TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Chemnitz kupuje 10 niskopdłogowych tramwajów
INFOTRAM - Opublikowano: 09.09.2015 09:49:59 11 komentarzy
źródło: Wikipedia/Dr Neil Clifton, lic. CC BY-SA 2.0

Chemnitzer Verkehrs-AG ogłosił przetarg na dostawę 10 niskopodłogowych, dwukierunkowych tramwajów z opcją na zakup kolejnych 4 wagonów. Wszystkie mają posiadać niską podłogę na całej długości pojazdu. Przewoźnik wymaga też, aby wagony spełniały następujące parametry techniczne:

Długość od 30 do 31,8 m;

Szerokość 2,65 m;

Nadwozie wykonane ze stali nierdzewnej;

Wejście na poziomie 270-290 mm;

4-5 drzwi na każdą ze stron pojazdu;

Łączna pojemność 190 osób (4 osoby na m?);

Wysokość co najmniej 2,20 m;

Szerokość przejścia min. 1,80 m;

Klimatyzacja przedziału pasażerskiego i kabiny motorniczego.

Wszystkie wagony powinny zostać dostarczone do końca 2017 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy od 1 stycznia 2008 roku dostarczyli co najmniej 10 niskopodłogowych tramwajów.

Wykonawca zamówienia zostanie wybrany w procedurze negocjacyjnej. Zwycięży oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów określonych w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa 5 października 2015 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Niemcy
Chemnitz
  • Gruby – 09.09.2015

    My

  • chudy – 09.09.2015

    do @Grubynie macie szans. a co z nr 2 do Krakowa ?

  • Gruby – 09.09.2015

    Przyjadą jak ładnie poprosicie. Buahahahahhaahhaha przyślijcie krakowianki na odbiory. U tak obsługują pijanych angoli. Buahahahahhaahhaha

  • z – 09.09.2015

    Pesa nierzetelna może polizać papierek od cukierka,tylko marzyć może Solaris.

  • max – 09.09.2015

    Masakra, mam wrażenie że wszystkie komentarze pod każdym newsem o nowych zamówieniach, polskich czy zagranicznych, opiera się na na temacie "czy uda się Pesie czy Solarisowi" i dlaczego tak albo dlaczego nie. Często w mało wyrafinowany sposób. nie można wygrywać wszystkich przetargów, choć widać że w Polsce w zasadzie liczy się jedna firma, druga próbuje się rozkręcić, a większość miast jest i tak za biedna.

  • z – 09.09.2015

    @max Bydgoska Pesa nachlapała się zamówień ponad możliwości produkcyjne teraz będzie trzeba stracić reputacje i na Trako będzie obowiązywał slogan Daleko od Pesy niezależnie od wystawionego krakowiaka a Chemnitz łyknie Vossloh

  • ulał edward – 10.09.2015

    Newag prędzej zbuduje prom kosmiczny niż sprzeda coś do niemiec!

  • kubex – 10.09.2015

    Edwardzie, nikt nie bierze pod uwagę Nevelo, zanim zaczną eksportować najpierw muszą wyprodukować coś ponad jednego testowca i opchnąć to gdzieś na miejscu ;) .

  • esbek – 10.09.2015

    A ja się zastanawiam jak może być przejście 180 cm przy całej niskiej podłodze wagonu na tor 1435 mm. Przecież sam rozstaw kół powoduje, że przejście musi mieć mniej niż 1400 mm. Chyba że zastosujemy koła o średnicy mniejszej niż wysokość podłogi czyli 270 mm.

  • jatal. – 11.09.2015

    @ esbekChodzi o szerokość przejścia w przegubie.

  • Combino – 11.09.2015

    @Jatal: Czyżby się przed Skodą zabezpieczali? ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....