TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Dwa wrocławskie przetargi do powtórki! Przez błąd formalny
WROCLAW.PL InfoTram.pl - Opublikowano: 25.01.2019 10:41:05
Dwa wrocławskie przetargi do powtórki! Przez błąd formalny (foto: wroclaw.pl)

Wrocławskie Inwestycje muszą powtórzyć przetarg na dokończenie Hubskiej a ZDiUM na dostawę skrzyżowań torowisk i rozjazdów. Wszystkiemu winny mały błąd formalny.

Oferenci zapomnieli o złożeniu elektronicznego podpisu kwalifikowanego, który jest wymagany od nowego roku w prawie o zamówieniach publicznych.

Wrocławskie Inwestycje muszą powtórzyć przetarg na dokończenie Hubskiej a ZDiUM na dostawę skrzyżowań torowisk i rozjazdów. Wszystkiemu winny mały błąd formalny. Oferenci zapomnieli o złożeniu elektronicznego podpisu kwalifikowanego, który jest wymagany od nowego roku w prawie o zamówieniach publicznych.

1 stycznia w życie weszły nowe zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych. Mówią m.in. o ty, że teraz oferty w przetargach składane są jedynie drogą elektroniczną. Do tej pory były składane w kopertach osobiście w siedzibach zamawiających lub drogą pocztową.

W praktyce wygląda to tak, że komisja teraz nie zbiera się i nie otwiera kopert z ofertami tylko loguje się do serwisu ePUAP i za pomocą specjalnego elektronicznego klucza pobiera i czyta z ekranu komputera złożone w przetargu oferty – wyjaśnia Marek Szempliński, rzecznik prasowy Wrocławskich Inwestycji.

Aby oferty były ważne potrzebny jest elektroniczny podpis kwalifikowany, który musi być dołączony do dokumentów. Niestety w dwóch pierwszych przetargach na nowych zasadach, które rozstrzygały Wrocławskie Inwestycje i Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta tych podpisów zabrakło. Ten mały błąd oferentów spowodował, że oba postępowania muszą zostać powtórzone.

Jedyna złożona oferta w przetargu zawierała błąd i musieliśmy unieważnić przetarg na dostawę rozjazdów tramwajowych i skrzyżowań torowych. Przygotowujemy się do ogłoszenia nowego postępowania licząc na to, że przystąpi do niego ponownie ten sam oferent, tym razem pamiętając o zmianach jakie wniosła nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie e-przetargów – mówi Ewa Mazur, rzecznik prasowy ZDiUM.

Nowy przetarg natychmiast ogłaszają również Wrocławskie Inwestycje. W tym przypadku chodzi o dokończenie budowy torowiska przy ul. Hubskiej. Przypomnijmy. Wrocławskie Inwestycje przetarg na dokończenie prac ogłosiły w połowie grudnia, po tym jak odstąpiły od umowy z poprzednim wykonawcą, firmą Balzola. Jak oceniali wtedy przedstawiciele inwestora, w momencie odstąpienia od umowy prace na Hubskiej były wykonane w 60-65 procent. Gotowe są roboty konstrukcyjne i sieci podziemne. W niektórych miejscach ułożone są płyty pod przyszłe torowisko. Inżynierowie szacują, że przy dobrej pogodzie prac zostało na około 2-3 miesiące.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Wrocław
przetarg
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....