TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Dla Tramwajów Śląskich Moderus Beta MF 16 AC BD
INFOTRAM - Opublikowano: 03.08.2015 15:59:46 8 komentarzy
Dla Tramwajów Śląskich Moderus Beta MF 16 AC BD

Tramwaje Śląskie S.A. poinformowały, że w tym roku planują wprowadzić do eksploatacji 12 nowych dwukierunkowych tramwajów typu Moderus Beta MF 16 AC BD produkcji Modertrans Poznań. Wagony mają pojawiać się w ruchu sukcesywnie po odebraniu ich od wykonawcy. A zatem wiemy coś więcej. Dowiedzieliśmy się także, że wagony będą wyposażone w moduł NSZ1, nadajnik podczerwieni oraz manipulator do ręcznego sterowania rozjazdami.

W sieci pojawiły się natomiast pierwsze zdjęcia Moderusa dla Tramwajów Śląskich. Można je znaleźć tutaj. Ze zdjęć tych dowiadujemy się, że wagon stacjonuje obecnie w poznańskiej zajezdni Franowo, gdzie prawdopodobnie przechodzi testy. Nieoficjalnie mówi się, że przewoźnikowi zostanie przekazany dopiero we wrześniu.

Wizualnie wagon nawiązuje do wcześniejszych propozycji Modertransu dla MPK Poznań i Tramwajów Szczecińskich. Czoło zbliżone jest do tego, znanego już mieszkańcom GOP-u z wagonów Moderus Alfa.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Moderus Beta
Tramwaje Śląskie
  • grubas z Bydgoszczy – 03.08.2015

    Mają to na co zasłużyli. Mogli mieć twisty ale woleli to coś. Jeszcze tego pożałuja i przyjdą do nas prosić się o prawdziwe tramwaje. Buahahahhaahhaha

  • :-( – 03.08.2015

    Nie no. Dzieci tym wynalazkiem będzie można straszyć. Co jak co, ale Beta mimo zacofanych rozwiązań technicznych nigdy brzydka nie była. I jeszcze te ścięcia, odsuwane szyby i brak klimy:-( Trzeba było kupić tramy w Ostrawie, przynajmniej byłyby niskopodłogowe.Tramwaje Śląskie rulez! Jak w Brukseli zobaczą zdjęcia tego za co zapłacili po prostu nie uwierzą i będą myśleli, że ktoś jakiś szwindel zrobił.Co jest nie tak z TŚ i Górnym Śląskiem? Po prostu trudno uwierzyć.

  • WK:D – 03.08.2015

    A tam, przestańcie psioczyć! Wkurzacie tylko. Wielcy znawcy. Ważne, że jeździ, jest w miarę tani, a z Ostrawy, to by bulili za czeskie pojazdy nie wiadomo jak drogo.

  • :-) – 03.08.2015

    Wszystko jest decyzją zamawiającego - klima, rodzaj okien, malowanie, cotylkomusięwymarzyizacozapłaci. Więc mają to co chcieli, a nie na co zasłużyli.Buahahahaha.

  • z – 03.08.2015

    Dobry tram na nie najlepsze torowiska,spodziewałem się więcej niskiej podłogi jest zgodnie z zamówieniem i o co wszystkim chodzi tani zakup oraz niskie koszty eksploatacji,niezawodny z doskonałym nawiewem bez klimy.

  • ss – 03.08.2015

    Byk w pierwszym zdaniu: "Tramwaje Śląskie S.A. poinformowały, że w tym roku planują wprowadzić do eksplantacji"

  • SSyykkkk – 04.08.2015

    Bardzo fajne tramki, dopasowane do infrastruktury. Co do twistów, to raczej jakieś nieporozumienie. Twarde, głośne, podskakują nawet na nowym torowisku.

  • kubex – 04.08.2015

    Myślę że malowanie powinno być takie jak w Alfach, ale to też w sumie jest ok.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....