TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Duży przetarg na naprawy wagonów metra
InfoTram - Opublikowano: 09.12.2016 09:20:23 8 komentarzy
Duży przetarg na naprawy wagonów metra

Metro Warszawskie ogłosiło przetarg na wykonanie w latach 2017-2019 usługi naprawy piątego poziomu utrzymania P5 64 sztuk pudeł wagonów metra serii 81.

Zamówienie obejmuje:

? 28 szt. wagonów czołowych (z kabiną maszynisty) typu 81-717 3, 81-572,

? 36 szt. wagonów pośrednich (bez kabiny maszynisty) typu 81-714 3, 81-573.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje łącznie:

a) usługę lub usługi obejmujące remont i malowanie co najmniej 10 szt. pudeł wagonów pasażerskich kolejowych, tramwajowych lub metra,

b) usługę lub usługi obejmujące wykonanie pomiarów geometrii co najmniej 10 szt. pudeł wagonów pasażerskich kolejowych, tramwajowych lub metra, wykonaną precyzyjnymi urządzeniami pomiarowymi (np. tachimetr przemysłowy lub tracker laserowy)

oraz dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania badań nieniszczących spoin elementów konstrukcyjnych.

Oferty można składać do 16 stycznia 2017 roku.

Wszystkie prace należy wykonać w okresie od 1 lutego 2017 roku do 21 grudnia 2019 roku.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena wykonania Przedmiotu Zamówienia (C). Waga 88

2. Przedłużenie okresu gwarancji (G). Waga 12



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Metro Warszawskie
metro
  • Nu zajac..... – 09.12.2016

    Myślę, że najlepszym i sprawdzonym od dekad sposobem gwarantującym należyte i fabryczne przeprowadzenie "naprawy poziomu 5-go" byłoby odesłanie tych pudeł do producenta...Nie możemy ? dlaczego ? Ahaaaaa.......

  • Loek – 10.12.2016

    Wygral minsk mazowiecki

  • pes – 11.12.2016

    Przecież były informację, że Metro chce się pozbyć się rosyjskich składów i ma to umożliwić planowany przetarg na zakup nowych ????

  • Jak – 11.12.2016

    Beda czekac az pesa bedzie w stanie i wybiora pese. W koncu trzeba dofinansowac narodowego producenta taboru

  • Tomek – 12.12.2016

    Gniotsia nie łamiotsia i tym samym jeszcze trochę poczciwe "Ruski" pojeżdżą w stolicy :) Co by nie mówić o ich toporności, obowiązkowych codziennych przeglądach to jeżdżą i nie sprawiają większych problemów. Stare, bo stare ale nie zawodne i przynajmniej dla mnie dość wygodne (a ten dźwięk przy ruszaniu - dla mnie bajka) - coś jak poczciwe kibelki PR-ów :) @pes,informacje były, owszem ale to, że produktami ze wschodu będziemy jeszcze trochę jeździć w warszawskim metrze, nie jest podyktowane:1. brakiem kasy na większe zakupy umożliwiające zakupienie liczby nowych składów, których ilość odpowiadałaby obecnie użytkowanym ww. wagonom?2. tak jak już wspomniał mój przedmówca - czekaniem na to co zaprezentuje Pesa?

  • www – 12.12.2016

    @Tomek Trudno się w tym połapać. Najpierw MW odstawiło i zapakowało w folię ruskie pociągi, a teraz będą remontować? Widocznie bogatemu nikt nie zakaże szastać pieniędzmi.Zaraz, ale to nasze pieniądze, a nie ich. Może ktoś by się puknął w głowę. Musimy właściwie już kupować nowe pociągi, czy mamy ich w końcu za dużo? Mogli kiedyś kupić kolejną partię Alstomów, ale nie, bo zciągnęli jakieś "unowocześnione" ruskie podróby.

  • nm – 16.12.2016

    Wagony rosyjskie muszą mieć przeprowadzany przegląd okresowy, żeby można je było uznać za sprawne.Wg ostatnich postanowień wagony te mają być sprzedane w rozliczeniu z producentem nowego taboru tzn. cena zapłaty za nowy tabor ma być pomniejszona o wartość tych sprawnych wagonów rosyjskich.Tak kombinują, pytanie tylko , czy taka transakcja wiązana się uda i czy ostatecznie znajdzie się kupiec na te rosyjskie wagony ?

  • jatal – 16.12.2016

    @ nmŻaden pojazd nie zostanie uznany za sprawny bez przejścia jakiegoś przeglądu. Co do pomysłu "zapłaty" starymi wagonami za nowe to... najpewniej skończy się on tym że wystartuje tylko Pesa i cenę starych wliczy sobie w cenę nowych, a że konkurencji z powodu takiego sposobu zapłaty nie będzie to MW nie dość że to łyknie to będzie jeszcze się chwalić jaki dobry interes zrobiło.Poza tym..."81" w rosyjskim systemie oznaczeń taboru szynowego oznacza że chodzi o tabor metra stąd trudno uznać go za jakąś serię. Znacznikiem typu taboru (a więc serią) są ostatnie cyfry czyli 17+14 i 72+73. Natomiast "5" i "7" to kodowe oznaczenie właściciela praw autorskich - odpowiednio Wagonmasz-Petersburg i Metrowagonmasz-Mytiszczi.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....