TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Dziś minął termin na dostawę Swingów dla Łodzi. Zabrakło trzech
InfoTram.pl - Opublikowano: 15.10.2018 09:30:07 6 komentarzy
Dziś minął termin na dostawę Swingów dla Łodzi. Zabrakło trzech

Dziś (15 października) minął termin na dostawę 12 Swingów dla MPK Łódź. Zabrakło trzech tramwajów.

PESA dostarczyła 9 wagonów, ostatni do Łodzi podróżował z kłopotami, transport został zatrzymany z uwagi na przeładowany ładunek. Na tę chwilę dostawa kolejnych wagonów stanowi niewiadomą, trudno podać chociażby przybliżony termin dostawy brakujących wagonów, w lokalnych mediach pojawiły się jednak informacje, że może to nie nastąpić w tym roku, choć sam producent zapowiada, że będzie to przełom października i listopada. Dostawa trzech wagonów w dwa tygodnie? To może się nie udać. Do tej pory MPK dostawało bowiem średnio jeden wagon na miesiąc. Pierwszy z zamówionej dwunastki dotarł do Łodzi w styczniu, a na trasie pojawił się 12 marca br.

Tymczasem MPK Łódź zapowiada, że będzie naliczać kary. Za jeden miesiąc opóźnienia może to być nawet 300 tys. zł. W Łodzi mamy zatem powtórkę z 2015 roku, kiedy to rzutem na taśmę, PESA realizowała zamówienie w taki sposób, aby MPK nie straciło unijnego dofinansowania. Wówczas z Bydgoszczy do Łodzi przyjechały 22 wagony.

Nowe wagony na trasach zastępują najstarsze Konstale 805N. W perspektywie czasowej jest przetarg na kolejne nowe tramwaje. Czy MPK rozpisze przetarg tak, aby uniknąć w przyszłości opóźnień? Zobaczymy…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
PESA
Swing
przetarg
  • Edi666 – 15.10.2018

    Pesa to bankrut, skoro nie jest w stanie dostarczyć 12 tramwajów

  • esbek – 15.10.2018

    Fakt, że nieterminowość przy tak niewielkich zamówieniach może być przysłowiowym gwoździem do trumny.

  • Kaszebe – 15.10.2018

    Nie będzie bankrutem,uratujemy ją czyli zapłacimy my wszyscy,jak w"Misiu". Ciekawe czy dożyje chwili gdy dowiem się z mediów że"Idąc wzorem Newagu czy innych producentów,dostarczyła w terminie i uruchomiła wszystkie zakontraktowane pojazdy".

  • Combino – 16.10.2018

    @Esbek, sprawa jest całkiem prosta: zluzuje się większa kasa na bieżącą działalność albo w momencie odpalenia kilkuset (dobrych kilkuset) baniek gwarancji (czyli żeby za bieżące zakupy nie musieli płacić gotówką) albo dopiero w momencie finalizacji kontraktu dla DB jak uda się odzyskać kasę zamrożoną w gotowych składach. A zamówienia trzeba brać,bo bez zamówień to od razu można zwijać interes; zakład musi mieć z czego spłacać zaległości,czyli potrzebuje nowych kontraktów. Zepchną DB, to zakład zbliży się do pionu zwanego "terminowość".

  • jez – 16.10.2018

    z tymi karami w przypadku Pesy to się jeszcze zobaczy...nie po to prezesi podpisywali umowy aby teraz liczyć kary...poza tym jak w przypadku TW ze 100 baniek może zrobić się 30 ...grunt to ustawić dobrze mediacje..

  • Alibaba – 17.10.2018

    No właśnie po to podpisali umowy, żeby móc naliczyć kary.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....