubiegłym tygodniu PESA zaprezentowała pierwszego Fokstrota dla Moskwy. Skoro wiemy już jak wygląda gotowy tramwaj pora przekonać się gdzie powstają tramwaje i jak przebiega ich montaż. W bydgoskiej fabryce trwa właśnie budowa kolejnych wagonów dla rosyjskiej stolicy. Jak zapewnia PESA całość produkcji jest wykonywana i nadzorowana przez wykwalifikowanych i certyfikowanych pracowników. Jak ciekawostkę możemy podać tu etap klejenia okien. Zadanie to w PESIE wykonywane jest przez określone osoby, która po przejściu właściwych szkoleń, mogą realizować prace na najwyższym poziomie. Bydgoska fabryka jest przygotowana na „wypuszczanie”jednego wagonu dziennie. Całość produkcji jest obecnie skomputeryzowana, tak, aby skomplikowane testy i badanie jakości produktu odbywało się sprawnie i zachowaniem wszelkich norm. W każdym tramwaju dla Moskwy montowany jest nowoczesny system napędowy, zbudowany na bazie tranzystorów IGBT, a także silniki asynchroniczne, zapewniające płynną jazdę. Dzięki zastosowaniu wydajnych akumulatorów jazda tramwajem na krótkim odcinku możliwa jest także przy braku zasilania trakcyjnego. Bezpieczeństwo i komfort hamowania gwarantują najwyższej jakości hamulce elektrohydrauliczne. Fokstroty wyposażane są w system likwidowania poślizgu w trakcie rozruchu i hamowania. Powszechnie wiadomo, że PESA dba o bezpieczeństwo, stąd też w tramwajach za tę „działkę”odpowiada komputer pokładowy, który nadzoruje pracę ponad 20 sterowników systemów podległych. Podczas montażu tramwaju zużywa się 22 km przewodów elektrycznych. Specyfika rynku rosyjskiego wymaga dostosowania Fokstrotów do torowiska o rozstawie 1524 mm, spełniania tamtejszych norm oraz kursowania w temperaturach -40 - +40 stopni. Tramwaje wyposażane są w klimatyzację przedziału pasażerskiego. Każdy z wagonów wyposażany jest w systemy zaprojektowane w taki sposób, aby minimalizować koszty eksploatacji przez 30 lat. Wszystkie wagony, zanim opuszczą bramy fabryki przechodzą też szereg testów i prób, które mają zapewnić produkt najwyższej jakości. Więcej o Fokstrocie.  Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Fokstrot
fabryka
  • advisor – 25.02.2014

    "Powszechnie wiadomo, że PESA dba o bezpieczeństwo" - HAHAHAHAHAHA śmiech na sali.

  • janek – 25.02.2014

    Jeden dziennie niesamowite,organizacja widać super wszystko pod reką nic tylko składać

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....