TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Gdańsk naprawi zalane i zmodernizuje N8C – MF01 i N8C – MF18
InfoTram.pl - Opublikowano: 07.08.2017 09:07:54 10 komentarzy
Gdańsk naprawi zalane i zmodernizuje N8C – MF01 i N8C – MF18

Gdańskie Autobusy i Tramwaje ogłosiły przetarg na naprawę i modernizację tramwajów typu N8C – MF01 i N8C – MF18 oraz modernizacja układów napędowych i sterowania w tramwajach typu N8C – MF18.

Zamówienie zostało podzielone na części:

Część I – Naprawa 2 tramwajów typu N8C-MF01 oraz modernizacja ich układów napędowych i sterowania

1) Naprawa zalanych podczas powodzi 2 tramwajów typu N8C-MF01 polegająca na:

a) naprawie, wymianie, konserwacji części mechanicznych tramwaju,

b) czyszczeniu, konserwacji podwozia,

c) wymianie uszkodzonych lub skorodowanych części poszycia,

d) pracach lakierniczych,

e) pracach elektrycznych.

2) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 2 tramwajach typu N8C-MF01 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część II – Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18

1) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część III – Naprawa tramwaju typu N8C-MF18 oraz modernizacja jego układu napędowego i sterowania

1) Naprawa uszkodzonego podczas wypadku drogowego tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na:

a) odbudowie członu A tramwaju,

b) naprawie poszycia członu A,

c) wymianie szyb kabiny motorniczego i bocznych w członie A,

d) wymianie uszkodzonego wyłożenia wewnętrznego tramwaju,

e) wymianie łożysk czopu skrętu belki bujakowej członu A,

f) wymianie łożysk czopu skrętu przegub 1,

g) wymianie zderzaka i części ramy.

2) Modernizacja układu napędowego i sterowania w tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Szacunkowa wartość bez VAT to 4 600 000 PLN, z czego na część pierwszą przypada 2 000 000 PLN, na część drugą 1 600 000 PLN, zaś na część trzecią 1 000 000 PLN. Na wykonanie powyższych prac będzie odpowiednio 8, 9 i 6 miesięcy.

Wymagane jest doświadczenie:

1) dla części I i III zamówienia:

a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych, w co najmniej 2 pojazdach szynowych,

b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) naprawę, w co najmniej 2 pojazdach szynowych.

Warunki a) i b) muszą być spełnione łącznie.

2) dla części II zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych, w co najmniej 2 pojazdach szynowych.

Oferty można składać do 14 września 2017 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAiT
N8C
modernizacja
  • koleFAN – 07.08.2017

    pudrowanie niemieckiego szrotu ... wygra moderbrudas ?

  • Kuba – 07.08.2017

    Czyli tak:Cześć I dotyczy wagonów 1126 i 1138Część II dotyczy 8 z 16 wagonów z Kassel, z czego 2 jeszcze nie wyjechały (1163 i 1166) ze względu na awarię napęduCzęść III dotyczy wagonu 1168 (wymiana napędu w ramach przetargu na Część II, 1 z 8 wagonów)Naprawa powyższych wagonów, w końcu zapewni ZKMowi (bądź jak kto woli GAiT) normalną obsługę linii tramwajową. Na chwilę obecną do podmian wozów są tylko 4 składy, to i tak dużo bo w czerwcu był tylko 1. Tak właśnie kończy się polityka kasowania czego popadnie i kasowania z byle powodu.Przykład: Rok temu na wagon 1297 spadł kabel trakcyjny i 1297 uległ spaleniu, natomiast stojący za nim 1298 miał tylko popalone bezpieczniki, efekt? Obydwa skasowane. A wcześniej przyjechała laweta na wywóz do Lubicza i nie mieli czego zabrać bo same helmuty i elektroniki akurat stały i nagle zjeżdża 105Na 1287+1288, pach na lawecie. Skład który był świetny, a po mieści jeździły dużo gorsze złomy np. 1391+1428.

  • atn – 07.08.2017

    Wygląda to na zwykły sabotaż gospodarczy. Bezmyślne kasowanie wagonów w miarę sprawnych, najczęściej z idiotycznym tłumaczeniem, że nie ma na nie miejsca w zajezdni, a ich eksploatacja jest nieopłacalna. Czasami tsk bywa, ale najczęściej kasacje to głupota lub coś więcej , niestety. ...

  • zibi – 07.08.2017

    @kolei FAN.Obawiam się iż będzie problem z wykonawcą .

  • pes – 07.08.2017

    @Kuba @atn Podobnie, a wręcz dużo gorzej rzecz ma się w Krakowie który zastępował 105 dużo starszym demobilem z Wiednia, od wielu miesięcy roku nie rozstrzyga przetargu na nowe wozy, a ostatnio pojawiając się informacje o chęci sprowadzenie kolejnych 30-40 przestarzałych wagonów z zachodniego szrotu

  • max – 08.08.2017

    @pes - chyba nie wiesz ile kosztuje utrzymanie 105-ki , a ile E1

  • pes – 08.08.2017

    @max Jakoś większość miast w tym Warszawa a nawet Śląsk nie ma problemów z utrzymaniem 105 w przyzwoitym stanie......a komunikacja miejska powinna być dla pasażera a nie dla tabelek EXCELA....a dla pasażera to 105 jest przestronniejszym i nowocześniejszym wagonem a nie "klaustrofobiczny " szrot z Wiednia

  • adax – 08.08.2017

    Enika na 100%.

  • D – 08.08.2017

    @pesŚwietny żart z dobrym utrzymaniem 105 w GOP. Pewnie dlatego zaczeli sprowadzać helmuty...

  • pes – 08.08.2017

    @D Sprowadzili trochę szrotu z Wiednia i na szczęście szybko poprzestali, woleli "pudrować" 105 .......

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....