TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

ForCity dla Pragi po nowemu
INFOTRAM - Opublikowano: 23.01.2015 10:14:36 5 komentarzy
ForCity dla Pragi po nowemu

Kolejne dostarczane do Pragi Skody ForCity 15T będą miały prawdopodobnie nową malaturę. Już na wagonach z tegorocznej dostawy pojawi się kolor żółty. To nie jedyna zmiana. Nowodostarczane pojazdy będą miały także WiFi oraz klimatyzację. Malowanie można już zobaczyć ?na żywo?. Pojawiło się ono bowiem na jednym z praskich tramwajów. To wóz o numerze 9207. Korzystając z okazji przypomnijmy, że pierwszy tramwaj Skoda ForCity rozpoczął jazdy testowe w Pradze już we wrześniu 2009. Początkowo kursował w czeskiej stolicy bez pasażerów, od października 2010 roku przeprowadzano próby z pasażerami. Przejechanie około 20000 km pozwoliło na usunięcie wszystkich usterek i wad, które mogłyby zagrozić bezpieczeństwu pasażera. Wpłynęło również na zdiagnozowanie problemów, a co za tym idzie wyeliminowanie ich. Doświadczenia te były i są wykorzystywane przy budowie kolejnych wagonów nie tylko dla Pragi, ale również dla Rygi. Łącznie w czeskiej stolicy Skoda dostarcza 250 takich wagonów, na Łotwę zaś 26 pojazdów.   

Tramwaj 15T jest wagonem całkowicie niskopodłogowym. Łącznie na jego pokładzie podróżować może 300 osób, z czego 61 na miejscach siedzących i 239 na stojąco. Ma 31,4 metra długości, 2,46 metra szerokości i wysokość 3,6 metra. Podłoga we wnętrzu znajduje się na wysokości 350 mm nad główką szyny, a udział drzwi w stosunku do długości wynosi aż 40%. Tramwaje poruszają się z prędkością maksymalną 60 km/h. Ich cechą charakterystyczną jest zastosowanie napędu na wszystkie niezależne koła. Oprócz rezygnacji z osi tramwaj został wyposażony w 16 silników synchronicznych prądu przemiennego napędzających bezpośrednio koła.  

Škoda 15T dane techniczne

Długość 31,4 m

Szerokość 2,46 m

Wysokość 3,6 m

Rozstaw szyn 1435 mm

Wysokość podłogi w wejściach 320 mm

Wysokość podłogi między wózkami 350 mm

Wysokość podłogi nad wózkami 450 mm

Ilość miejsc siedzących 61

Ilość miejsc stojących 239

V max 60 km/h


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
15T
ForCity
Praga
  • bombo – 23.01.2015

    Tak się robi tramwaje....

  • Combino – 23.01.2015

    A konkretnie co masz na myśli?

  • MKM – 26.01.2015

    Szkoda tylko, że sami Czesi nie chcą już Skody... bardzo narzekają tak samo jak my an Pesę. Trzeba przyznać że model 14T z Pragi został wycofany i po kolei wracają do fabryki na poprawki!

  • Ż – 26.01.2015

    Paskudne to nowe malowanie

  • 2015 – 28.01.2015

    Przedni wózek jest mocno wysunięty do przodu(koła prawie przy przednim zderzaku), W przypadku potrącania pieszego przez taki "wynalazek" jest duże prawdopodobieństwo że poszkodowany dostanie się pod koła. Brak jest tej wolnej przestrzeni od zderzaka do wózka,

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....