TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Budapeszt: Węgry szykują się do zakupu przynajmniej 45 niskopodłogowych tramwajów
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 19.03.2008 13:00:21
Budapeszt: Węgry szykują się do zakupu przynajmniej 45 niskopodłogowych tramwajów
Według doniesień węgierskiej gazety ekonomicznej Menedzsment Fórum, cztery węgierskie miasta będą wkrótce rozbudowywać swoją sieć tramwajową ze źródeł unijnych. Są to Budapeszt, Debreczyn, Miszkolc i Segedyn. Debreczyn i Miszkolc ze źródeł budżetowych zakupią dla tych linii po 18 pociągów tramwajowych, a Segedyn dziewięć. Budapeszt jeszcze nie podjął decyzji, ile nowych tramwajów trafi na przedłużane linie 1 i 3. Miasta prowincjonalne Węgier już niedługo mają rozpisać w tej sprawie przetarg. Pierwsze pojazdy miałyby pojawić się przed wyborami samorządowymi w 2010 roku.
Segedyn w lutym wstępnie już ogłosił, że planują zakup 9 składów o długości 36-34 m, szerokości 2300-2500 mm i przynajmniej w 65% niskopodłogowych, oraz o pojemności najmniej 200 pasażerów i o ogólnej cenie nie większej niż 5,3 mld forintów.
Według projektu przekazanego do kompetentnego węgierskiego urzędu, Debreczyn za cenę nie większą jak 17,7 mld forintów zamierza kupić 18 nowych pociągów tramwajowych. Tyle samo powinien kupić Miszkolc, który nosi się z zamiarem całkowitej wymiany swojego taboru i wówczas zajdzie potrzeba zakupu przynajmniej trzydziestu składów.
Według planów Budapesztu, biegnąca obwodnicą Róbert Károly –Hungária –Könyves Kálmán linia nr 1, która obecnie łączy przyczółek Peszteński mostu Lágymányosi i szosę Bécsi w dzielnicy Óbuda, ma być przedłużona z jednej strony do dworca Kelenföld w Budzie, a z drugiej do cmentarza i stacji kolejowej MÁV oraz BHÉV w Óbuda.
Z kolei również pół okrężna linia nr 3 łącząca ulicę Gubacsi w dzielnicy Pestszenterzsébet z ulicą Mexikói przy stacji końcowej 1 linii metra, z jednej strony ma pójść dalej alejami Nagy Lajos király i obok dworca kolejowego Budapeszt-Rákosrendező aż na brzeg Dunaju, a z drugiej strony przejść na wyspę Csepel mniej więcej tam, gdzie kiedyś przechodziła kolej dojazdowa BHÉV Pestszenterzsébet-Csepel, a następnie pójść aż do Szigetszentmiklós, do linii kolei dojazdowej BHÉV Közvágóhíd - Ráckeve.

Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Węgry
Budapeszt
Debreczyn
Miszkolc
Segedyn
BHEV