TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Częstochowa stawia na PESĘ
- Opublikowano: 28.09.2010 19:55:07 16 komentarzy
Częstochowa stawia na PESĘ

W przetargu startowało czterech producentów. PESA otrzymała 100,00 pkt, na które złożyły się następujące kryteria wyboru:

Cena oferty –70,00

Wartość techniczna –26,00

Długość okresu gwarancyjnego –4,00.

Bydgoski producent pokonał Solarisa oraz konsorcjum Newagu i Koncaru.

Solaris otrzymał od komisji 83,46 pkt, z czego:

Cena oferty –56,38

Wartość techniczna –23,08

Długość okresu gwarancyjnego –4,00.

Konsorcjum Newag i Koncar zgromadziło 84,94 pkt, na które złożyły się:

Cena oferty –55,90

Wartość techniczna –26,00

Długość okresu gwarancyjnego –3,04.

Czwarta oferta, złożona przez Fabrykę Pojazdów Szynowych –Cegielski została odrzucona. Decyzja ta została podjęta, ponieważ zdaniem komisji przetargowej poznański producent nie wykazał wymaganej wiedzy i doświadczenia w budowie pojazdów niskopodłogowych.

Zwycięzca zaproponował MPK Częstochowa siedem wagonów za cenę 50 300 600 zł (brutto), gwarancję na 60 miesięcy oraz 14 lat na konstrukcję mechaniczną pudła i wózków. Wagony dostarczone przez PESĘ będą w 100% niskopodłogowe, wyposażone w wózki napędowe osiowe z osią klasyczną, skrętne oraz wózki toczne osiowe z osią klasyczną, skrętne.

Wszystkie tramwaje zostaną dostarczone do Częstochowy do 31 października 2012 roku. Zakup będzie dofinansowany ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PESA
MPK Częstochowa
przetarg
  • czatowiec – 28.09.2010

    Kurdę, z Pesy robi się drugi Konstal :/ Dobrze, że Kraków umie się przed tym dziadostwem bronić.

  • carl – 29.09.2010

    Do czatowiec - nie ma to jak złom z zachodu /Wiednia, Norymbergii, Niemiec/ w końcu ekologia i recykling teraz w modzie.....

  • Tomasz Flaga – 29.09.2010

    Do czatowiec: jechałeś Pesą choć raz?

  • pit – 29.09.2010

    Tak samo można powiedzieć że Solaris jest polskim Jelczem :P

  • Trudelerwarszawa – 29.09.2010

    Ja jechałem, pesa to szmelc w porównaniu do NGT6, a nawet nie patrząc na kraków to do NGT12

  • – 29.09.2010

    @trudelerwarszawa. Chyba pomyliłeś PESĘ ze 116N :) Ja jeżdżę nimi prawie codziennie tak jak przez 3 tygodnie jeździłem krakowskimi Bombkami i różnic w jakości wykonania wnętrza nie widzę za to w Bombkach jest masakrycznie ciasno i strasznie szarpie w środkowym członie na zakrętach. Poza tym miałem okazję mieć pokój hotelowy z widokiem na Bombki i ich środkowy wózek robi więcej hałasu niż średnio utrzymany Konstal.

  • Tomek – 30.09.2010

    Kochani, jak komus nie pasuje to prosze wsiasc w samochod a nie jezdzic komunikacja publiczna. Gusta sa rozne a jakiekolwiek reklamacje prosze skladac do urzedu miasta. Wiadomo ze nic w przyrodzie nie ginie wiec jakosc jest proporcjonalna do ceny. Miasto miastem nie rowne, jednych stac na jakosc inni przystaja na cene. Tak czy siak nie wymyslono jeszcze czegos co zadowoli wszystkich. Pesa = Konstal????? Racja Pit tot tak jak powiediec ze Solaris = Jelcz. Albo Kaczynski = Clinton. Piliscie albo braliscie cos zanim zabraliscie sie do pisania? Krakow sprwodadza zlom z zachodu? Nie taki znowu zlom skoro sie sprawdza lepiej niz stodwojki tak? I to za pol ceny! Ekologia i recycling w modzie? Nie w Polsce, jeszcze nie... Pesa jechac... Pesa pesie (?) nie rowna. NGT6 tez nie takie cudne. Wole wsiasc w londynskie wagony metra z lat szescdziesiatych - tez goraco. Badzcie realistami. Swiata nie zmienicie.

  • nie – 01.10.2010

    @Czatowiec - reszta Polski zachwyt wszystkim co zachodnie przerabiała 20 lat temu, Kraków musi to widać przejść z pewnym opóźnieniem. :P

  • kszyszek – 02.10.2010

    A to fakt. W Krakowie do dziś podniecają się wielce, 10-letnimi już Bombardierami i uważają je za ósmy cud świata...

  • Tomasz Flaga – 02.10.2010

    Może nie za 8. cud świata, ale za dobre tramwaje. Bo tak jest po prostu.

  • inwiligator – 02.10.2010

    @kszyszek Bo i jest się czym podniecać, ale niektórzy w swoim marnym życiu tego nie uświadczają i później wylewają kompleksy na forum.

  • Combino – 02.10.2010

    @Trudelerwarszawa,tak się składa że w Gdańsku już jest jedno i drugie,więc jest okazja do porównań. I jak popatrzeć na komfort jazdy w dwóch dość ciekawych miejscach na trasie linii 11 (czyli słynny "tangens" i "gołe torowisko" na skrzyżowaniu 3 Maja i Armii Krajowej),to w obu (ku mojemu lekkiemu zaskoczeniu) wypadkach lepiej wypada... Pesa.

  • Tomasz Flaga – 02.10.2010

    @Combino: Co to jest ten "tangens"?

  • Combino – 03.10.2010

    @Tomasz Flaga: dwa ostre łuki na wysokości Galerii Bałtyckiej następujące tuż po sobie (trasa przypomina w tym miejscu wykres w/w funkcji,stąd nieoficjalna nazwa).Wszystkie tramwaje pokonują ten fragment trasy z odpowiednimi efektami dźwiękowymi; w przypadku Pesy te efekty były najsłabsze ;)

  • Tomasz Flaga – 04.10.2010

    @Combino - dzięki

  • lunch – 09.10.2010

    Rozśmieszają mnie tytuły takich artykułów "Częstochowa stawia na PESĘ". Nikt nic nie stawia, wygrali przetarg i tyle.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....