TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Elbląg wybiera Modertrans
InfoTram.pl - Opublikowano: 30.05.2017 12:13:58 11 komentarzy
Elbląg wybiera Modertrans

Elbląg wybrał ofertę złożoną przez Modertrans w przetargu na dostawę trzech jednoczłonowych tramwajów. Jakich? Tego nie wiemy.

Oferta złożona przez wykonawcę została wybrana jako najkorzystniejsza, ponieważ przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. Przypomnijmy, że jest to jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu.

Oferta opiewa na 7 072 500,00 zł brutto (5 750 000,00 zł netto, szacunkowa wartość zamówienia to 5 760 000.00 PLN netto), co daje 1 850 000,00 zł za jeden wagon. Termin realizacji całości zamówienia to 24 miesiące od dnia pisemnego poinformowania wykonawcy o uzyskaniu finansowania zewnętrznego ze środków pochodzących z programu operacyjnego finansowanego z budżetu Unii Europejskiej.

Więcej informacji o ofercie Modertransu znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Elbląg
  • green – 30.05.2017

    Znowu nie Pesa

  • zibi – 30.05.2017

    Dobrze iż MT się pochylił nad 3szt nietypowymi,inni wolą być bez roboty,przyszłościowo może mieć przełożenie na kolejne zamówienia.

  • WK – 30.05.2017

    Rewelacja! Bardzo się cieszę.

  • www – 30.05.2017

    Jaki to ma sens? Za tyle to można kupić wypasionego przegubowca. I co wybiorą pasażerowie?

  • WK – 30.05.2017

    Ma sens, ma. Po co wieloczłonowe landary na linie mniej oblegane przez pasażerów? W tym momencie to się opłaca. Ponadto nawet przy standardowych potokach pasażerskich są one regulacyjne, bo można je łączyć w składy dwuwagonowe, a przy wysokich - w trójskłady.

  • Combino – 31.05.2017

    @Zibi,przestań robić z ludzi idiotów: kiedy Modertrans wszedł we współpracę z Pragoimexem, to było wiadomo że w takim przetargu będzie JEDYNYM oferentem. Więcej: gdyby Modertrans nie miał tej konstrukcji, to tego przetargu by w ogóle nie było,a i tak łańcuszek wygląda nieco inaczej: Modetrans wchodzi w kooperację z P. -> zyskują know-how Vario (i pewnie EVO1),o czym luźno napomykają skąpemu klientowi (na wiele wcześniejszych modern) z GOP,który z kolei rozpoczyna oficjalną procedurę dialogu technicznego na temat możliwości dostarczenia,co oczywiście kończy się powodzeniem. Ale gdzieś to trzeba przetestować,więc aż się prosi inny klient Modertransu,który przypadkowo dekadę wcześniej podobnie też był królikiem doświadczalnym w testach pierwszych polskich full niskaczy i który wyjątkowo nie śmierdzi groszem i chętnie upiecze swoją pieczeń (to znaczy kupi TANIO te 3 sztuki i postara się w ten sposób zamknąć usta niezadowolonym w swoim mieście). Nie dorabiaj więc takiej propagandy, bo to zwykłe kontakty biznesowe,a nie "pochylenie się"; tak samo można praktycznie być pewnym,że kolejne wagony tego typu będą nieco droższe...

  • Mośkovium – 31.05.2017

    Będą Biedy.

  • U-96 – 31.05.2017

    Combino w końcu ochłonąłeś po Warszawie. A już myślałem że to będzie kolejny nudny dzień. Brakowało tu ostatnio twojej pesjańskiej twórczości. Co sądzisz o przetargu w Olsztynie i o szansach poszczególnych producentów? (bo chociaż masz rozum wyprany przez pesowski "piar" to muszę przyznać że mimo wszystko znasz się na rzeczy). Ciekawe czy zakładany budżet i wymagania co do tramwajów dla Olsztyna pójdą ze sobą w parze (szczególnie te skrętne wózki i płaska podłoga oraz maksymalna długość całkowita chyba nie ułatwiają zadania). Tylko już nie pisz kolejny raz o okradaniu Elbląga bo to już wie cała Polska więc sobie to dzisiaj darujmy. Ok?

  • Combino – 31.05.2017

    U-96: to, że miałem chwilę na reakcję na kolejne pr-owe bajki Zibiego,to nie zmienia faktu,że ogólnie nie mam już czasu na tutejsze głupie nawalanki (choć zwróciłem uwagę na obsesję mechanika,który dopatrywał się mojej skromnej osoby tam,gdzie jej nie było; jak widać jest zdrowo powalony). Co do Olsztyna,to jest to mała sieć, więc próba unifikacji nie będzie zaskoczeniem; tutaj akurat cokolwiek innego niż kolejne Solary to będzie niespodzianka. Ale po cholerę ponownie tu wciskamy Olsztyn?

  • czytelnik – 01.06.2017

    Bardzo dobrze że ktoś zdecydował się na produkcję taniego, częściowo niskopodłogowego tramwaju. Takiej konstrukcji od dawna brakuje w Polsce. Wiele miast czeka na tego typu rozwiązanie. Przedsiębiorstw komunikacji miejskiej nie stać na szybką wymianę taboru tramwajowego, gdzie tabor autobusowy jest już prawie lub w całości wymieniony na klimatyzowany niskopodłogowy. Jeżeli teraz się nie wymieni taboru to możemy za kilkanaście lat mówić o likwidacji tramwajów w Polsce, ponieważ mogą się pojawić opinię że mieszkańcy nie chcą starych wysokopodłogowych tramwajów (105Na/805Na) i wolą niskopodłogowe autobusy. Patrzcie Gliwice - tam nikt z mieszkańców nie tęskni za tramwajami.

  • NM – 02.06.2017

    W Gliwicach akurat tęsknią za tramwajami, bo oprócz innych plusów dodatnich to prawdziwa ozdoba i nobilitacja miasta.Skarb, który warto za wszelką cenę hołubić i pielęgnować, nie szczędząc na ten symbol wielkomiejskości środków.Autobusy mogą być wszędzie, tramwaje tylko u koneserów piękna i elektromobilności prawdziwej a nie udawanej.Tramwaje to wielka wartość dodana, kto tego nie rozumie nie powinien włodarzyć miastem, które ma aspiracje być w czołówce miast polskich.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....