TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Jesteś tutaj: Infotram / Producenci / iPhone na szynach 
iPhone na szynach
INFOTRAM - Opublikowano: 10.07.2014 11:00:24 13 komentarzy
iPhone na szynach
Na wystawie Innoprom 2014 Uralvagonzavod zaprezentował swój najnowszy tramwaj 71-410 «R1». Dziś obejrzał go premier Rosji Dmitrij Miedwiediew, który pochwalił projekt. Nic dziwnego. Wagon wyróżnia się i jest z wyglądu niepowtarzalny w skali światowej. Minister handlu i przemysłu Rosji Denis Manturov stwierdził, że tramwaj ma szansę zaistnieć nie tylko w Rosji, ale przede wszystkim poza jej granicami.   Tramwaj Rosja Jeden «R1»to pojazd nowej generacji, który nie ma odpowiednika w Rosji. Został stworzony w JSC Uraltransmash, na podstawie modelu wagonu 71-409. Producent jednak opracował całkowicie nowy wygląd zewnętrzny i wewnętrzny. Jak mówi Aleksiej Maslov, szef projektu udało się stworzyć ponadczasowy design - kryształ, klejnot i kamień w metalowej ramie. Dzięki temu wagon może odzwierciedlać miasto, w którym, będzie kursować, niezależnie od tego, czy będzie to obszar przemysłowy, z nowoczesną zabudową czy zalesiony. Zaskakujące może wydawać się odwrotne nachylenie czoła wagonu. Projektanci tłumaczą jednak, że tramwaj to nie japoński szybki pociąg, a jego średnia prędkość w mieście to zaledwie 24 km/h. Stąd też nie musi mieć opływowych kształtów. Dzięki tak usytuowanej przedniej szybie podnosi się widoczność z kabiny motorniczego, zdaniem projektantów nawet o 30%. Dzięki temu prowadzący pojazd może skuteczniej obserwować otoczenie, zwłaszcza pieszych z przodu i boku tramwaju. Tym samym zmniejsza się ryzyko wypadku. Tym tramwajem UVZ, jak już wspomnieliśmy, chce wejść na rynki zagraniczne, głównie w Europie Wschodniej i Ameryce Południowej. Możemy konkurować ze światowymi liderami, takimi jak Alstom i Bombardier, koncentrując się na swoich najnowszych projektach. Bez fałszywej skromności mogę powiedzieć, że teraz nie interesuje mnie co myślą i robią konkurenci. Mamy swój świetny projekt –mówi Oleg Sieńko, szef UVZ. Tramwaj «R1», lub «iPhone na szynach\', spełnia wszystkie najwyższe wymagania techniczne. Jest ergonomiczny, nowoczesny i ekonomiczny, tak jak zachodni konkurenci. Ma konstrukcję modułową, co pozwala na zbudowanie wagonu unikalnego dla każdego miasta. Pojemność wnętrza w różnych konfiguracjach to od 190 do 270 osób. Tramwaj jest w 100% niskopodłogowy, w całości produkowany w Rosji, dzięki czemu koszty wózków mogą stać się nawet dwa razy tańsze od zachodnich odpowiedników. To ważne, ponieważ cena wózka istotnie wpływa na wartość całego projektu. Ponadto w «R1»- jest Wi-Fi, GPS i nawigacja GLONASS, siedem kamer HD CCTV, klimatyzacja, antybakteryjne poręcze i wiele innych innowacji. Ten tramwaj jest tworzony po raz pierwszy w Rosji i na świecie, a my będziemy nadal promować tę koncepcję. Ona jest naprawdę nowatorska i rewolucyjna. Innowacje, które «R1»wprowadza to zupełnie inna kultura transportu tramwajowego –mówi Alexey Nosov, prezes Uraltransmash. «R1»to prototyp. Teraz musi przejść testy. Producent chce, aby seryjna produkcja rozpoczęła się w 2015 roku. Planuje też, że tramwaj pojedzie do Moskwy, ale odwiedzi też Sankt Petersburg, Niżny Nowogród, Jekaterynburg i Wołgograd. Jest plan, aby zbudować na podstawie tej koncepcję nowych tramwajów, które trafi pod ziemią. Zaprojektowany w celu zaspokojenia interesów różnych grup społecznych tramwaj «R1»w praktyce poprawi też obraz przestrzeni miejskiej i zmieni go estetycznie. Komfortowe wnętrze wykonane z nowoczesnych materiałów zwiększy bezpieczeństwo pasażerów, ale także popularność tego środka transportu wśród mieszkańców miast.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Uraltransmash
R1
Rosja
  • mb – 10.07.2014

    dosc futurystyczna ta 102-ka

  • Ogór – 10.07.2014

    "nowe wagony tramwajów, które trafi pod ziemią" ???

  • bbb – 10.07.2014

    Chyba pokazali pesie środkowy palec

  • korona – 10.07.2014

    Jestem pod wrażeniem!!!

  • jatal. – 10.07.2014

    Czemu tylko Pesie a nie CAŁEMU ŚWIATU? :D ===== A poważnie - o nowatorskości świadczą niewidoczne często rozwiązania techniczne a nie lustra, leżanki czy kształt szyb. Wystarczy logiczny wymóg braku siedzeń na podestach i już nie będzie można z nim wystartować.

  • jerty – 10.07.2014

    No wyróżnia się wsród różnych konkurentów takiego pojazdu nie ma a Pesa miała podpisać joint venture na tych targach

  • asw – 10.07.2014

    Ekstra

  • Michał66 – 10.07.2014

    Ciągłe marzenie, że w Rosji będzie inaczej niż jest. nic nie mają swojego i nie wiem dlaczego mieliby coś mieć. Nowoczesny jak kiedyś Łada Samara. Z zewnątrz. W wykonaniu pewnie też podobny.

  • advisor – 11.07.2014

    @Michał66 słyszę ból dupy

  • art – 11.07.2014

    Będą narzekać na odbijające się światła... jak w naszej 102-ce...

  • obserwator tramwajowy – 11.07.2014

    Pytanie tylko, kto zdecyduje się na homologację i dopuszczenie do ruchu takiego 'podwoziowego zgarniacza pieszych'.

  • PR100 – 15.07.2014

    A jednak nawet w estetyce minimalistycznej można wypuścić kicz - nie spodziewałem się. Rację ma "obserwator tramwajowy" powyżej - to nie wygląda bezpiecznie i to nie tylko dla pieszych ale również dla pasażerów. Pewnie jakby najechał na auto lub inną przeszkodę, to też by go nieźle podbiło.

  • kkz – 15.07.2014

    Wygląd robi wrażenie ale to o raczej eksponat na targi i na pokazy w miastach w normalnym ruchu zbyt niebezpieczny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....