TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

InnoTrans: Vossloh prezentuje Citylink NET 2012 dla Karlsruhe
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 26.09.2014 17:00:43 5 komentarzy
InnoTrans: Vossloh prezentuje Citylink NET 2012 dla Karlsruhe
Niemieckie miasto Karlsruhe zdecydowało się na skuteczne a jednocześnie stylowe rozwiązanie dla transportu miejskiego. Takim ma być 25 zamówionych w firmie Vossloh niskopodłogowych pojazdów Citylink NET 2012. Na InnoTrans po raz pierwszy został zaprezentowany właśnie jeden z nich. Zaletą tych pojazdów według producenta ma być wszechstronność i wydajność. Będą one działać jako tramwaje w centrum Karlsruhe oraz pociągi na regionalnych liniach poza miastem. Każdy skład może zabrać 106 pasażerów na miejscach siedzących i 134 na stojąco. Długość wagonu to 37,2 m, szerokość zaś to 2,65 m. Citylink szybko zmienia się z jadącego 100 km/h pociągu podmiejskiego w tramwaj, obsługujący centrum miasta. Łączy w sobie cechy obu tych środków transportu, które nie zawsze przecież są identyczne. Firmie Vossloh to połączenie się udało.Koncepcja modułowa do Karlsruhe ma formę wagonu trzyczłonowego, z możliwością połączenia w zestaw dwuwagonowy. Pneumatyczne zawieszenie w dużym stopniu przyczynia się do poprawy komfortu jazdy. Skład jest niskopodłogowy.Producent zapewnia, że pojazdy są szczególnie lekko pracujące, wygodne i ciche. Są zasilane przez cztery silniki 125 kW. Pojazdy mają średnie przyspieszenie 1,2 m / s². Citylink jest pierwszym niskopodłogowym tramwajem-pociągiem, homologowanym przez Bostrab i EBO, jak również jest w pełni zgodny z normą zderzeniową EN15227 C-III oraz z normami widoczności DIN 5566-3.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Vossloh
Karlsruhe
  • jatal. – 27.09.2014

    Obecnie każdy nowy projekt jest wszechstronny, wydajny, najnowocześniejszy i... modułowy więc przypominanie tego za każdym razem nie ma sensu i jest już nudne. ===== Poza tym to nie jest 100% niskopodłogowy tylko 80%.

  • andrzejh69 – 30.09.2014

    Na linię Słupsk - Ustka coś takiego z końcówkami przy Jantarze w Słupsku i przy porcie w Ustce :)

  • korba – 01.10.2014

    obecnie każdy nowy projekt jest również lekki....już Zaboklicki z Pesy się tym chwalił odnośnie bodajże Fokstrota to takie popularne słowa marketingowe...obok modułowego (na prawdę za każdym razem to i tak nowy projekt od nowa projektowany), nowoczesnego (jakżeby inaczej) itd

  • student – 02.10.2014

    Brzydactwo z zewnątrz. W wewnątrz ok :)

  • ghty23 – 04.10.2014

    na torach kolejowych jako disel?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....