TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brema kupuje Avenio od Siemensa
InfoTram.pl - Opublikowano: 30.06.2017 13:37:41 8 komentarzy
Brema kupuje Avenio od Siemensa

Niemiecka firma Bremer Straßenbahn AG (BSAG) złożyła zamówienie na 67 tramwajów typu Avenio od Siemensa.

Zamówienie zawiera opcję na 17 dodatkowych wagonów. Czteroczłonowe tramwaje rozpoczną kursowanie na początku wiosny 2019 roku. Sieć komunikacji miejskiej w Bremie składa się z siedmiu linii oraz 163 przystanków, a jej całkowita długość to 79 kilometrów. Tramwaje Avenio zastąpią tam obecnie używane tramwaje GT8N i otrzymają oznaczenie GT8N-2.

Nowoczesne, wygodne, niezawodne, trwałe i oczywiście bez utrudnień dla niepełnosprawnych pasażerów, takie są nowe tramwaje dla każdego podróżnego w Bremie. Podpisany dzisiaj kontrakt to kamień milowy dla masowego transportu pasażerskiego w Bremie i naszym regionie. Tramwaje Avenio są idealne pod kątem warunków panujących w Bremie. Ze swoimi przestronnymi kabinami, bezprzewodowym Internetem, dostępem do systemu informacyjnego i podwójnymi monitorami tramwaje te spełniają wszelkie standardy komfortu i jakości, których można oczekiwać od nowoczesnego środka transportu – powiedział rzecznik firmy BSAG, Hajo Müller.

Po Monachium, Dosze i Hadze Brema jest teraz czwartym miastem, w którym działają tramwaje Avenio. Nasz modularny system umożliwia adaptację zamówienia do szczególnych potrzeb, a tramwaj jest w stanie sprostać wszelkim zadaniom stawianym przez niełatwą infrastrukturę – stwierdził Jochen Eickholt, dyrektor branży Mobility w Siemens AG.

Tramwaj Avenio może już być traktowany jako nowy element floty firmy BSAG. Charakteryzuje się czerwona kolorystyką oraz nawiązaniami do logo BSAG używanego na starszych modelach tramwajów. Dzięki specjalnej konstrukcji łatwo i szybko można wsiąść i wysiąść z tramwaju, co skraca konieczny postój na przystankach. Przez całą długość tramwaju ciągnie się pas oświetleniowy, który kończy się przy drzwiach. Przyciski do otwierania automatycznych drzwi są oznaczone lampami LED w kształcie logo firmy BSAG i są łatwe do dostrzeżenia nawet dla pasażerów o słabym wzroku. Podróżni mogą w łatwy sposób przemieścić się od wejścia do dalszych części składu Cztery moduły tramwaju tworzą jedną przestrzeń. Duże okna oraz oświetlenie LED dostarczają przyjemnego światła.

Niepełnosprawni pasażerowie na wózkach oraz balkonikach mają wystarczająco dużo przestrzeni przy wejściach oraz łatwy dostęp do siedzeń lub przestrzeni, gdzie mogą umieścić swój sprzęt. Przy drugich drzwiach znajduje się elektryczna winda, tworząca jedną sekcje podłogi. Rowery oraz wózki dziecięce można umieszczać w wielofunkcyjnej przestrzeni niedaleko drzwi. System różnokolorowych kodów został zastosowany po to, aby niedowidzący pasażerowie lepiej orientowali się w przestrzeni tramwaju. System klimatyzacji nie wywołuje przeciągów i umila podróż w każdych warunkach pogodowych.

Tramwaj został zbudowany tak, aby w 90% mógł zostać przetworzony wtórnie. Tramwaj Avenio używa energii wytwarzanej podczas hamowania do ogrzewania wnętrza lub zwraca nadwyżkę energii do sieci. W tramwaju zainstalowano wyłącznie energooszczędne żarówki LED.

Dane techniczne tramwaju Avenio:

- 4-częściowy przegubowy tramwaj

- konstrukcja stalowa, powłoka CDP

- Rozstaw toru: 1,435 mm

- Długość pojazdu: około. 37 m

- Szerokość pojazdu: 2.65 m

- Pojemność: 259 pasażerów

- Prędkość maksymalna: 70 km/h

- Maksymalne obciążenie osi: 10.5 ton metrycznych



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Brema
Avenio
  • YburG – 30.06.2017

    Demobil w ramach unijnych dotacji tanio (hehehehehe) oddam do Rumunii, Polski.Oddający ... splajtowane Wolne Hanzeatyckie Miasto Brema

  • DO Grubego :( – 30.06.2017

    Weź się chłopie zamknij!! twojej wsi nawet na jednego nie stać!!!! Pomyśl co piszesz bo Avenio to bardzo dobre wagony pod każdym względem!!!

  • Combino – 30.06.2017

    Pięknie wyglądają! Po pozostałych zdjęciach widać,że Haga trochę jednak przekombinowała z malowaniem.

  • :0 – 30.06.2017

    Co będzie z tymi GT8N ?

  • wojtek – 30.06.2017

    GT8N? Do Wrocławia, zamiast moderusów!!!

  • vacek – 30.06.2017

    Poznań, Gdańsk, Szczecin, Kraków, GOP mogłyby kupić od Bremy wspomniane wyżej GT8N, tak jak Łódź (jak wypadną dobrze testy) MGT6N z Bochum.

  • Edmund Pierdzityłek – 01.07.2017

    Dlaczego w Polsce nie startują?!

  • advisor – 01.07.2017

    @Edmund PierdzityłekBo nas na takie tramwaje nie stać. Albo inaczej - u nas wciąż jest podejście "byle taniej".

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....