TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Dziś minął termin na dostawę Swingów dla Łodzi. Zabrakło trzech
InfoTram.pl - Opublikowano: 15.10.2018 09:30:07 6 komentarzy
Dziś minął termin na dostawę Swingów dla Łodzi. Zabrakło trzech

Dziś (15 października) minął termin na dostawę 12 Swingów dla MPK Łódź. Zabrakło trzech tramwajów.

PESA dostarczyła 9 wagonów, ostatni do Łodzi podróżował z kłopotami, transport został zatrzymany z uwagi na przeładowany ładunek. Na tę chwilę dostawa kolejnych wagonów stanowi niewiadomą, trudno podać chociażby przybliżony termin dostawy brakujących wagonów, w lokalnych mediach pojawiły się jednak informacje, że może to nie nastąpić w tym roku, choć sam producent zapowiada, że będzie to przełom października i listopada. Dostawa trzech wagonów w dwa tygodnie? To może się nie udać. Do tej pory MPK dostawało bowiem średnio jeden wagon na miesiąc. Pierwszy z zamówionej dwunastki dotarł do Łodzi w styczniu, a na trasie pojawił się 12 marca br.

Tymczasem MPK Łódź zapowiada, że będzie naliczać kary. Za jeden miesiąc opóźnienia może to być nawet 300 tys. zł. W Łodzi mamy zatem powtórkę z 2015 roku, kiedy to rzutem na taśmę, PESA realizowała zamówienie w taki sposób, aby MPK nie straciło unijnego dofinansowania. Wówczas z Bydgoszczy do Łodzi przyjechały 22 wagony.

Nowe wagony na trasach zastępują najstarsze Konstale 805N. W perspektywie czasowej jest przetarg na kolejne nowe tramwaje. Czy MPK rozpisze przetarg tak, aby uniknąć w przyszłości opóźnień? Zobaczymy…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
PESA
Swing
przetarg
  • Edi666 – 15.10.2018

    Pesa to bankrut, skoro nie jest w stanie dostarczyć 12 tramwajów

  • esbek – 15.10.2018

    Fakt, że nieterminowość przy tak niewielkich zamówieniach może być przysłowiowym gwoździem do trumny.

  • Kaszebe – 15.10.2018

    Nie będzie bankrutem,uratujemy ją czyli zapłacimy my wszyscy,jak w"Misiu". Ciekawe czy dożyje chwili gdy dowiem się z mediów że"Idąc wzorem Newagu czy innych producentów,dostarczyła w terminie i uruchomiła wszystkie zakontraktowane pojazdy".

  • Combino – 16.10.2018

    @Esbek, sprawa jest całkiem prosta: zluzuje się większa kasa na bieżącą działalność albo w momencie odpalenia kilkuset (dobrych kilkuset) baniek gwarancji (czyli żeby za bieżące zakupy nie musieli płacić gotówką) albo dopiero w momencie finalizacji kontraktu dla DB jak uda się odzyskać kasę zamrożoną w gotowych składach. A zamówienia trzeba brać,bo bez zamówień to od razu można zwijać interes; zakład musi mieć z czego spłacać zaległości,czyli potrzebuje nowych kontraktów. Zepchną DB, to zakład zbliży się do pionu zwanego "terminowość".

  • jez – 16.10.2018

    z tymi karami w przypadku Pesy to się jeszcze zobaczy...nie po to prezesi podpisywali umowy aby teraz liczyć kary...poza tym jak w przypadku TW ze 100 baniek może zrobić się 30 ...grunt to ustawić dobrze mediacje..

  • Alibaba – 17.10.2018

    No właśnie po to podpisali umowy, żeby móc naliczyć kary.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....