TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brunszwik kupuje kolejne tramwaje
InfoTram - Opublikowano: 28.05.2016 18:29:27 14 komentarzy
Tramino dla Brunszwiku

Braunschweiger Verkehrs-GmbH ogłosił przetarg na dostawę siedmiu niskopodłogowych tramwajów wraz z pakietem części zamiennych.

Wagony mają być mieć niską podłogę na co najmniej 70% powierzchni. Maksymalna długość pojazdu to 36,0 m, zaś szerokość 2,30 m. Pojazdy mają być przystosowane do kursowania po sieci 1100 mm. Łączna liczba miejsc to 200 (przy założeniu 4 osoby/m?). Wymagana prędkość maksymalna pojazdu to 70 km/h, zaś robocza 60 km/h. Zarówno kabina motorniczego, jak i przedział pasażerski mają być klimatyzowane. Pojazdy trzeba będzie wyposażyć w rampę dla niepełnosprawnych i przesuwne drzwi. Każdy wagon musi mieć dwa miejsca dla wózków inwalidzkich.

Przebiegi roczne to około 75.000 km, zaś przewidywana żywotność pojazdów - 40 lat. Karoserie pojazdów powinny być spawane, odporne na korozję.

Oferowane wagony muszą uzyskać dopuszczenie do poruszania się po tamtejszej sieci tramwajowej.

Uruchomienie wszystkich pojazdów powinno nastąpić do końca 2019 roku.

Zamówienie przewiduje opcję na siedem kolejnych wagonów.

Wykonawca zostanie wyłoniony w drodze procedury negocjacyjnej. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji.

Termin składania ofert do udziału w postępowaniu to 23 czerwca 2016 roku.

Przypomnijmy, że tramwaje do Brunszwiku dostarczył polski Solaris. Niemieckie miasto zamówiło 18 Tramino S110b. Pierwotnie zamówienie obejmowało 15 wagonów, jednak przewoźnik skorzystał z opcji na jego zwiększenie o 3 kolejne wagony. Dostawy wszystkich pojazdów zostały zakończone w 2015 roku. Czy będą następne?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Brunszwik
  • Combino – 30.05.2016

    Odpowiedź na ostatnie pytanie brzmi: pewnie będą i to mimo pewnych interesujących wiadomości,jakie ostatnio dochodziły z Brunszwiku. Przyczyna jest prosta: konkurencja (pewnie ze względu na rozstaw szyn) nie wali do BVG drzwiami i oknami... ;)

  • solaris150 – 30.05.2016

    będzie to oczywiście Solaris Tramino ponownie :D

  • z – 30.05.2016

    Pesa niech pokarze iż można wygrać niemiecki kontrakt lepszej okazji nie będzie tylko podejrzewam iż nie mają jaj.Wygra Solaris ponieważ reszta nie podniesie rękawicy.

  • Kamel – 30.05.2016

    Pytanie. Ktoś wie może dokładnie jak Tramino sobie radzą w Brunszwiku? Bo słyszałem, że miały mniejsze lub większe problemy z drzwiami (sterowanie), hamulcem hydraulicznym oraz IBISem i ogólnie dużo stały, ale jest o nich tak mało informacji, że trudno to zweryfikować, fajnie jakby ktoś w temacie mógł coś powiedzieć.

  • foka – 30.05.2016

    Podobno radzą sobie słabo. Podobno.

  • pyrlander – 31.05.2016

    Podobno ... Podobno na Księżycu rozdają puszki Coca-coli. Ot, takie mikroradio Erewań.

  • foka – 31.05.2016

    O! Dzięki za info. O tej coca-coli nie wiedziałem.

  • Combino – 31.05.2016

    @pyrlander: to posłuchaj (tf,poczytaj) sobie pisanej wersji tego Radia Erewań na niemieckich forach,może to Ci się wyda bardziej wiarygodne.Piszą tam miedzy innymi o jakości montażu; ja akurat miałem okazję osobiście poznać jakość montażu modelu dla Jeny i była raczej kiepska (zamieściłem nawet foty w necie).

  • Allensteiner – 02.06.2016

    Euro team ty chyba nigdy nie przełkniesz tego że abc zaistniało na zachodzie a twoja kochana pesa drepcze po demoludach z mizerny zresztą skutkiem.

  • allensteiner – 02.06.2016

    O sroka eurotram włączyły mi się podpowiedzi i zfiksowało mi twojego nicka

  • Combino – 03.06.2016

    ^^ Ja nie muszę nic przełykać; po prostu w odróżnieniu od ciebie nie siedzę w jakimś szuwarowo-bagiennym ku...dołku,lecz jeżdżę po Polsce,a nieraz i po innych krajach i widzę jak wiele funkcjonujących u nas mitów ma się nijak do rzeczywistości. Popatrz na fotki,poczytaj niemieckie komentarze,to może sam na ziemię zejdziesz ;)

  • allensteiner – 03.06.2016

    Tak się składa źe w tej w ostatnim czasie pracuję w Niemczech wcześniej miałem okazję pracować w Szwecji Danii czy Francji wiele razy byłem w służbowych wyjazdach w Rydze czy Tallinie więc myślę że msm jako takie pojęcie o funkcjonowaniu zbiorkomu w różnych krajach a do swojego szuwarowo bagiennego województwa zawsze przyjeżdzam bardzo chętnie bo w przeciwieństwie do twojego zapyziałego Gdańska nie spotyka się tam często buców twojego pokroju którzy na hasło "pesa jest be" dostajä szajby i próbują na siłę czarować rzeczywistość albo wciskać że białe jest czarne i na odwrót. Czy znajdzie się w necie jakaś strona gdzie w komentach nt. pesy nie ma twoich gorączkowych wywodów jakie to cuda tworzä w pesie. Jak czytam te twoje lament jak to wszyscy chcą skrzywdzić pese to chce mi się śmiać. Lepiej byś w końcu powiedział ile dostajesz od pesy na rąsie za marketing.

  • Combino – 05.06.2016

    Durnyś jak but,ciesz się że takich zlewam,bo jakbym do tego podchodził jak niektórzy politycy,to byś miał proces za zniesławienie. Nie muszę wciskać kitu,bo to co opisuję najczęściej mam z własnych przejazdów: jak doświadczenia niemieckie,szwedzkie,czeskie,szwajcarskie itp. Zresztą po co ja to piszę,szkoda każdego jednego słowa na ciebie...PS. Dobrze,że fizoli potrzebują teraz w Niemczech (bo niestety tępy fizol z ciebie wyłazi); uważaj,bo konkurencja coraz mocniejsza. Aha,opcja korekty w tekście też istnieje,nawet w kupionym po Niemcu sprzęcie ;)

  • Der Braunschweiger – 09.06.2016

    Przetarg wygrala Skoda w kooperacji z newagiem (pantografy i kasowniki biletowe)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....