TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brunszwik kupuje kolejne Tramino - 7 sztuk
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.06.2017 10:34:57 18 komentarzy
Brunszwik kupuje kolejne Tramino - 7 sztuk

BRAUNSCHWEIG Transport (BSVAG) kupuje od spółki joint venture Stadlera i Solarisa 7 tramwajów Tramino z opcją na 7 kolejnych.

Wartość umowy to 18,9 mln EUR. Wagony przystosowane do kursowania po sieci 1100 mm zostaną dostarczone w lutym i marcu 2019 r. Będzie to uzupełnienie floty 18 podobnych tramwajów, które zostały dostarczone do Brunszwiku do kwietnia 2015 r. Pierwszą umowę na dostawę Tramino polski producent podpisał w 2012 roku. Obejmowała ona 15 pojazdów. Następnie zamówienie zostało rozszerzone o 3 kolejne składy.

Tramwaje dostarczone przez Solararisa dla Brunszwiku są w 100% niskopodłogowe, zbudowane z czterech członów o łącznej długości 36 metrów. Wagony wyposażono w wózki przystosowane do wyjątkowego - wyróżniającego pod tym względem transport szynowy Brunszwiku - rozstawu toru o szerokości 1100 mm. Jest to jedyne miasto z taką szerokością rozstawu toru w Europie. W przestronnym wnętrzu nowego Tramino zaplanowano 201 miejsc dla pasażerów, w tym 77 miejsc siedzących. Szybką wymianę pasażerów zapewni 6 par dwuskrzydłowych drzwi.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Stadler
Tramino
Brunszwik
  • maciej12991 – 26.06.2017

    Wagony z klasą i dobre technicznie. Niemiecki odbiorca zawsze to docenia.

  • Chris – 26.06.2017

    Braunschweig ordered 7 Tramino with an option for 7 additional vehicles.

  • Polka – 26.06.2017

    Niemiecki Brunszwik kupuje tramwaje z niemieckiego solarisa POsiadajacego w Oblechowie montownię zatrudniającą ukraińców. Na epoznań pisali o 17 wagonach, więc kto pisze prawdę????

  • solaris150 – 26.06.2017

    7 wagonów jest w zamówieni podstawowym, z tego co wiem to kolejne 8 miało być w opcji.

  • solaris150 – 26.06.2017

    Solaris, czekam jeszcze na nowe urbino w BS :)

  • TomTom – 26.06.2017

    7 sztuk. Na tyle opiewa zamówienie podstawowe. Railjournal się machnął i teraz więcej źródeł powtarza liczbę 17.

  • Dlp – 26.06.2017

    W tytule zdjecia tez jest 17

  • U96 – 26.06.2017

    Pesjaniści możecie z zazdrości tylko zaciskać w bezsilności swoje sztuczne szczęki bo wasza prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne niż wasze tramwaje dostaną się na zachodnie i nie ma co ukrywać że wiele bardziej prestiżowe rynki niż jakieś ruskie kołchozy. Taka jest prawda niestety.

  • advisor – 26.06.2017

    Czekam na wypowiedź "egzpertuf", czyli jatala i Combina - według nich Tramino jako produkt beznadziejny i awaryjny już dawno miało być zakopane jako projekt, a dział Solarisa miał przestać istnieć wykupiony przez Stadlera :DPo raz kolejny się sprawdziło, że "psy szczekają, a karawana jedzie dalej". A Solarisowi gratuluję kolejnego zagranicznego kontraktu :)

  • jatal – 26.06.2017

    Nigdy i nigdzie nie napisałem że Solaris to produkt beznadziejny i awaryjny. Nie sądziłem że napisanie (zgodnie z prawdą) że Solaris JUŻ sprzedał 60% udziałów swojego działu tramwajowego aż tak boli że dziecku świat się zawalił. No cóż... z reguły ogromna wola zaistnienia oznacza brak czegokolwiek sensownego do powiedzenia. Jak widzę nick podbudowujący "ego" już nie daje ci satysfakcji i teraz szansy szukasz w rzucaniu oszczerstw i pomówień. Nawet nie wiesz że "miałeś chamie złoty róg" tzn. taką świetną okazję siedzieć cicho, ale zmarnowałeś ją. Ale to już nie mój problem. :D

  • www – 26.06.2017

    Brawo! Oby kolejna dostawa też była taka jak trzeba.Czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa dostaw Solarisa do Lipska?

  • advisor – 27.06.2017

    @jatalTy nie, ale Combino pisał tyrady przy każdej możliwej okazji. Mnie się świat nie zawalił, to twoja teoria, że Solaris wyleci z rynku tramwajowego poszła się paść :)Widzę, że trafiłem i boli, i bardzo dobrze - oduczysz się pisania bredni, które co gorsza może ktoś przeczytać i ponieść w świat. Zresztą swojego czasu mechanik bardzo ładnie punktował ci twoje "mundrości".

  • Gość – 27.06.2017

    @www: z Lipskiem mieli ( mają nadal? ) problemy z wymiarami i produkcja była wstrzymana ( była lub jest nadal - tego aktualnie nie wiem) .

  • The money from Paris – 27.06.2017

    Gratulacje dla koleżanek i kolegów z Wieruszowskiej ;)

  • jatal – 27.06.2017

    @ GośćProdukcja jest w toku. W ubiegłym tygodniu dostarczono czwartego.http://l-nv.info/pages/gallery/20.06.2017-ngt10-1004-im-tzh-eingetroffen389.phpProblemy są od ich pokonywania. Prototyp zawsze oznacza jakieś problemy. W Brunszwiku Solaris też je miał, zapłacił nawet sporą karę. Jednak Niemcy to nacja z inną kulturą techniczną i nie wpłynęło to na kolejne zamówienie. W Lipsku też nie będzie źle. @advisorNajlepszym dowodem kto pisze brednie jest (zamiast napisanie zwykłego pomyliłem się - przepraszam) następny post w którym po przyznaniu się do pomyłki podtrzymuje się swoje zdanie. Czyżby to jednak schizofrenia?PS. O innych czytających się nie martw. Swój rozum mają. Martw się o siebie i tym co pomyślą o twojej "fascynacji" mechanikiem.

  • mechanik – 29.06.2017

    @jatal Litości.Fakty:Solaris i Stadler Rail mają po 40% udziałów w spółce, 20% ma inwestor finansowy. Nikt nikogo nie przejmuje, Solaris nie znika. Solaris zyskuje nowe możliwości.Nie rozumiem tej powalającej dziecinady, że od pisania bredni do tak małego grona świat się zmieni.Twoja futurystyka jest wystarczająco żałosna, abyś sobie z nią dał w końcu spokój. Dobrze, że choć dostrzegasz w końcu fakt, ze Solaris jest na świecie postrzegany jako solidny i godny zaufania producent i wycofujesz się rakiem z tego goowienka, kilku osób na krzyż z ssc. Chociaż taki plus.A od innych żałosny człowieku - pisząc wprost - po prostu się w końcu odp. i będzie wszystko w porządku. W końcu będzie się dało twoje wizje czytać. Jeden warunek - będzie miało jakikolwiek sens.

  • po – 07.07.2017

    Stadler potrzebował spawalni szkieletów stalowych i taniej siły roboczej której sbc ma pod dostatkiem i tyle

  • haha – 07.07.2017

    Żyj swoimi mirażami w świecie równoległym. Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....