TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Fokstrot jest odpowiednim tramwajem dla Kijowa
Karol Wach - Opublikowano: 01.07.2015 15:09:16 5 komentarzy
Fokstrot dla Moskwy

Kijów jest miastem z ogromnymi potrzebami tramwajowymi ? mówi nam Robert Świechowicz, wiceprezes PESY. Ale także swoimi słabościami, chociażby brakiem środków finansowych na zakup taboru czy modernizację infrastruktury ? dodaje. Przypomnijmy, że bydgoski producent podpisał memorandum z ukraińską stolicą, którego następstwem mogą być dostawy wagonów. Jak droga dzieli zatem PESĘ od rozpoczęcia dostaw? Czy jest blisko czy daleko? Bycie blisko z merem Kijowa może być niebezpieczne ? mówi trochę żartem Robert Świechowicz, przypominając tym samym, że Witalij Kliczko to wybitny sportowiec. Ze swej strony przypominamy, że Prezes PESY Tomasz Zaboklicki także trenuje sporty walki, pytania czy szanse w starciu obu panów byłyby równe nie chcemy jednak w tym miejscu rozstrzygać?

Wracając do tematyki tramwajów kontakty bydgoskiego producenta z Kijowem mogą się zakończyć obustronnym zwycięstwem. Mamy odpowiedni produkt, dostosowany do rynków wschodnich ? mówi wiceprezes PESY. Chodzi rzecz jasna o Fokstrota, którego bydgoska firma z powodzeniem sprzedaje do Moskwy. To tramwaj dostosowany do kursowania w trudnych warunkach klimatycznych, nawet przy ? 40 stopniach C ? i kiepskiej infrastruktury ? dodaje Robert Świechowicz. Fokstrot na rynek ukraiński to najlepsze rozwiązanie. Tę rodzinę tramwajów chcemy rozwijać i sprzedawać na rynek nie na Ukrainie, ale także w całej Europie Wschodniej ? mówi dalej wiceprezes PESY.

Gdyby doszło do zawarcia umowy z Kijowem na pewno za naszą wschodnią granicę nie trafiłyby Fokstroty, których jeszcze nie odebrała Moskwa. Jesteśmy w trakcie realizowania tego kontraktu, nasz partner podpisał aneks z miastem, dotyczący sfinansowania kolejnych pojazdów. W tej chwili dostarczonych jest 60 Fokstrotów ? mówi Robert Świechowicz. W najbliższych tygodniach mają ruszyć dostawy kolejnych pojazdów. Mamy nadzieję, że zrealizujemy to zamówienie w całości, szanse na to są bardzo duże ? dodaje. Przypomnijmy, że przejściowe kłopoty z odbiorami Fokstrotów związane były z wahaniami kursu rubla. Jak się wydaje sytuacja staje się jednak coraz bardziej opanowana. Przypomnijmy, że umowa obejmuje dostawę 120 wagonów. 60 z nich już zostało dostarczonych, ponad 20 jest gotowych do przekazania.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Fokstrot
Kijów
Ukraina
  • AD – 01.07.2015

    Heh niebezpieczne ale śmieszne ,niebezpieczne to jest to co pesa robi robiąć interesy z różnego rodzaju elemementem ze wschodu ,czy nie można wziąść przykładu z Solarisa który eksportuje tramwaje do normalnych miast zamieszkałych i zarządzanych przez normalnych ludzi jak Lipsk czy Jena

  • witek – 02.07.2015

    @AD nie mam wrażenia, żeby zachodnie koncerny gardziły Rosją i Ukrainą, a wręcz przeciwnie. Dlatego też nie widzę nic złego w tym, że polskie firmy próbują tam zaistnieć.

  • 105-ka – 02.07.2015

    Do Administratora: poprawcie "podpisał aneks w miastem" na "podpisał aneks z miastem" !

  • obiłan – 03.07.2015

    Gdyby się udało zrealizować w pełni zamówienie i dla Moskwy i dla Kijowa byłoby znakomicie, trzymam kciuki.

  • fromex – 06.07.2015

    W YT krążą filmiki z jazdy po Moskwie i Kaliningradzie z pasażerami. Jeśli ktoś pamięta jak brzmiały bukwy (bo napisów raczej nie ma), to może się ciekawych rzeczy dowiedzieć i zrozumieć, czemu PESA ostrzy sobie zęby na ten rynek.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....