TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brunszwik szykuje zamówienie na kolejne tramwaje
INFOTRAM - Opublikowano: 10.08.2015 12:47:47 72 komentarze
Brunszwik szykuje zamówienie na kolejne tramwaje

Braunschweiger Verkehrs-GmbH poinformowała o zamiarze przeprowadzania procedury przetargowej na zakup 7 niskopodłogowych tramwajów. Planowana data ogłoszenia przetargu to 1 października 2015 roku. Jeżeli przewoźnik zdecyduje się na zakup wagonów to walka o zwycięstwo będzie toczyć się od początku. Będzie to bowiem nowe zamówienie. Przypomnijmy, że poprzednie, obejmujące dostawy 15 wagonów plus 3 z opcji zostało zrealizowane przez Solarisa. Na razie nie znamy szczegółów, zapewne więcej dowiemy się w momencie ogłoszenia przetargu.

Przypomnijmy, że sieć w Brunszwiku jest dość specyficzna. Solaris dostarczał tam czteroczłonowe, całkowicie niskopodłogowe i jednokierunkowe tramwaje o długości 35,7 m i szerokości 2,3 m, przystosowane do jazdy po torach o rzadko spotykanej szerokości 1100 mm. Każda z czterech sekcji pojazdu opiera się na umieszczonym pośrodku wózku jezdnym.

Czy będą kolejne Tramino w Brunszwiku?

WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Brunszwik
Niemcy
  • z – 10.08.2015

    Pesa narzeka na brak zamówień na 2016 może powalczyć jak udowodni swoje kompetencje oraz terminowe wykonywanie podjętych zamówień.

  • pyrlander – 10.08.2015

    Jeżeli poprzednio dostarczone Tramino sprawdzają się, to przy opracowanym modelu dla nietypowej sieci Solaris powinien łyknąć to w cuglach. To zresztą zgodne z ostatnio zaprezentowaną linią Solarisa - pierwszoplanowe autobusy (miejskie) i trolejbusy, uzupełniane niewielkimi przetargami tramwajowymi.

  • ada – 10.08.2015

    To fakt powinni wygrać bez problemu

  • rmh – 10.08.2015

    Pesa jest bez szans. Rynek niemiecki jest dla nich za trudny.

  • Gruby – 11.08.2015

    Będziemy tam startować. Solaris ma pozamiatane buahahahahah

  • Combino – 11.08.2015

    Do Brunszwiku nikt się nie pchał,to raz. Solaris ma już gotową konstrukcję (najszybciej i najłatwiej idzie powtórka,to znany fakt; to dwa. Korzyści z unifikacji taboru,to trzy. Summa summarum Solaris będzie miał najłatwiej.@z,rmh: Obecna sytuacja wynika wyłącznie ze spiętrzenia zamówień,ale to efekt naszej chorej gospodarki kręcącej się prawie wyłącznie w cyklu dofinansowań unijnych (jak to dalej tak będzie szło,to za 5 lat faktycznie wszystko rypnie,bo jak się w 5 lat przewoznicy tramwajowi nie nauczą gospodarować sami,to leżą). Jak był większy luz,to Pesa i przed czasem przysyłała; właśnie dlatego spora ilość głupków przyzwyczajonych do tamtych czasów dziś tak hejtuje...

  • adamos – 11.08.2015

    Solaris faktycznie ma duza szanse na wygraną ,znaczący fakt jest taki iż dostarczone tramina bardzo dobrze sie przyjeły + unifikacja taboru

  • deres – 11.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: bez sensu]

  • adi – 11.08.2015

    Jak nie opóżnienia to np.tramwaj za szeroki na tory

  • adi – 11.08.2015

    Nie dało rady rozszerzyć zamówienia na tramino?

  • deres – 11.08.2015

    Nie to zupełnie nowy kontrakt

  • deres – 11.08.2015

    Nowy kontrakt ale tabor może być ten sam wiec solaris ma duże szanse na wygrana

  • aj – 11.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: bez sensu]

  • aj – 11.08.2015

    Tramino wiecej ich w niemczech niż w POlsce

  • adas – 11.08.2015

    Tramino na POLSKE jest za drogi

  • Eryt – 11.08.2015

    To fakt Tramino solarisa faktycznie do tanich nie nalezy ,ale za jakośc sie płaci ale wielu głupków kupuje tylko aby było nowe stąd w kraju najpopularniejsze są tanie pesy

  • adas – 11.08.2015

    @Eryt Ale to właśnie droższy od Pesy Solaris wygrywa z pwodzeniem w Niemczech,Jena,Brunszwik,Lipsk duże szanse w odrzańskim małym Frankfurcie Monachium ,dzieki tym referencjom spokojnie moga w przyszłości wygrywac przetargi we Włoszech,Francji.Pesa z dość skomplikowaną dostawą Fokstrotów do Moskwy nie robi dobrego wrazenia,nawet jeśli wina jest po stronie rosyjskiej i tak w efekcie końcowym złe wrażenie zostanie na Pesie ze nie jest firmą elastyczną

  • jatal. – 11.08.2015

    Każdy kolejny przetarg to kolejny niezależny od historii wybór.Konkurencja zna już możliwości Solarisa więc ma teraz łatwiej, pytanie czy będzie się jej chciało/opłacało wystartować?@ adasA można wygrywać bez powodzenia?

  • deres – 11.08.2015

    @jatal Nie bedzie 7 sztuk to za mało

  • adas – 11.08.2015

    @jatal A można wygrywać bez powodzenia?Jak sie nie wygrywa nie ma powodzenia jest przegrana proste?.Nie wiem czy konkurencja ma łatwiej raczej trudniej Solaris Tramino to dobry produkt

  • adas – 11.08.2015

    7 sztuk to nie jest dużo od razu odpowiedz sie sama nasuwa kolejne Tramina

  • Swing – 11.08.2015

    To już by dało 25 sztuk Tramino , w sumie nie wiem jak duże jest to miasto i ile jest tam tramwajów w ruchu i jaki przekrój modelu ale ujednolicenie taboru w dość chyba małym mieście daje dużo oszczedności

  • adas – 11.08.2015

    @Swing Tabor w Brunszwiku jest dośc ujednolicony wiec wybór kolejnej partii tramina jest wiec niemal pewny

  • swing – 11.08.2015

    Może dokupią do tych siedmiu kolejne np.3 sztuki jak było z poprzednim przetargiem

  • adas – 11.08.2015

    Wszystko zależy od ceny jeśli będzie konkurencyjna a Solaris ma ta taktyke w jednym palcu ,dobry model w atrakcyjnej cenie wiec mogą jeszcze dokupić ze 2 czy sztuki

  • Hann – 11.08.2015

    Atrakcyjne ceny ,ładny desing i dobra technika oraz wykonanie Tramino Solarisa faktycznie daje mu dobrą pozycje sprzedaży na rynku tramwajowym w Niemczech dodatkowo fakt dużej popularności autobusów tej marki w Niemczech również ułatwia sprzedaż zwłaszcza w tych miastach gdzie Urbino jest duzo .Pesa z mentalnoscią głupków nie ma zadnej szansy w Niemczech nie ta liga

  • sebastian – 11.08.2015

    @Hann Terminowe dostawy to także bardzo ważny czynnik ,przeciwieństwo Pesy

  • Hann – 11.08.2015

    To fakt wszystkie Tramina które będą jeżdziły lub jezdzą w Niemczech należą do tych przedsiębiostw które faktycznie od lat mają autobusy Urbino .Jena,Brunszwik i Lipsk posiadają duże ilości Urbino ,takze Monachium posiada dużo autobusów tej marki wiec także i tutaj w mateczniku Siemensa może wygrać Solaris Tramino .Tramino nie jest może wytwarzane w tysiacach sztuk ale na pewno jest tym polskim tramwajem z którego możemy być dumni i choć wielu głupków stwierdzi że nie że lepsza jest Pesa nie zgodze sie z nim,Krakowiak który miałbyć wizytówka pesy wygląda tanio i brzydko niewiel lepiej niż wagony EU8N z warsztatów MPK cała Pesa

  • PODRÓŻY – 11.08.2015

    Zyczyć solarisowi wygranej

  • Combino – 12.08.2015

    @Hann: prawdziwy głupek to się właśnie odezwał:"Krakowiak który miałbyć wizytówka pesy wygląda tanio i brzydko niewiel lepiej niż wagony EU8N z warsztatów MPK cała Pesa"Tu już popłynąłeś totalnie i to zarówno w kategorii bezmyślnego hejterstwa jak i gustu (tym bardziej że design doceniało wielu komentatorów nieprzychylnie nastawionych do Pesy jak np. Advisor). Ale jak ktoś chce widzieć gówno,to dojrzy je nawet w całkiem smacznym cieście ;)@Sebastian: od 2016 Pesa ma luz w zamówieniach,a jak był nawet względny luz,to nie tylko zamówienia szły jak najbardziej terminowo (czyli jeszcze przed wyborami samorządowymi),ale i pierwsze egzemplarze trafiały do odbiorcy wcześniej niż wynikało z kontraktu (do czego się przyzwyczaiły mikole i MKM-y; stąd od miesięcy pojawiające się pytania "kiedy do miasta X trafi pierwsza Pesa" choć termin kontraktowy był jeszcze daleko.

  • Hann – 12.08.2015

    Oj z ciebie Combino właśnie jest głupek typowy Bydgoszczanin ja jestem ze Szczecina ze znacznie lepszego miasta od pesowego ,tuż przy granicy z Niemcami wiec naprawde dobrze wiem co jest tandetą a co jest porządne a za tandete właśnie uważam Pese gdyby Soalris tramino był dziadostwem niue jezdziłby w tak przyzwoitym państwie jakim są Niemcy.Niemcy to inna liga ,inna kultura dla nas stolicą jest Berlin i gust mamy niemiecki europejski więc ty zachwycaj sie krakowiakiem który nic nie wniesie pozytywnego do świata tramwajów Krakowa tylko przysporzy im mase kłopotów ,jeszcze wrócą oni do bombardiera zobaczysz a hejterem to właśnie jesteś ty na siłe próbujesz udowodnić jaki ty jesteś mądry

  • Hann – 12.08.2015

    Jeszcze raz uważam Tramino to inna znacznie lepsza liga niż Krakowiak ,skoro jest duże zainteresowanie nim w Niemczech a ma także duże szanse na wygraną w Munchen to widać że tramwaj jest naprawde przyzwoity,ciekawy wizualnie na zewnatrz i wewnątrz(Krakowiak wewnatrz koszmar)wiec zyczyć nalezy Solarisowi podboju niemieckich miast tam ich uszanują w przeciwieństwie do Polski gdzie bazarowy standard wygrywa

  • Sebastian – 12.08.2015

    @Hann Dodatkowo typowo pesowskie lekceważenie swoich klientów ,dość wysokie ceny za niską jakość tramwajów ,solaris to zupełne przeciwieństwo pesy

  • Eryt – 12.08.2015

    @Combino boże to że niejaki Advisor pochwalił wygląd Krakowiaka to nie powód aby robić z tego show i wychwalanie pod niebiosa ,Advisor to nie bóg to normalny człowiek jak wszyscy ,jemu może sie podobac pesa a inni wola solarisa tramino a jeszcze inni wolą moderusy proste? to chyba nie jest trudne do zrozumienia chyba?

  • Sebastian – 12.08.2015

    Z tego co wiem odbywa sie przetarg na tramwaje dla Bremy czy ktoś wie jakie są szanse Solarisa na wygraną czy w ogóle on startuje ?

  • qba – 12.08.2015

    @Sebastian W sumie na razie jest cisza i nie wiadomo jak wyglada sytuacja ale kto wie co bedzie dalej,Brema jest miastem który w duzych ilościach eksploatuje autobusy solara wiec duże szanse tramino równiez sa i tutaj

  • Hann – 12.08.2015

    Wielu przedwojennych mieszkańców Szczecina własnie mieszka w Bremie ,życze im aby ich miasto dostało prezent w postaci Tramino i nie poełniło takiego błędu jak Szczecin który zainwestował w tabor z bydgoszczy

  • BDG – 12.08.2015

    Ludzie co wy widzicie w tym solarisie ,pesa nie jest taka tragiczna

  • qba – 12.08.2015

    @BDG nie jest tragiczna ale jest gorsza od Solarisa po prostu ,gorsza jakość ,desing ,wykończenie ,głośność ,płynnosć jazdy

  • Pesofil – 12.08.2015

    @Hann właśnie głupek zapatrzony w Niemcy ,niemiecko-polskiego Solarisa i w Berlin zamiast w Warszawe ,Pesa ma 100% polski kapitał i jest właśnie dostosowany do polskiego klienta

  • Hann – 12.08.2015

    @Pesofil tyle że twoje tramwaje Pesy jakoś nie odnoszą sukcesów w Niemczech ,nawet Ukraina zrezygnowała z nich na rzecz Elektrona

  • Combino – 12.08.2015

    @Hann: Primo,na kolana przed Wielkim Hanzeatyckim Miastem Gdańskiem,buraku (żadnej lepszej reakcji twoja głupia zaczepka nie jest godna; do tej pory nie dotarło że nie jestem z Bydgoszczy?).Secundo,z ciebie taki rodowity szczecinianin... zza Buga i tyle. Nie ma co merytorycznie rozwijać dyskusji z tobą,bo już wcześniejsze twoje posty pokazały ze to karmienie trolla.Eryt: Advisora podałem jedynie jako przykład jednego z bardziej ostrych i konsekwentnych hejterów Pesy; zresztą na innych portalach też wiele osób sceptycznie nastawionych do tego wyboru chwaliło design (pomijam tych,których nic nie przekona że białe jest białe). A Kijów kupuje Elektrony z bardziej prozaicznego powodu: ceny w przeliczeniu 4,5 mln PLN za 30-metrowego Full niskacza nie przebije ŻADEN unijny producent

  • portalcudia – 12.08.2015

    Hann to nie prawda ze kijów zrezygnował z Pesy, nie pisz głupot, to ze Kijów kupił Elektrona o niczym nie przesądza. Poza tym Pesa nie podpisała kontraktu, tylko memorandum o przyszłej współpracy. Ogarniasz róznice?

  • Hann – 12.08.2015

    Z memorandum zazwyczaj nic nie wychodzi wiec nie mówie żadnych głupot.@Combino moje korzenie to są z Wielkopolski buraku i po co twoja głupia spinka ,nie podszywaj sie pod Gdańsk bo twoja mentalnosć tam nie pasuje skoro nie jestes z tej biednej i brzydkiej Bydgoszczy to możesz pochodzić z Radomia czy Włocławka nic lepszego,nie obrażaj Szczecinian zza buga to inteligencja z Wilna ,podobnie jak Lwowiacy we Wrocławiu ,no ale w Bydgoszczy czy Radomiu to termin taki jak inteligencja nieznany.Jeszcze raz podkreslam kibicuje Solarisowi podboju rynku niemieckiego i wygryzieniu pesy z Polski i przyszłej wygranej alstomu w stolicy i GOP

  • Krakus – 12.08.2015

    Bedziemy żałować racja ,Krakowiak miał być wyjątkowy a okazał sie po prostu tani a mogliśmy mieć podobnego solarisa do tego z Brunszwika ale stało sie i sie nie odstanie za błedy trzeba płacić

  • Hann – 12.08.2015

    @Krakus Z tym przetargiem była cała telenowela trudności cała masa jak widac był to znak aby nie kupować tandety

  • Krakus – 12.08.2015

    @Hann Ale mpk zalezy na szybkim wycofaniu wszystkich 105 tek i dlatego tak sie upierali

  • Dario – 12.08.2015

    Te Krakowiaki nie są takie złe choć Tramina sa bardziej eleganckie i lepiej wykonane ,widziałem i poznańskie i olsztyńskie solarisy i mam bbardzo dobre zdanie o tych tramwajach

  • InfoTram – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: 123]

  • Dario – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: burak]

  • asr – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Hann – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Hann – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • kaq – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Hz – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • Krakus – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....