TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Bydgoszcz kupuje 18 niskopodłogowych tramwajów
InfoTram - Opublikowano: 30.09.2016 10:13:56 17 komentarzy
Bydgoszcz kupuje 18 niskopodłogowych tramwajów

Mamy kolejny przetarg na dostawę tramwajów. I nie ogłosiła go wcale Łódź, a Bydgoszcz.

Zamówienie tamtejszego Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej dotyczy dostawy 18 sztuk (15 sztuk długich i 3 sztuk krótkich) fabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym, pakietem eksploatacyjno-naprawczym i świadczeniami dodatkowymi, takimi jak dostawy i usługi powiązane z dostawą tramwajów.

Wybrane parametry techniczne tramwaju:

Długość tramwaju musi znajdować się w zakresie:

? długi: od 29 do 31 m,

? krótki: od 19 do 21 m.

Szerokość tramwaju nie może być większa niż 2,40 m i nie mniejsza niż 2,35 m.

Dopuszczalna maksymalna wysokość, bez odbieraka prądu nie może przekraczać 3,6 m.

Rozstaw kół tramwaju musi być dostosowany do toru o szerokości 1000 mm.

Koła jezdne muszą być odsprężynowane.

Naciski poszczególnych osi tramwaju na tor nie mogą przekroczyć 100 kN.

Kryteria wyboru oferty to:

Kryterium jakości - Unifikacja podzespołów Waga: 33

Kryterium jakości - Serwis techniczny Waga: 7

Cena Waga: 60.

Zamówienie należy zrealizować w ciągu 20 miesięcy.

Będzie ono współfinansowane będzie przez Unię Europejską ze środków:

1) Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (15 szt. tramwajów długich);

2) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 (3 szt. tramwajów krótkich).

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na wyprodukowaniu i dostarczeniu minimum 10 sztuk fabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych z 100 % udziałem niskiej podłogi (tj. długości niskiej podłogi przedziału pasażerskiego w osi podłużnej wagonu).

Oferty można składać do 3 listopada 2016 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bydgoszcz
  • Loek – 30.09.2016

    Wygra pesa z cena 10mln za sztuke....trzeba dac swoim zarobić bo cienko przeda......................

  • zibi – 30.09.2016

    Pewnie będzie Pesa, z swoich można wycisnąć więcej tak jak ostatnio i dostarczyć towar po terminie,wszelkie wymówki Bydgoszczanie włóżcie do kosza i nauczcie się liczyć.

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Ciężko żeby Łódź ogłaszała przetarg jak nie ma podpisanej umowy o dofinansowanie z UMWŁ, co ma nastąpić podobno dzisiaj. Przetarg w październiku na minimalnie zmienionych zasadach w porównaniu do zamówienia na 22. Dojdzie tylko wymóg ekipy naprawczej firmy na miejscu (co pesa już realizuje) i utrzymanie przez 10 lat. Jedyne pytanie to, czy Solaris zgłosi się, bo 12 sztuk to nic specjalnego. Na 30 na bank wystartują, a tu nie wiadomo.

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 30.09.2016

    Łódź ma ogłosić podobno na dniach, ale mówią tak już od lipca. Dostawa ma być do 31.03.2019. Robią wszystko, żeby nie kupić nówek i wozić ludzi Konstalami, które MPK wręcz kocha i uznaje je za nowoczesne tramwaje (wypowiedź poprzedniego pana niedorzecznika)http://www.expressilustrowany.pl/artykul/858225,nowoczesne-tramwaje-moga-jezdzic-do-zgierza-i-ozorkowa,id,t.htm.

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Najpierw te tramwaje muszą mieć gdzie jeździć. Trasa 14 za 2 lata będzie prawie idealna (jedyny mankament to powoli dogorywające torowisko na Włókniarzy między dworcem Kaliskim, a Legionów). Poza tym 10,11, względnie 16A się nadaje na niski tabor. Na 12 są pojedyncze Citki, choć na Stokach torowisko jest w nienajlepszym stanie (prędzej dałbym na 12A, choć pętla Radiostacja też krzyczy wręcz o remont).

  • ŁDZ – 30.09.2016

    Jeszcze 15-15A, choć podobno MPK wywaliło stamtąd niskacze, bo Plac Wolności jest w tragicznym stanie (ja uważam, że na pewno lepiej niż 12 na Stoki i dojazd do zajezdni Telefoniczna, ale często ciężko zrozumieć argumenty MPK).

  • bun – 30.09.2016

    "Kryterium jakości - Serwis techniczny Waga: 7" czy chodzi o to by serwis był na miejscu, bo jeśli tak to PESA ma 7 pkt za free. :)

  • OŚKA – 30.09.2016

    A te 18 sztuk niskopodłogowych wagonów kupowanych jest z myślą o nowej trasie czy żeby zastąpiły 805Na ?

  • Fordoniak – 30.09.2016

    Super, że będą nowe Swingi, bo w Bydgoszczy wciąż zdecydowanie króluje wysoka podłoga. Także super informacja, sprawnie formalności przeprowadzić i niech rusza w Pesie produkcja.

  • #226 – 30.09.2016

    Ośka, nowe tramwaje zastąpią częściowo autobusy które obecnie maja trasy przez Kujawską, a zarazem ulegnie przedłużeniu linia 2. Więc będzie większą potrzeba taborowa do obsługi linii, no może kilka sztuk Konstali skasują( ale raczej będą w rezerwie, bo teraz jest na styk)Dopiero by modernizacji torowiska na Wojska Polskiego-2018r, mają być kolejne zakupy, to może wtedy więcej Konstali odstawią.

  • POlsat – 30.09.2016

    Czy ten przetarg został już rozstrzygnięty, że tak pierd....cie od rzeczy ? Nie skichajcie się tą pesą.... Ten przetarg to będzie starcie niczym Adamek vs Saleta (...). W tym przetargu Solaris gotów będzie oddać tramwaje za bezcen (+ 20 lat gwarancji) byle tylko wygrać... To będzie bardzo ambicjonalne starcie - przetarg roku - inni gracze będą tylko "supportem" - "dostawką" (będą "oczywiście" odwołania, protesty, unieważnienia, sądy....,). Już nie mogę się doczekać tego występu !!!

  • Tomasz Flaga – 30.09.2016

    Nie należy niczego przesądzać - wcale nie wiadomo, czy wygra PESA.Natomiast mam pytanie: myślicie, że te krótkie SWINGi to na siódemkę?:D :D

  • #226 – 01.10.2016

    Też liczę że Solaris wystartuje do przetargu w Bydzi, co konkurencja to konkurencja. Pesa wtedy może nie wyskoczy z ceną jak z przetargu do Fordonu.Krótkie prawdopodobnie trafią na 7 lub na 4.

  • Pesa3303 – 03.10.2016

    Pesa chce wystartować w Bydgoszczy z Twistami na wózkach jak Krakowiaki

  • jatal – 03.10.2016

    @Pesa3303Nie sądzę.Wszystkie wymagania pasują pod sztywnowózkowca, czyli w przypadku Pesy pod Swinga.

  • Jadę tramwajem – 04.10.2016

    33% wagi to unifikacja czyli na pewno wystartują ze Swingiem który już jeździ, do tego te skrócone będą pozbawione 2 członów i gotowe.

  • J2M – 06.10.2016

    Jeśli Pesa zaoferuje tramwaj dla Bydgoszczy to będzie to na pewno Swing ( tramwaj długi ) i jego wersja skrócona ( np. podobna do toruńskiej ).Zaoferowanie tramwaju na wózkach obrotowych opartego na konstrukcji Twista jest wręcz nieprawdopodobne, ponadto Pesa nie wykonała żadnego wagonu o tej konstrukcji na tor 1000 mm.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....