TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Bydgoszcz kupuje 18 niskopodłogowych tramwajów
InfoTram - Opublikowano: 30.09.2016 10:13:56 17 komentarzy
Bydgoszcz kupuje 18 niskopodłogowych tramwajów

Mamy kolejny przetarg na dostawę tramwajów. I nie ogłosiła go wcale Łódź, a Bydgoszcz.

Zamówienie tamtejszego Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej dotyczy dostawy 18 sztuk (15 sztuk długich i 3 sztuk krótkich) fabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym, pakietem eksploatacyjno-naprawczym i świadczeniami dodatkowymi, takimi jak dostawy i usługi powiązane z dostawą tramwajów.

Wybrane parametry techniczne tramwaju:

Długość tramwaju musi znajdować się w zakresie:

? długi: od 29 do 31 m,

? krótki: od 19 do 21 m.

Szerokość tramwaju nie może być większa niż 2,40 m i nie mniejsza niż 2,35 m.

Dopuszczalna maksymalna wysokość, bez odbieraka prądu nie może przekraczać 3,6 m.

Rozstaw kół tramwaju musi być dostosowany do toru o szerokości 1000 mm.

Koła jezdne muszą być odsprężynowane.

Naciski poszczególnych osi tramwaju na tor nie mogą przekroczyć 100 kN.

Kryteria wyboru oferty to:

Kryterium jakości - Unifikacja podzespołów Waga: 33

Kryterium jakości - Serwis techniczny Waga: 7

Cena Waga: 60.

Zamówienie należy zrealizować w ciągu 20 miesięcy.

Będzie ono współfinansowane będzie przez Unię Europejską ze środków:

1) Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (15 szt. tramwajów długich);

2) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 (3 szt. tramwajów krótkich).

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na wyprodukowaniu i dostarczeniu minimum 10 sztuk fabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych z 100 % udziałem niskiej podłogi (tj. długości niskiej podłogi przedziału pasażerskiego w osi podłużnej wagonu).

Oferty można składać do 3 listopada 2016 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bydgoszcz
  • Loek – 30.09.2016

    Wygra pesa z cena 10mln za sztuke....trzeba dac swoim zarobić bo cienko przeda......................

  • zibi – 30.09.2016

    Pewnie będzie Pesa, z swoich można wycisnąć więcej tak jak ostatnio i dostarczyć towar po terminie,wszelkie wymówki Bydgoszczanie włóżcie do kosza i nauczcie się liczyć.

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Ciężko żeby Łódź ogłaszała przetarg jak nie ma podpisanej umowy o dofinansowanie z UMWŁ, co ma nastąpić podobno dzisiaj. Przetarg w październiku na minimalnie zmienionych zasadach w porównaniu do zamówienia na 22. Dojdzie tylko wymóg ekipy naprawczej firmy na miejscu (co pesa już realizuje) i utrzymanie przez 10 lat. Jedyne pytanie to, czy Solaris zgłosi się, bo 12 sztuk to nic specjalnego. Na 30 na bank wystartują, a tu nie wiadomo.

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 30.09.2016

    Łódź ma ogłosić podobno na dniach, ale mówią tak już od lipca. Dostawa ma być do 31.03.2019. Robią wszystko, żeby nie kupić nówek i wozić ludzi Konstalami, które MPK wręcz kocha i uznaje je za nowoczesne tramwaje (wypowiedź poprzedniego pana niedorzecznika)http://www.expressilustrowany.pl/artykul/858225,nowoczesne-tramwaje-moga-jezdzic-do-zgierza-i-ozorkowa,id,t.htm.

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Najpierw te tramwaje muszą mieć gdzie jeździć. Trasa 14 za 2 lata będzie prawie idealna (jedyny mankament to powoli dogorywające torowisko na Włókniarzy między dworcem Kaliskim, a Legionów). Poza tym 10,11, względnie 16A się nadaje na niski tabor. Na 12 są pojedyncze Citki, choć na Stokach torowisko jest w nienajlepszym stanie (prędzej dałbym na 12A, choć pętla Radiostacja też krzyczy wręcz o remont).

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Jeszcze 15-15A, choć podobno MPK wywaliło stamtąd niskacze, bo Plac Wolności jest w tragicznym stanie (ja uważam, że na pewno lepiej niż 12 na Stoki i dojazd do zajezdni Telefoniczna, ale często ciężko zrozumieć argumenty MPK).

  • bun – 30.09.2016

    "Kryterium jakości - Serwis techniczny Waga: 7" czy chodzi o to by serwis był na miejscu, bo jeśli tak to PESA ma 7 pkt za free. :)

  • OŚKA – 30.09.2016

    A te 18 sztuk niskopodłogowych wagonów kupowanych jest z myślą o nowej trasie czy żeby zastąpiły 805Na ?

  • Fordoniak – 30.09.2016

    Super, że będą nowe Swingi, bo w Bydgoszczy wciąż zdecydowanie króluje wysoka podłoga. Także super informacja, sprawnie formalności przeprowadzić i niech rusza w Pesie produkcja.

  • #226 – 30.09.2016

    Ośka, nowe tramwaje zastąpią częściowo autobusy które obecnie maja trasy przez Kujawską, a zarazem ulegnie przedłużeniu linia 2. Więc będzie większą potrzeba taborowa do obsługi linii, no może kilka sztuk Konstali skasują( ale raczej będą w rezerwie, bo teraz jest na styk)Dopiero by modernizacji torowiska na Wojska Polskiego-2018r, mają być kolejne zakupy, to może wtedy więcej Konstali odstawią.

  • POlsat – 30.09.2016

    Czy ten przetarg został już rozstrzygnięty, że tak pierd....cie od rzeczy ? Nie skichajcie się tą pesą.... Ten przetarg to będzie starcie niczym Adamek vs Saleta (...). W tym przetargu Solaris gotów będzie oddać tramwaje za bezcen (+ 20 lat gwarancji) byle tylko wygrać... To będzie bardzo ambicjonalne starcie - przetarg roku - inni gracze będą tylko "supportem" - "dostawką" (będą "oczywiście" odwołania, protesty, unieważnienia, sądy....,). Już nie mogę się doczekać tego występu !!!

  • Tomasz Flaga – 30.09.2016

    Nie należy niczego przesądzać - wcale nie wiadomo, czy wygra PESA.Natomiast mam pytanie: myślicie, że te krótkie SWINGi to na siódemkę?:D :D

  • #226 – 01.10.2016

    Też liczę że Solaris wystartuje do przetargu w Bydzi, co konkurencja to konkurencja. Pesa wtedy może nie wyskoczy z ceną jak z przetargu do Fordonu.Krótkie prawdopodobnie trafią na 7 lub na 4.

  • Pesa3303 – 03.10.2016

    Pesa chce wystartować w Bydgoszczy z Twistami na wózkach jak Krakowiaki

  • jatal – 03.10.2016

    @Pesa3303Nie sądzę.Wszystkie wymagania pasują pod sztywnowózkowca, czyli w przypadku Pesy pod Swinga.

  • Jadę tramwajem – 04.10.2016

    33% wagi to unifikacja czyli na pewno wystartują ze Swingiem który już jeździ, do tego te skrócone będą pozbawione 2 członów i gotowe.

  • J2M – 06.10.2016

    Jeśli Pesa zaoferuje tramwaj dla Bydgoszczy to będzie to na pewno Swing ( tramwaj długi ) i jego wersja skrócona ( np. podobna do toruńskiej ).Zaoferowanie tramwaju na wózkach obrotowych opartego na konstrukcji Twista jest wręcz nieprawdopodobne, ponadto Pesa nie wykonała żadnego wagonu o tej konstrukcji na tor 1000 mm.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....