TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

EN95-01 do remontu
- Opublikowano: 11.05.2010 10:47:56
EN95-01 do remontu

Warszawska Kolej Dojazdowa –przewoźnik eksploatujący jedyny wyprodukowany wagon EN95 (13WE) szykuje właśnie jego naprawę rewizyjną R2. Obejmuje ona m. in. następujące czynności naprawy okresowej:

a) demontaż maszyn, urządzeń, zespołów, podzespołów i elementów,

b) oczyszczenie z brudu, smaru i korozji,

c) weryfikację maszyn, urządzeń, zespołów, podzespołów i elementów,

d) naprawę względnie wymianę maszyn, urządzeń, zespołów i podzespołów nie spełniających kryteriów,

e) malowanie i montaż pojazdu,

f) próbę odbiorczą.

Przetarg w tej sprawie został ogłoszony w ubiegłym tygodniu. W specyfikacji zamieszczony został m.in. termin wykonania naprawy - nie dłuższy niż 45 dni kalendarzowe, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy. Jazda próbna po wykonanej naprawie odbędzie się po torach linii kolejowej Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Transport pojazdu EN95-01 do naprawy i po naprawie zapewnia wykonawca. Wykonawca dokonuje również wyboru sposobu transportu elektrycznego zespołu trakcyjnego na naprawę i po naprawie. Koszt transportu pojazdu do naprawy z terenu przewoźnika do wykonawcy naprawy oraz ponowne dostarczenie pojazdu po naprawie do Grodziska Mazowieckiego ponosi wykonawca. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji po wykonanej naprawie rewizyjnej na okres co najmniej 24 miesięcy na cały ezt, licząc od daty podpisania protokołu odbiorczego przez strony.

Oferty na wykonanie naprawy rewizyjnej pociągu EN95 można składać do dnia 19 maja 2010 roku. O wyborze wykonawcy zdecyduje jedyne kryterium wyboru, jakim jest najniższa cena.

Przypomnijmy, ezt 13WE został wyprodukowany przez bydgoską PESĘ w 2004 roku. Został zakupiony przez samorząd województwa mazowieckiego i przekazany spółce Warszawska Kolej Dojazdowa. Na trasę wyjechał we wrześniu tegoż roku. Początkowo dawały o sobie znać „choroby wieku dziecięcego”, obecnie jednak udało się je wyeliminować i wagon regularnie pojawia się na trasie z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego.

Do najważniejszych cech charakterystycznych wagonu EN95 należą m.in.: zespoły napędowe umiejscowione w czołowych częściach pojazdu, niska podłoga, bezprzedziałowa otwarta przestrzeń, rampy, wysuwane stopnie ułatwiające wysiadanie i wsiadanie, szerokie wejścia, miejsca dla niepełnosprawnych, wieszaki do rowerów itp. Nad bezpieczeństwem pasażerów czuwają systemy monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, zaś wszelkie niezbędne informacje przekazywane są podróżnym na czytelnych wyświetlaczach oraz za pośrednictwem automatycznego systemu audio. Zastosowanie w projekcie systemów zabudowy modułowej daje każdemu zamawiającemu możliwość dowolnej aranżacji wnętrza. Rozmiary pojazdu (ilość członów) oraz jego parametry techniczne dostosowywane są do potrzeb klienta.

EN95 to jedyny nowoczesny pociąg eksploatowany obecnie przez Warszawską Kolej Dojazdową. Pozostałe pociągi wyjeżdżające na trasę z Grodziska do Warszawy to wyprodukowane w latach 70-tych XX wieku wagony EN94.      
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
WKD
EN95
naprawa rewizyjna
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....