TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Gorłowka: Szansa na odbudowę taboru
Sławomir Lepak - Opublikowano: 31.10.2013 09:30:22 5 komentarzy
Gorłowka: Szansa na odbudowę taboru
Są na świecie miejsca, które mogą zadziwić ludzi zainteresowanych komunikacją miejską. Co ciekawe jedno z nich znajduje się również u naszych wschodnich sąsiadów. To miasto - Gorłowka, liczące 250 tysięcy mieszkańców –porównywalnie np. z Gdynią i 422 km2 powierzchni –zdecydowanie więcej niż Kraków, Szczecin czy Wrocław. W mieście tym jeżdżą tramwaje, trolejbusy i różnego rodzaju autobusy (raczej mało pojemne). I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, iż na linie tramwajowe wyjeżdża codziennie 5 (pięć!) wozów tramwajowych, trolejbusowych zaś do 15. Częstotliwość kursowania linii tramwajowych (obecnie 3 linie –1, 7, 8) to od 30 minut w szczycie na 1 i 7 do 120 minut (!) na 8. Niewiele lepiej jest na pięciu liniach trolejbusowych. Częstotliwość wynika z fatalnego stanu taboru. W zajezdniach stoi (to odpowiednie słowo) odpowiednio 14 wozów tramwajowych i 24 trolejbusowe. Stan pojazdów oraz całej infrastruktury jest tragiczny. W ostatnich dniach pojawiła się szansa na zdecydowaną poprawę obecnej sytuacji. Miasto stara się o kredyt na zakup nowego taboru. Gorłowka ma zamiar zakupić 23 nowe trolejbusy oraz 12 wozów tramwajowych. Ciekawostką jest to, iż na zakup 35 jednostek taboru miasto zapłaci około 40 milionów złotych. Czy to szansa dla polskich producentów na zdobycie kolejnego rynku? Zakup nowego taboru pozwoli na zdecydowaną poprawę częstotliwości. Miejmy nadzieję, iż informacje potwierdzą się i komunikacja w Gorłowce, zarówno tramwajowa jak i trolejbusowa przetrwa.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Gorłowka
tabor
zajezdnia
  • na – 31.10.2013

    No różnego rodzaju syf a gdzie to jest

  • Trajluś – 01.11.2013

    Zobacz sobie sam, że na Ukrainie.

  • a s – 02.11.2013

    Gorlowka to wschodnia ukraina

  • Combino – 03.11.2013

    Ludzie,jaka szansa dla naszych producentów?Przy kwocie,jaką miasto zamierza przeznaczyć na tabor,to w grę wchodzą LAZy lub Bogdany (jeśli chodzi o trajtki) i jakieś krótkie (solówki) tramwaje rodzimej produkcji (prawdopodobnie bez kawałka niskiej podłogi).

  • Trajluś – 11.11.2013

    @Combino: W tym roku z ukraińskiej fabryki wyjechał nowy model tramwaju Elektron T5L64. Jak można zauważyć, dla Lwowa wyprodukowali 5-członowe wersje i to 100% LF. Więc jesteś w błędzie, w Gorłowce jak dobrze pomyślą, to mają szansę zakupić ten właśnie tramwaj. A może i być nawet w wersji solowej, jednowagonowej (producent pewnie ma różne wersje długościowe), ale przynajmniej w całości jest LF i nowowczesny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....