TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Helsinki: Mieszkańcy rozczarowani tramwajami Variobahn
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 23.01.2008 15:30:50 6 komentarzy
Helsinki: Mieszkańcy rozczarowani tramwajami Variobahn

Węgierska gazeta Népszabadság z oburzeniem krytykując sprowadzone za 3,9 mln euro/sztuka do Budapesztu i stale psujące się, niewygodne 40 gąsienic Combino Siemensa, z naciskiem i swoistym delektowaniem się podkreśla, że akurat w tych dniach w Helsinkach testują o wiele tańsze, bo kosztujące ok. 1,7-2 mln euro zagrzebskie tramwaje Crotram. Nie są one najdłuższymi tramwajami świata, ale już 70 takich wozi pasażerów w Zagrzebiu.

Mieszkańcy Helsinek coraz bardziej ostro krytykują wcześniej kupione tramwaje Variobahn Bombardiera, a teraz oni będą decydować o tym, czy chorwacki tramwaj jest od nich lepszy. Kursować on będzie od tego tygodnia po ulicach fińskiej stolicy nie z numerem, a z napisem „Zagrzeb“i będzie można nim bezpłatnie jeździć. Jeżeli chorwacki tramwaj zda egzamin —Fińczycy od razu kupią kilkadziesiąt sztuk tych niskopodłogowych przegubowców typu TMK-2200. Jest on długości 32 metrów, pomieści 202 pasażerów i pędzi z maksymalną szybkością 70 km/h.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Helsinki
Variobahn
Crotram
Koncar
Budapeszt
BKV
Combino
  • Krzysztof – 24.01.2008

    Fińczycy - a co to niby jest? Finowie - tak nazywają się mieszkańcy Finlandii. Natomiast o mieszkańcach Helsinek powiemy Helsińczycy. Jeżeli prowadzi się poważny vortal to trzeba zadbać o korektę tekstów. Przykład ze starszego artykułu: "używane tramwaje z Norymbergii" - powinno być Norymbergi, "wzbogaci się po 7 wagonów" - powinno być "wzbogaci się o 7 wagonów".

  • Artur – 05.02.2008

    Nieprawda - podobno rownie poprawna , oile nie ..porpwaniejsa forma sa Finczycy!. wiem, tradycja podpowiada co innego, ale co innego twierdxza jezykoznwcy

  • Artur – 05.02.2008

    Przeprasazm, miało być Finlandczycy. Fińczycy to jednak zła forma

  • Juho – 01.10.2008

    Ten wybór tramwaja to nie tyle sprawa gustu mieszkańców, ile tego, że mało który tramwaj pasuje na naszą helsińską sieć, której cechą są liczne ostre (15 m) zakręty. Variotramy się na zakrętach psują, a Crotram mógłby byc wykorzystywany tylko na nielicznych trasach (=nie zdał wyżej wymienionego egzaminu). Fińczycy... to chyba jakiś Polszczyk z Chinami pomylił ;-)

  • eks-maszynista – 16.10.2012

    Niech kupią nasze Protramy 205WrAs albo Moderusy Beta z Modertransu. Gwarantuję że zdadzą egzamin(bardzo duży kąt obrotu wózka). Za niewielkie pieniądze i jest moduł niskopodłgowy, asynchroniczne silniki i sterowanie falownikowe Po co bardziej tramwaje komplikować, a potem i duża awaryjność i kosmiczna cena. Czego więcej chcieć?

  • sphinx – 17.10.2012

    Czego? Niskiej podłogi. Odkopałeś temat po 4 latach... PS. Błędy dalej nie poprawione...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....