TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Co z tramwajami PESY dla Moskwy i Kijowa?
InfoTram - Opublikowano: 13.01.2016 16:50:45 18 komentarzy
Co z tramwajami PESY dla Moskwy i Kijowa?

Są takie zamiary, ale nie ma żadnych decyzji ? tak Tomasz Zaboklicki komentuje doniesienia rosyjskich mediów o możliwości dokończenia kontraktu na dostawy tramwajów dla Moskwy. Jesteśmy w trakcie rozmów ze stroną rosyjską, ale nie skończyliśmy ich ? dodaje.

Jeśli nie Moskwa to może Kijów. Cały czas trwają testy ? mówi Tomasz Zaboklicki. Chcemy przeprowadzić homologację tego wagonu na rynek ukraiński. To są długotrwałe i dość kosztowne sprawy. Spokojnie czekamy ? dodaje. Zaboklicki zwraca jednak uwagę na fakt, że będzie potrzeba wymiany taboru w Kijowie. Musimy jednak poczekać na decyzje władz miasta ? dodaje.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Moskwa
Kijów
  • Combino – 14.01.2016

    Zakładam,że jednak coś się ruszy i Pesa nie będzie tak zdesperowana,by sprzedać te tramwaje (a właściwie ich część) po 5 baniek PLN (w przeliczeniu) za sztukę (zorientowani wiedzą o co chodzi)... bo jeśli do tego dojdzie,to będzie równoznaczne z tym,że udany projekt Foxtrot przeszedł do historii.

  • Putin – 14.01.2016

    Fokstroty niet poloki

  • wolad – 14.01.2016

    Trzymam kciuki, żeby coś się ruszyło w tym temacie i Moskwa się zaangażowała w dalszą części kontraktu.

  • PTf – 14.01.2016

    Wojtek, Ty jeszcze wierzysz w udane produkty sepsy?

  • DarekP – 14.01.2016

    Lepiej puścić wyprodukowane sztuki nawet poniżej kosztów i odzyskać fundusze, którym Pesie brak, niź czekać na zbawienie, które może nie nadejść. To jest ryzyko biznesu i mogą dzięki temu na tym zyskać Ukraińcy.

  • Combino – 14.01.2016

    @DarekP: owszem,Twoja wersja jest logiczna i jak najbardziej stosowana,ale tylko w jednym wypadku: minimalizacja strat na projekcie ,na którym wtopiliśmy i który chcemy szybko zamknąć na wieki. Nie wiadomo jeszcze,czy ta szacowana wartość zamówienia to pobożne życzenie zamawiającego (ile razy nawet u nas było tak,że zamawiający ogłaszał - nie podaję tu ceny konkretnego wypadku,ale tak jedynie dla zobrazowania sytuacji - że chce kupić powiedzmy ezeta za 12 baniek; cena była nierealna,więc przyszły dwie oferty na 16 i 17 baniek,po czym zamawiający... spokojnie ogłaszał,że... przyjmuje ofertę za 16 baniek i dołoży brakującą kwotę) czy też rzeczywiście się dogadali na taką kwotę; jeśli to drugie,to możemy spokojnie założyć,że nad (w sumie udanym) projektem "Foxtrot" właśnie na naszych oczach zamyka się wieko trumny. Bo jak słusznie zauważyłeś byłaby to MINIMALIZACJA STRAT ,a to ma miejsce na projekcie tylko na projekcie zamykanym...

  • Combino – 14.01.2016

    To znaczy jest jeszcze jedna opcja,ale nie za bardzo w to wierzę: że dogadali się z Ukraińcami,że puszczają im te wagony tak jak stoją,w wersji "golas": bez żadnej umowy gwarancyjnej,serwisu,części zamiennych itd; jednak obawiam się,że w specyfikacji przetargowej te wszystkie rzeczy są,ty bardziej że wściekły Elektrontrans na pewno ma tę ustawkę na oku,a i wielu Ukraińców może mieć pretensje,że nie kupują za taką samą - lub niższą - cenę rodzimego produktu. Jednak do Kijowa dotarł już pierwszy T5L64 i jeśli charakteryzuje się typowo lwowską jakością znaną już kijowianom z LAZ-ów,to przewoźnik i władze miasta mogły stracić cierpliwość dla krajowej produkcji i wolą okazyjnie kupić coś wyższego sortu.

  • Jodl – 14.01.2016

    Moskale nie są wiarygodnymi partnerami !! Kto normalny robi z nimi interesy ??

  • Combino – 14.01.2016

    @Jodl: wyliczmy: Siemens,Alstom,Stadler... Wystarczy?

  • Hoy – 15.01.2016

    Moskwa to zamknięty projekt. Juz chyba tylko mega fanboje w różowych okularach wierzą ze będzie dokończony. Elektron lub inną firma jednak może pesie podstawić nogę jeśli termin dostawy będzie odpowiednio długi. Co do odkładania do budżetu to pytanie brzmi z czego Ukraina ma dołożyć jak oni ledwo finansowo stoją?

  • fred – 16.01.2016

    W jakich jeszcze krajach jest taki roztaw torów jak w Rosji i na Ukrainie?

  • wrocławianin – 18.01.2016

    @fred: wygląda na to, że w wielu byłych republikach radzieckich i co ciekawe w co najmniej dwóch miastach USA. Tu masz listę https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_track_gauges

  • max – 20.01.2016

    A jakby wejść na rynek Litewski lub Estoński ?

  • Combino – 20.01.2016

    @max: dosłownie rewelacyjny pomysł,zważywszy że Litwa nie ma ŻADNEJ sieci tramwajowej,a Estonia jedną,w Tallinnie; sęk w tym,że tallińska sieć nie pasuje do Foxtrotów ani rozstawem szyn ani skrajnią...

  • rodeif – 20.01.2016

    a Łotwa? czy wymiana odbieraków byłaby realizowalna?

  • Combino – 20.01.2016

    Przecież ForCity mają połówkowe,a nie wędki; sęk w tym,że oni na razie nie potrzebują (to znaczy ponad ostatni przetarg,w którym dążyli do unifikacji taboru).

  • Em – 20.01.2016

    W Polsce jedna sieć, w Olsztynie , spełnia parametr szerokości 2,5 m. ale jest zbudowana dla pojazdów dwukierunkowych :(. Mała przebudowa i ...może klient by się znalazł..

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....