TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brno: Tramwaje VarioLF2 w trakcji ukrotnionej
R. Piech - Opublikowano: 21.09.2009 15:10:17
Brno: Tramwaje VarioLF2 w trakcji ukrotnionej

W dniu 17 września 2009 roku w Brnie z okazji europejskiego tygodnia mobilności 2009 przedstawiono unikatowy skład. W tym dniu dokonano połączenia dwóch tramwajów typu VarioLF2R.E, które zostały przystosowane do kursowania w trakcji ukrotnionej. Dzięki temu zabiegowi udało się uzyskać największy skład tramwajowy w Republice Czeskiej, który przy długości 46,3 metra oferuje łącznie 450 miejsc dla pasażerów. Powodem do takiego kroku była ciągle wzrastająca ilość pasażerów na liniach 1 i 12, gdzie już obecnie nie da się zwiększyć częstotliwości kursów, stąd dłuższy tabor pozwoli rozwiązać problem. Niestety dotąd przed zastosowaniem tramwajów w trakcji ukrotnionej broniła legislatywa, która określała za maksymalną długość tramwaju 40 metrów. Jednak dzięki działaniom przewoźnika udało się w dniem 15.09.2009 zmienić ten niekorzystny zapis, co umożliwiło wprowadzenie dłuższych tramwajów. Oczywiście przed wprowadzeniem tramwajów w trakcji ukrotnionej konieczne było dostosowanie techniczne pojazdów do tych funkcji, jak również wydłużenie przystanków, czy przeszkolenie motorniczych. Przebudowa tramwajów typu K2 na nowe VarioLF2R.E jest przeprowadzana w warsztatach DP Brno na podstawie dokumentacji i przy współpracy z PRAGOIMEX, Krnovskéopravny a strojírny oraz VKV Praha.
Źródło: Komunikat prasowy Pragoimex


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Czechy
Brno
DP Brno
Pragoimex
Vario
Vario LF2
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....